En tevens; je bent zelf een macronutrient.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jullie ruzie krijgen ga ik geen partij kiezen.
Een bitchfight is al klachtwaardig genoeg.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jullie ruzie krijgen ga ik geen partij kiezen.
Ik vroeg alleen of je nu paasbrood van de vulcontainers bij de Aldi ging stelen?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerder vandaag was je wel hatelijk.
Je had me al veel eerder moeten steunenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen of je nu paasbrood van de vulcontainers bij de Aldi ging stelen?
Gewoon doenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens van een totaal andere orde: zal ik mijn flesje merlot even aanbreken?
Zit bomvol snelle koolhydraten. Mijn niet gezien.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef GGMM het volgende:
Over paasbrood gesproken; ik heb een paasbrood gekregen van mijn werk.
Ik werk niet bij tempo-team.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je had me al veel eerder moeten steunen
Doe eens niet zo hatelijk aub.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen of je nu paasbrood van de vulcontainers bij de Aldi ging stelen?
Heb jij ooit al eens wijn gedronken? Btw: Jij valt nu natuurlijk precies tussen wal en schip met die verhoging van alcoholleeftijd.quote:
Wat een botte lul ben je ook .quote:
Stijg mag idd nog een paar jaar niet drinkenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij ooit al eens wijn gedronken? Btw: Jij valt nu natuurlijk precies tussen wal en schip met die verhoging van alcoholleeftijd.
Ik vrees er nog voor dat die gluiperds i.s.m met de ChristenUnie de leeftijd verder ophogen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij ooit al eens wijn gedronken? Btw: Jij valt nu natuurlijk precies tussen wal en schip met die verhoging van alcoholleeftijd.
Ah, fijn dat jij dat even op komt bevestigen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijg mag idd nog een paar jaar niet drinken
terechte klachtquote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
HAHAHA STIJN MAG NIET DRINKEN EN HIJ HEEFT HOOIKOORTS
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
hooikoorts is gewoon kut hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
Nu don weg is ben jij wel mijn favoriete mod.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, fijn dat jij dat even op komt bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |