he?quote:Op donderdag 17 april 2014 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die kerel die opgepakt is uit Tilburg?
quote:
is dit een fokker?quote:TILBURG - Een 35-jarige man heeft volgens justitie minderjarige meisjes aangezet tot seksuele handelingen voor de webcam en die beelden opgenomen. Hij heeft via internet vermoedelijk tientallen slachtoffers gemaakt. Dat gebeurde in ieder geval in Nederland, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten. De man werd half januari gearresteerd in de regio Tilburg.
De verdachte is woensdag voor het eerst in het openbaar voor de rechtbank in Amsterdam verschenen. De rechters hebben zijn voorarrest met drie maanden verlengd.
Hehe, da's sowieso niet Braddiequote:
Anti sociaal mannetje opzoek naar meisjes,quote:Op donderdag 17 april 2014 02:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe, da's sowieso niet BraddieMaar zie ook geen aanleiding waarom het een FOK!ker zou zijn
hehequote:Op donderdag 17 april 2014 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Anti sociaal mannetje opzoek naar meisjes,
Ik weet niet hoor. Ik leg zomaar opeens een link.
Braddie gaat niet weg totdat hij een permanente ban krijgt, denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 02:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nadeel op deze manier is dat er geen username/ip adres te achterhalen valt.
Bij mij waren ze nog dom dat ze het er in de KLB SC over hadden dat ze nep-Hyves hadden gemaakt om mijn vriend(en) lastig te vallenToen konden er iig bans worden uitgedeeld.
Ik gun dit Braddie echt niet hoor, maar als het hierbij blijft en dit de enige manier is voor hem om er eindelijk eens van te leren, dan is het misschien maar goed geweest ook (met de nadruk dat het dan hierbij blijft).
Ik vrees alleen dat Braddie krampachtig door wilt blijven posten en vroeg of laat toch weer terug komt en mensen hem nu écht steeds zatter aan het raken zijn en het gewoon elke keer weer gezeik is. Dat 't er nog steeds niet beter op wordt
Hij moet gewoon vanuit zichzelf snappen dat hij die shit alleen maar erger maakt door überhaupt nog te posten onder Braddie.quote:Op donderdag 17 april 2014 02:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Braddie gaat niet weg totdat hij een permanente ban krijgt, denk ik.
Mja, hij is zelf niet slim bezig, maar sommige users gaan wel echt te ver.
Nou ja, misschien dat het een keer zo uit de hand loopt dat 'ie eindelijk stopt (onder dat account dan). Maar inderdaad, liever niet.
Waarom die behoefte om überhaupt te MELDEN dat je weggaat? Dat hoef je toch niet tegen mensen te zeggen? Dát is juist waarom mensen hem zo zat zijn, zo moeilijk is het niet om gewoon niet meer te posten zonder daar eerst een aandachtstopic voor te maken.quote:
Nee dude, het is 3 uur 's nachts en ik ben skaf en daar heb ik geen zin inquote:
Ik heb pesten nooit begrepen noch zal ik massale internet hetzes ooit kunnen bevatten. Ik zorg altijd maar gewoon dat ik er zo weinig mogelijk van lees aangezien ik er toch niks aan kan veranderen online.quote:Op donderdag 17 april 2014 02:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nadeel op deze manier is dat er geen username/ip adres te achterhalen valt.
Bij mij waren ze nog dom dat ze het er in de KLB SC over hadden dat ze nep-Hyves hadden gemaakt om mijn vriend(en) lastig te vallenToen konden er iig bans worden uitgedeeld.
Ik gun dit Braddie echt niet hoor, maar als het hierbij blijft en dit de enige manier is voor hem om er eindelijk eens van te leren, dan is het misschien maar goed geweest ook (met de nadruk dat het dan hierbij blijft).
Ik vrees alleen dat Braddie krampachtig door wilt blijven posten en vroeg of laat toch weer terug komt en mensen hem nu écht steeds zatter aan het raken zijn en het gewoon elke keer weer gezeik is. Dat 't er nog steeds niet beter op wordt
True, tot op een zekere hoogte vraagt Braddie er zelf om, en de verdere hoogte zijn gewoon anonieme douchebags die voor hun eigen vermaak het privéleven van iemand anders moeilijk maken.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb pesten nooit begrepen noch zal ik massale internet hetzes ooit kunnen bevatten. Ik zorg altijd maar gewoon dat ik er zo weinig mogelijk van lees aangezien ik er toch niks aan kan veranderen online.
Maar die hele Braddie hi-ha-ho grappen en grollen zijn toch een partij triest aan het worden. Je zou toch denken dat dezelfde grap zelfs voor de meest inspiratieloze debiel na 100000x niet meer leuk is.
Einde bericht.
Nee toch niet.
Zal ik gaan slapen of nog een aflevering van Fringe
Ik ken een ook een hele vervelende grap die maar herhaald blijft worden.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb pesten nooit begrepen noch zal ik massale internet hetzes ooit kunnen bevatten. Ik zorg altijd maar gewoon dat ik er zo weinig mogelijk van lees aangezien ik er toch niks aan kan veranderen online.
Maar die hele Braddie hi-ha-ho grappen en grollen zijn toch een partij triest aan het worden. Je zou toch denken dat dezelfde grap zelfs voor de meest inspiratieloze debiel na 100000x niet meer leuk is.
Einde bericht.
Nee toch niet.
Zal ik gaan slapen of nog een aflevering van Fringe
Ik ben gezegend met een schuldgevoel wat opspeelt nog voordat het vervelend wordt.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, tot op een zekere hoogte vraagt Braddie er zelf om, en de verdere hoogte zijn gewoon anonieme douchebags die voor hun eigen vermaak het privéleven van iemand anders moeilijk maken.
Als je morgen op tijd op moet: slapen, anders Fringe.
Net te laatquote:Op donderdag 17 april 2014 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken een ook een hele vervelende grap die maar herhaald blijft worden.
Uit zelfbescherming permban geven.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh die Braddie is gewoon labiel en op zoek naar aandacht. Dat soort mensen moet je in zelfbescherming nemen maar dat gaat zo lastig op een openbaar forum. Immers zit hij niet fout los dat hij gewoon infantiel en daarmee irritant is/kan zijn.
Dan wil ik wel wat users aandragen.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming permban geven.
Ja... maar waar is de eerlijkheid in dat. Je zal hem nooit kunnen overtuigen dat dit de enige juiste stap is. Wat je dan overhoudt is een nog gefrustreerde jongen die nog meer zijn best moet/gaat doen voor aandacht.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming permban geven.
Vertel eens, hoe groot is jouw penis?quote:Op donderdag 17 april 2014 03:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... maar waar is de eerlijkheid in dat. Je zal hem nooit kunnen overtuigen dat dit de enige juiste stap is. Wat je dan overhoudt is een nog gefrustreerde jongen die nog meer zijn best moet/gaat doen voor aandacht.
Er is geen goede oplossing. Al helpt het wellicht als mensen voor zichzelf gaan nadenken in plaats van meelachen met de groep.
Maar dit gaat te diep voor het tijdstip. Ik stress hem liever over mijn tentamens
Online nog altijd groter dan erbuiten en dat wil wat zeggen.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe groot is jouw penis?
Ben ik met je eens. Maar of je als site een platform wilt geven aan iemand die alles om zich heen aan gruzelementen gooit.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... maar waar is de eerlijkheid in dat. Je zal hem nooit kunnen overtuigen dat dit de enige juiste stap is. Wat je dan overhoudt is een nog gefrustreerde jongen die nog meer zijn best moet/gaat doen voor aandacht.
Er is geen goede oplossing. Al helpt het wellicht als mensen voor zichzelf gaan nadenken in plaats van meelachen met de groep.
Maar dit gaat te diep voor het tijdstip. Ik stress hem liever over mijn tentamens
vraag mono maar om de moira.rarquote:Op donderdag 17 april 2014 03:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Online nog altijd groter dan erbuiten en dat wil wat zeggen.
Pics van je tieten.
Nee je wilde het toch over simpelere dingen hebben?quote:Op donderdag 17 april 2014 03:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou Mono je hoort het
Maar zat er nog iets van een idee achter de vraag, of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |