10.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:26 schreef Helsinki het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er in totaal?
Gewoon één top afgerond seizoen ipv losse eindjes, dat lijkt me juist goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
van de ene kant hoop ik nu al op een seizoen 2... van de andere kant is dit 1e seizoen zo goed, dat gaat moeilijk worden om te evenaren, dus s2 zou ook teleurstellend kunnen zijn, dan kun je beter afsluiten met 1 super top seizoen
ze moeten opletten dat het geen house of cards wordt waar het de hoofdpersoon zó voor de wind gaat dat het ongeloofwaardig begint te worden. Verderr; puike serie!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:06 schreef Re het volgende:
die nonchalante bedreigingen telkens van Marvo![]()
leuk ook die directe verwijzing naar de film met het geld
samen met true detective toch wel de beste nieuwe series van 2014
Haha ja, met die roze, leuk was dat!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:06 schreef OverRated het volgende:
Nu pas de nieuwste aflevering gekeken. Was weer gaaf. Die scene tussen Billy Bob en die gast met het busje en de wallkie talkies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze serie mag echt wel wat meer buzz, dit topic gaat veel te langzaam.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef Apostrof het volgende:
MAN wat een intense episode! De laatste 20 minuten, ik dacht steeds dat de aftiteling zou komen maar dan kwam er nog meer leed.
Mega vet inderdaad! Hoop alleen dat hij het geld wel gaat vinden:p.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze serie mag echt wel wat meer buzz, dit topic gaat veel te langzaam.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef Apostrof het volgende:
MAN wat een intense episode! De laatste 20 minuten, ik dacht steeds dat de aftiteling zou komen maar dan kwam er nog meer leed.
Inderdaad, erg goede aflevering weer. Ik promoot hem ook steevast bij collega's en vrienden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze serie mag echt wel wat meer buzz, dit topic gaat veel te langzaam.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Underwood zal zijn Waterloo nog wel vindenquote:Op zondag 18 mei 2014 04:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze moeten opletten dat het geen house of cards wordt waar het de hoofdpersoon zó voor de wind gaat dat het ongeloofwaardig begint te worden. Verderr; puike serie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geld is toch al gevonden door dat gezin wat zonder gas kwam te zitten aan die weg? Dat was een paar afleveringen terug. Dat moest je toch zien als vooruitblik of niet? Dan weet je nu wie dat geld er neer gelegd heeft en waarom.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:10 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Mega vet inderdaad! Hoop alleen dat hij het geld wel gaat vinden:p.
Ja, tenzij er toevalligerwijs een andere persoon een tas vol met geld in the middle of nowhere in de sneeuw heeft begraven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat geld is toch al gevonden door dat gezin wat zonder gas kwam te zitten aan die weg? Dat was een paar afleveringen terug. Dat moest je toch zien als vooruitblik of niet? Dan weet je nu wie dat geld er neer gelegd heeft en waarom.
Huh? Dat was toch een terugblik naar hoe die supermarkt king aan het geld kwam, dat gezin was zijn gezin.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat geld is toch al gevonden door dat gezin wat zonder gas kwam te zitten aan die weg? Dat was een paar afleveringen terug. Dat moest je toch zien als vooruitblik of niet? Dan weet je nu wie dat geld er neer gelegd heeft en waarom.
ik wel want zij noemde hem stavrosquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:16 schreef DonnaRush het volgende:
Oh really? Ik kon er toen echt niet uit halen dat dat zijn gezin was, in jongere jaren..
ik heb de scène net teruggekeken, het gezicht van die jongere kerel laten ze aan het eind ook overlopen in dat van oude Stavros.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:18 schreef DonnaRush het volgende:
Jep, nu ik het terugkijk begrijp ik het. Zn vrouw noemt z'n naam ook, dat is me toen niet opgevallen. Wat slecht.
In de film ging het er alleen wat heftiger aan toequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Dat met die parkeerplaats en wel/niet betalen komt ook één op één uit de film
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Dacht ik ook ja. AV Club zei dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"There’s that shot of him looking at his brother’s family photo, and the expression on his face almost seems to suggest regret—but then it turns out he’s just realizing there are other angles he can exploit."
![]()
Wel wat Breaking Bad trekjes zo. Niks mis mee trouwens. Deze serie![]()
Hij is multimiljonair.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:27 schreef VacaLoca het volgende:
Die verhaallijn met die dikke is nu al meerdere afleveringen maar ik snap nog steeds niet zo goed waarom hij al die moeite waard is.
dat vroeg ik me ook af, Malvo heeft het wel erg druk dan als ie alles moet regelen. En wat heeft Lester nu precies gedaan, beetje te laat gekeken volgens mijquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:09 schreef THEALPHA het volgende:
Wat een bazenaflevering dit. Hoop wel dat die politievrouw het overleeft. Zijn wel leuke karakters zo samen :p
Maar wat was er nou aan de hand met die vissen? waar kwam dat ineens vandaan?
Bewijsstukken bij zijn broer neergelegd om m te framen voor de moord op z'n vrouw. En daarbij ook z'n neefje d'r bij genaaid door een pistool in z'n rugzak te stoppen. Dat z'n broer in het ziekenhuis kwam zeggen dat ie wel iemand aan moest wijzen voor de moord en daarbij zei dat 'ie 'm niet meer als broer beschouwde was niet zo'n slimme zet volgens mij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook af, Malvo heeft het wel erg druk dan als ie alles moet regelen. En wat heeft Lester nu precies gedaan, beetje te laat gekeken volgens mij
Met een storm kunnen er vissen in terecht komen. Zie dit voorbeeld. Alleen was het hier wel een beetje lame dat het uitgerekend bij die auto gebeurt en Stavros toevallig komt aanrijden. Enige 'minpuntje' van deze aflevering vond ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:09 schreef THEALPHA het volgende:
Wat een bazenaflevering dit. Hoop wel dat die politievrouw het overleeft. Zijn wel leuke karakters zo samen :p
Maar wat was er nou aan de hand met die vissen? waar kwam dat ineens vandaan?
Lijkt er verdacht veel op ja!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bewijsstukken bij zijn broer neergelegd om m te framen voor de moord op z'n vrouw. En daarbij ook z'n neefje d'r bij genaaid door een pistool in z'n rugzak te stoppen. Dat z'n broer in het ziekenhuis kwam zeggen dat ie wel iemand aan moest wijzen voor de moord en daarbij zei dat 'ie 'm niet meer als broer beschouwde was niet zo'n slimme zet volgens mij.
Ja, ik dacht haast nog dat Malvo een helikopter had ingehuurd die vissen liet vallen boven hun autoquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:31 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Met een storm kunnen er vissen in terecht komen. Zie dit voorbeeld. Alleen was het hier wel een beetje lame dat het uitgerekend bij die auto gebeurt en Stavros toevallig komt aanrijden. Enige 'minpuntje' van deze aflevering vond ik.
Al het water in minnesota is bevroren dus waar die viskes dan vandaan komen ... ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:31 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Met een storm kunnen er vissen in terecht komen. Zie dit voorbeeld. Alleen was het hier wel een beetje lame dat het uitgerekend bij die auto gebeurt en Stavros toevallig komt aanrijden. Enige 'minpuntje' van deze aflevering vond ik.
Precies, alleen heeft z'n neefje m wel gezien, dus dat gaat wel nog tegen 'm werken denk ik. Al kan het zijn dat ze dat neefje niet geloven omdat er een pistool in z'n rugtas zit natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:42 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Lijkt er verdacht veel op ja!En Lester heeft natuurlijk een waterdicht alibi aangezien hij "niet" uit het ziekenhuis is geweest.
Fout van de schrijvers dan. Al kan het ook kilometers verderop vandaan komen, uit een andere plaats en worden ze met een tornado meegesleurd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Al het water in minnesota is bevroren dus waar die viskes dan vandaan komen ... ?
lijkt me dat Malvo dat toch gedaan heeft, een toevallige gebeurtenis als deze na die kakkerlakken en dat bloed in de douche zou iets te toevallig zijn. Dat zou ik wel erg slecht vinden voor een serie als deze.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Fout van de schrijvers dan. Al kan het ook kilometers verderop vandaan komen, uit een andere plaats en worden ze met een tornado meegesleurd.
ja euh maar hoever kunnen die vissen dan vliegen..quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Fout van de schrijvers dan. Al kan het ook kilometers verderop vandaan komen, uit een andere plaats en worden ze met een tornado meegesleurd.
Ik denk door 3x met zijn hakken tegen elkaar te klikken. (of door gewoon het ziekenhuis weer binnen te lopen en naar die kamer te gaan).quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:19 schreef t4rt4rus het volgende:
Maar hoe is ie weer terug gekomen in zijn ziekenhuiskamer?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja euh maar hoever kunnen die vissen dan vliegen..
http://vroegevogels.vara.(...)D=1&cHash=3e8dc46fbaquote:Er zijn veel verhalen over vissen die spontaan uit de lucht vallen. Soms is het er maar een, soms wel honderden tegelijk. Lang werden deze verhalen niet serieus genomen, maar ze blijken wel degelijk een kern van waarheid te bevatten. Het vallen van één of enkele vissen is gemakkelijk te verklaren. Vogels die een vis gevangen hebben, kunnen hun prooi boven land laten vallen. Maar hoe kunnen honderden vissen tegelijk uit de lucht regenen? Waarschijnlijk zijn tornado’s de oorzaak. Boven zee nemen tornado’s grote hoeveelheden water op. Als er toevallig een school vissen zwemt, neemt de tornado het net zo gemakkelijk mee. De vissen blijven in de bovenhangende stormwolk hangen en vallen kilometers verder vanzelf weer naar beneden.
Mmja ben benieuwd of alles daar bevroren is in de winter. Zowel bij bemidji als bij duluth zijn meren waar die vissen vandaan kunnen komen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
[..]
http://vroegevogels.vara.(...)D=1&cHash=3e8dc46fba
je zag toch dat 'ie weer met verband om z'n gezicht in een bed lag waarna die zuster hem vond en terugbracht?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:19 schreef t4rt4rus het volgende:
Maar hoe is ie weer terug gekomen in zijn ziekenhuiskamer?
Heb het even op de wikia opgezocht, maar zijn neefje heeft waarschijnlijk autisme, sloeg ook de deur dicht toen Lester en zijn vrouw kwamen eten. En een quote van de broer van Lester: "There, Chaz says he thinks Gordo might have autism, explaining that Gordo is constantly drawing on the walls and leaving jars of pee in his closet."quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Precies, alleen heeft z'n neefje m wel gezien, dus dat gaat wel nog tegen 'm werken denk ik. Al kan het zijn dat ze dat neefje niet geloven omdat er een pistool in z'n rugtas zit natuurlijk.Wel meesterlijke zet sowieso.
Ja en in tussentijd niemand die naar die man opzoek ging en ook niemand keek of hij er nog was...quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
je zag toch dat 'ie weer met verband om z'n gezicht in een bed lag waarna die zuster hem vond en terugbracht?
ik denk dat hij er grotendeels mee weg komt inderdaad, tenzij die agente t overleefd heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Heb het even op de wikia opgezocht, maar zijn neefje heeft waarschijnlijk autisme, sloeg ook de deur dicht toen Lester en zijn vrouw kwamen eten. En een quote van de broer van Lester: "There, Chaz says he thinks Gordo might have autism, explaining that Gordo is constantly drawing on the walls and leaving jars of pee in his closet."
Dus ik verwacht dat de kans groot is dat hij er mee weg komtTenzij vingerafdrukken etc..
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:45 schreef De_Nater het volgende:
Ik moest bij de vissen direct denken aan de kikkers van Magnolia...
Er zijn nog 4 te gaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:23 schreef Vinture het volgende:
Wat een goeie episode! Weet iemand hoeveel afleveringen deze serie krijgt?
geniaal ook dat hij was vast gebonden aan dat apparaat waardoor hij bleef staan, hoeveel kogels zou die gast wel niet onvangen hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:59 schreef Re het volgende:
Op school vinden ze het pistool leidt terug naar pappa zijn wapenkast en bingo, briljant wel.
Arme fitnessinstructeur ook wel.
Zouden ze dat echt niet gezien hebben?quote:Op zondag 25 mei 2014 09:59 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
geniaal ook dat hij was vast gebonden aan dat apparaat waardoor hij bleef staan, hoeveel kogels zou die gast wel niet onvangen hebben
the weirdest suicide by cop...quote:Op zondag 25 mei 2014 16:34 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Zouden ze dat echt niet gezien hebben?
Malvo had het licht achter hem aangezet, verder was het donker. Volgens mij hadden de agenten daarom slecht zicht.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:34 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Zouden ze dat echt niet gezien hebben?
Dat vond ik toch ook wel een serie met een erg lekker sfeertje. Fargo is nog wel net een stukje beter.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:26 schreef JDx het volgende:
Blijft leuk, veel leuker dan het geprezen True Detective.
Sfeertje had ie zeker, goed was ie ook, maar deze is veel leuker!quote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat vond ik toch ook wel een serie met een erg lekker sfeertje. Fargo is nog wel net een stukje beter.
Het is een goede serie ja. Maar dat betekent toch niet dat films achterhaald zijn?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:14 schreef MrSweets het volgende:
Deze is echt supper idd, en laat zien waarom films achterhaald zijn.
Alsjeblieft niet zeg, laat het lekker bij 1 seizoen, of doe volgend jaar iets compleet anders.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:44 schreef Jovatov het volgende:
Denk niet dat we het eens gaan worden, Lost vind ik de beste televisieserie ooit
En het is natuurlijk nog maar de vraag of hier nog een tweede seizoen van komt, en hoe dat er dan uitziet.
Maar: tot nog toe is het genieten geblazen, dus wat mij betreft mag er zeker een tweede seizoen komen
Gestopt met lezen na deze zinquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:44 schreef Jovatov het volgende:
Denk niet dat we het eens gaan worden, Lost vind ik de beste televisieserie ooit
Colin Hanks (Grimly) en wie nog meer?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:55 schreef funrider het volgende:
Overigens ook wel leuk om te zien dat er enkele killers uit Dexter nu ineens een vriendelijke rol spelen in deze serie.
Verder niemand, alleen die vader van molly zit ook in dexterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Colin Hanks (Grimly) en wie nog meer?
Vannacht pas.quote:
serieus, wil je niet (full HD) 1080p kijken dan?quote:
Ja precies sorry Keith Carradine (Special Agent Lundy) bedoelde ik naast Colin Hanks. Het moest dus zijn 'killer' in mijn vorige berichtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Verder niemand, alleen die vader van molly zit ook in dexter
Series komen online alleen maar uit in 720p, pas later op 1080p bluray. DVD's bestaan die nog? Ik heb mijn DVD verzameling sinds de verhuizing niet meer uit de doos gehaald.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:30 schreef klabbakus het volgende:
[..]
serieus, wil je niet (full HD) 1080p kijken dan?
je kan toch geen dvd meer kijken op je full HD scherm![]()
je moet streamen via je pc/mediabox (of hoe heet zo'n ding) of opslaan op je mediaplayer tegenwoordig als je kwaliteit wilt
haha vast welquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:36 schreef Maanvis het volgende:
feel good scene met hess z'n vrouwtje? haar tieten feelen vast heul good!
Herkende het al ergens van, dat was het dus. Scherpquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:15 schreef DJKoster het volgende:
Tijdens het zappen in de ziekenhuiskamer:
"The bark beetle carries the wood/(worm?) to its nest"
Deze quote komt uit de film. Ergens halverwege zijn Marge (die agente) en Norm (Die postzegelontwerper) Gunderson met een half oog naar een documentaire over de bark beetle aan het kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |