10.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:26 schreef Helsinki het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er in totaal?
Gewoon één top afgerond seizoen ipv losse eindjes, dat lijkt me juist goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
van de ene kant hoop ik nu al op een seizoen 2... van de andere kant is dit 1e seizoen zo goed, dat gaat moeilijk worden om te evenaren, dus s2 zou ook teleurstellend kunnen zijn, dan kun je beter afsluiten met 1 super top seizoen
ze moeten opletten dat het geen house of cards wordt waar het de hoofdpersoon zó voor de wind gaat dat het ongeloofwaardig begint te worden. Verderr; puike serie!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:06 schreef Re het volgende:
die nonchalante bedreigingen telkens van Marvo![]()
leuk ook die directe verwijzing naar de film met het geld
samen met true detective toch wel de beste nieuwe series van 2014
Haha ja, met die roze, leuk was dat!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:06 schreef OverRated het volgende:
Nu pas de nieuwste aflevering gekeken. Was weer gaaf. Die scene tussen Billy Bob en die gast met het busje en de wallkie talkies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze serie mag echt wel wat meer buzz, dit topic gaat veel te langzaam.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef Apostrof het volgende:
MAN wat een intense episode! De laatste 20 minuten, ik dacht steeds dat de aftiteling zou komen maar dan kwam er nog meer leed.
Mega vet inderdaad! Hoop alleen dat hij het geld wel gaat vinden:p.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze serie mag echt wel wat meer buzz, dit topic gaat veel te langzaam.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef Apostrof het volgende:
MAN wat een intense episode! De laatste 20 minuten, ik dacht steeds dat de aftiteling zou komen maar dan kwam er nog meer leed.
Inderdaad, erg goede aflevering weer. Ik promoot hem ook steevast bij collega's en vrienden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze serie mag echt wel wat meer buzz, dit topic gaat veel te langzaam.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Underwood zal zijn Waterloo nog wel vindenquote:Op zondag 18 mei 2014 04:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze moeten opletten dat het geen house of cards wordt waar het de hoofdpersoon zó voor de wind gaat dat het ongeloofwaardig begint te worden. Verderr; puike serie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geld is toch al gevonden door dat gezin wat zonder gas kwam te zitten aan die weg? Dat was een paar afleveringen terug. Dat moest je toch zien als vooruitblik of niet? Dan weet je nu wie dat geld er neer gelegd heeft en waarom.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:10 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Mega vet inderdaad! Hoop alleen dat hij het geld wel gaat vinden:p.
Ja, tenzij er toevalligerwijs een andere persoon een tas vol met geld in the middle of nowhere in de sneeuw heeft begraven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat geld is toch al gevonden door dat gezin wat zonder gas kwam te zitten aan die weg? Dat was een paar afleveringen terug. Dat moest je toch zien als vooruitblik of niet? Dan weet je nu wie dat geld er neer gelegd heeft en waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |