Nog Nintendo items voor je Animal crossing huisje danquote:Op woensdag 16 april 2014 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben bezig met een review op de 3DS, dus onderweg geen Pokémon voorlopig.
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ] kijk david dat staat al veel beter
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
Stiekem vind ik dit grappig.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dit grappig.Mijn humor
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
vind dat altijd wel ergelijk dan maak je een goeie grap of een gevatte opmerking en het enige wat je terugkrijgt is een emo.gif
probeer dan op zijn minst nog wat zinnigs terug te zeggen en ben niet de eeuwige autist met je emo.gif
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:41 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe eens rustig man.quote:
Die staat.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien ooit als jij nog eens mod wordt.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
vind dat altijd wel ergelijk dan maak je een goeie grap of een gevatte opmerking en het enige wat je terugkrijgt is een emo.gif
probeer dan op zijn minst nog wat zinnigs terug te zeggen en ben niet de eeuwige autist met je emo.gif
jouw opmerking is noch gevat nog ontzettend grappigquote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh en
[..]zelfs een laag streepje erbij
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou als ik politiestaat fopje moet geloven mag er hier niet gescholden of gevloekt worden
Haten op de dictatuur des FOK! squote:Op woensdag 16 april 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou als ik politiestaat fopje moet geloven mag er hier niet gescholden of gevloekt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |