Doe eens rustig man.quote:
Die staat.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien ooit als jij nog eens mod wordt.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
vind dat altijd wel ergelijk dan maak je een goeie grap of een gevatte opmerking en het enige wat je terugkrijgt is een emo.gif
probeer dan op zijn minst nog wat zinnigs terug te zeggen en ben niet de eeuwige autist met je emo.gif
jouw opmerking is noch gevat nog ontzettend grappigquote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh en
[..]zelfs een laag streepje erbij
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou als ik politiestaat fopje moet geloven mag er hier niet gescholden of gevloekt worden
Haten op de dictatuur des FOK! squote:Op woensdag 16 april 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou als ik politiestaat fopje moet geloven mag er hier niet gescholden of gevloekt worden
ha-ha.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
even voor de duidelijkheid fopje dat is een grapje
wat is dat toch met jullie en bijdehand reageren op dingen waar duidelijk je naam niet bij staatquote:
Ze zouden jou gewoon een IP ban moeten gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Als je niet wil dat er gereageerd wordt moet je vooral op een openbaar forum postenquote:Op woensdag 16 april 2014 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is dat toch met jullie en bijdehand reageren op dingen waar duidelijk je naam niet bij staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |