Nu je het zegt zie ik het ook wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:31 schreef vencodark het volgende:
Ben ik de enige die Bianca op Céline Dion vindt lijken?
Kan het niet negeren.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:15 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Ik heb de tv gids gekocht en daar stond het in.
Ik vind haar juist op die actrice lijken die de rol van Barbara speeldequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:31 schreef vencodark het volgende:
Ben ik de enige die Bianca op Céline Dion vindt lijken?
Kan het niet negeren.
En daar komt Bing niet achter?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:31 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat heeft Sjors nou bij Bing gedaan waar Aysen wat aan heeft? Ik heb het even gemist geloof ik.
- oh ze had dus een sms gestuurd met z'n telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:14 schreef degroen1985 het volgende:
spoilers van maandag 5 mei en dinsdag 6 meiJammer want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:44 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Jammer want:Het kan aan mij liggen, maar dit gedoe tussen Aysen, Bing en Sjors heb ik eerder gezien. GTST valt echt in herhaling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel irritant bezig juist, Bing heeft goede rol laatste tijd dus #TeamBingquote:Op donderdag 24 april 2014 13:24 schreef daisy2007 het volgende:
Aysen en Sjors zijn goe bezig. Ben benieuwd wat er komt van Bing!
Hij is van klusjesman naar bemiddelaar, ik bedoel bemoeial, gegaan.quote:
Precies zijn oma.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is van klusjesman naar bemiddelaar, ik bedoel bemoeial, gegaan.
Wij vinden het ook heerlijk dat iedereen zo irritant is; hebben we wat te zeuren hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:12 schreef luftersel het volgende:
Als ik dit zo hoor vindt iedereen bijna iedereen in de serie irritant. Nina, Lorena, Milou, Rikki, Nuran, Bing, Lucas, Noud, Sjors, Aysen, Maxime. Als je meerekent dat Laura, Jef, Janine en Ludo geen reet te doen hebben snap ik niet dat mensen dit nog willen zien.Ik zou wel eens willen weten wat men hier nog leuk aan vindt?
dat deed nuran toch ook afgelopen woensdag? (ik heb donderdag nog niet gezien, dus wie weet ging het niet doorquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:25 schreef Devil010 het volgende:
Wanneer wordt Sjors nou eindelijk eens Rik's huis uitgetrapt (of liever nog de serie uit..), misselijk wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |