Alle VIRM1 & 2, ICM en Plan-V heb ik al gehad in ieder geval (y)quote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef Duvel het volgende:
Er zijn natuurlijk ook nog standaard dingen als: reis met elke Koploper, VIRM, etc.
De eerste sneeuwdag en de twee weken daarna tellen ook niet mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef b2py het volgende:
Puinzooi: minimaal drie storingen op een dag op jouw reis. Werkzaamheden tellen niet.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
De eerste sneeuwdag en de twee weken daarna tellen ook niet mee.
Idem voor de eerste dag warmer dan 22,5 graad.quote:
mja, ik heb de overtreffende trap al gehad: de wadloper op een zomerse dagquote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef KnightSolaire het volgende:
Heat Seeker: reis op de warmste zomerdag met Plan V.
Nee nummertjesgefap is veel te flauw. Je moet er ook lol aan kunnen hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef Duvel het volgende:
Er zijn natuurlijk ook nog standaard dingen als: reis met elke Koploper, VIRM, etc.
Zie D2K.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nummertjesgefap is veel te flauw. Je moet er ook lol aan kunnen hebbenOfjah, misschien heeft iemand dat aan nummertjesgefap ook wel. Waarom ook niet.
Maar dat kan niet meer!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ik heb de overtreffende trap al gehad: de wadloper op een zomerse dag
Heb drie dagen op rij last van dezelfde futiele storing waarvan de prognose minstens 8 keer bijgesteld isquote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef b2py het volgende:
Puinzooi: minimaal drie storingen op een dag op jouw reis. Werkzaamheden tellen niet.
Een nachttrein waarin tussen Padborg en Amsterdam de verwarming uitgevallen was op 2 januari en buiten was het -23 in de omgeving van Hannover, ín de trein dus ook. Pas na Keulen waren er weer verwarmde plekken beschikbaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ik heb de overtreffende trap al gehad: de wadloper op een zomerse dag
Reisje Apeldoorn-Zandvoort aan Zee... (Zaterdagavond WK-finale Nederland-Spanje.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef b2py het volgende:
Dit is wel een leuke uitdaging eigenlijk. Gaat VEEL Somda huiswerk aan vooraf.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Viezze het volgende:
Priema met de trein: Minimaal 1000 km op een dag met alleen treinstelnummers die priemgetal zijn
quote:
quote:And some things that should not have been forgotten were lost. History became legend. Legend became myth.
Wies hier nou de nummertjesfapperquote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wel een leuke uitdaging eigenlijk.
Flessie is van de priemgetallenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wies hier nou de nummertjesfapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |