True.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:18 schreef maily het volgende:
[..]
Wij vinden het ook heerlijk dat iedereen zo irritant is; hebben we wat te zeuren hier
Idd maar ondertussen is ze wel de matras van Meerdijkquote:Op woensdag 16 april 2014 20:15 schreef DjinN het volgende:
En van Sjors word ik onderhand ook schijtziek. Drammerige moeder Theresa. Terwijl ze zelf absoluut geen heilige is
Juistquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:32 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Idd maar ondertussen is ze wel de matras van MeerdijkIk ben wel blij dat Rikki eindelijk eens van haar chronische PMS af lijkt te zijn
quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:35 schreef Sriracha het volgende:
En dan altijd die verongelijkte blik, vreselijk
Als je hier al krom van ligt, moet je eens oudere topics terug lezen. Zoals de topics tijdens de zomerstop van vorig jaar. Dan ga je pas stuk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:41 schreef Sriracha het volgende:
Haha lig hier kromaangenaam trouwens, ik lees al een tijdje mee hier maar heb me toch maar eens aangemeld
Ik denk steeds dat ze voor zulke scènes een wassen beeld van Inge Schrama inzetten. Altijd datzelfde gezicht met die glimmende poppenogen.quote:
Ik vond die Samson en Gert verhaallijn die we hier ooit eens verzonnen hebben ook wel leuk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:04 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als je hier al krom van ligt, moet je eens oudere topics terug lezen. Zoals de topics tijdens de zomerstop van vorig jaar. Dan ga je pas stuk.
Ik moet bij die verschrikte koppen van Nina en Sjors altijd aan Creepers van Minecraft denkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ze voor zulke scènes een wassen beeld van Inge Schrama inzetten. Altijd datzelfde gezicht met die glimmende poppenogen.
Als Sjoerd weer helemaal verneukt is. En dat zit er al dicht tegenaan. Bijna dus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:10 schreef zeebeschuit het volgende:
Kan iemand zeggen wanneer die Tim terug is? Wordt er beetje moe van.
SHO / GTST #517: Laat die wallen maar vallen!quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik vond die Samson en Gert verhaallijn die we hier ooit eens verzonnen hebben ook wel leuk.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Zal je net zien: is Nina degene met de gesaboteerde parachute, maar ze valt bovenop Mike, die net is geland. Mike is op slag dood en Nina komt er met een paar schaafwonden van af
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die heeft 2 airbagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door degroen1985 op 27-04-2014 12:39:45 ]
quote:Op zondag 27 april 2014 12:11 schreef degroen1985 het volgende:
spoilers van 5 mei t/m 9 meiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2014 12:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2014 12:40 schreef degroen1985 het volgende:
[..]Heb je ze ook uit de gids overgetypt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb het overgetypt van tvgids app. is het erg dan dat ik het overgetypt heb?quote:Op zondag 27 april 2014 12:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heb je ze ook uit de gids overgetypt?
quote:Op zondag 27 april 2014 12:50 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
ik heb het overgetypt van tvgids app. is het erg dan dat ik het overgetypt heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom en lach en erger je met ons meequote:Op zaterdag 26 april 2014 16:41 schreef Sriracha het volgende:
Haha lig hier kromaangenaam trouwens, ik lees al een tijdje mee hier maar heb me toch maar eens aangemeld
Nee, natuurlijk is dat niet ergquote:Op zondag 27 april 2014 12:50 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
ik heb het overgetypt van tvgids app. is het erg dan dat ik het overgetypt heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |