quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:29 schreef Nero22 het volgende:
Maar sloop dan ook die twee linkjes van 2013 eruit, boveninDie agenda.
Is het een Yamaha?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:31 schreef ErkendFokker het volgende:
Gvd nou heb ik eindelijk de motor motorisch bijna in orde
Kapt de tellerkabel ermee
Heb ik die vervangen
Kom ik er achter dat de vork lekt...
Blijf bezig met dat ding
Dat blijft voor mij bij elke rit een raadselquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
15 Fokkers + 2 aanhang. Wie wie is is dan weer een andere vraag
suzuki :pquote:
Dat ging niet allemaal passenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had wel wat meer hardware verwacht op de foto eigenlijk![]()
Wel lekker opgeruimd zo in die OP
Brommers in een halve cirkel eromheen en 3 stappen achteruit.. maargoed, point takenquote:
Eens even kijken hoe ver ik kom.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat blijft voor mij bij elke rit een raadselAl begin ik een paar namen wel te onthouden.
Tweede is Erasmo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eens even kijken hoe ver ik kom.
De eerste twee geen idee, dan Maegrim, geen idee, Sala, whY, Bozz1234, Gummie, Stinkie, KT +1, Vinniie, mstx
mjan, whY+1, nero22
en één of andere klapjosti.
Heb ook nog wat verdere dingen uit dat stuk gesloopt. Ruimt lekker op zoquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:42 schreef Anne het volgende:
Dat hele stuk mag eruit.
Edit: @ Gummie dus.
Hmm, nu je het zegtquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eens even kijken hoe ver ik kom.
De eerste twee geen idee, dan Maegrim, geen idee, Sala, whY, Bozz1234, Gummie, Stinkie, KT +1, Vinniie, mstx
mjan, whY+1, nero22
en één of andere klapjosti.
Tweede kopje FAQ toevoegen dat voorop rijden dan een beter idee is?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb ook nog wat verdere dingen uit dat stuk gesloopt. Ruimt lekker op zo
Ah, dus de volgende rit ga jij maken? Dan kan je mooi voorop rijdenquote:
ho ho...quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ah, dus de volgende rit ga jij maken? Dan kan je mooi voorop rijden
Op de LMD? Vorig jaar zei ik dat ik dat ook wilde doen, maar niet meer bij nagedacht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:44 schreef Tankiej het volgende:
Wat is het toch vet om op circuit te rijden!
Twee sessies gedaan op Assen, rijdt zoveel prettiger om gewoon echt voluit te rijden zonder te hoeven denken om zijweggetjes of andere weggebruikers. Dit ga ik vaker doen
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ho ho...
We hebben de Fok! Elfstedentocht nog![]()
Moeten alleen nog even een datum verzinnen en wellicht een alternatieve route
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
De Elfstedentocht, nice! Daarna zo door naar Dokkum om te crashen (in bed welteverstaan)
Yes, toer en ster sessie gedaan. Maar die toer sessie werd halverwege ook meer een ster sessie, iedereen haalde elkaar in en de instructeurs waren nergens te bekennenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de LMD? Vorig jaar zei ik dat ik dat ook wilde doen, maar niet meer bij nagedacht.
Circuit rijden is vaak wel een duur geintje
And so it begins.......quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:23 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Yes, toer en ster sessie gedaan. Maar die toer sessie werd halverwege ook meer een ster sessie, iedereen haalde elkaar in en de instructeurs waren nergens te bekennen
Is niet erg goedkoop nee, maar ik denk wel dat ik het waard vind om een paar keer per jaar te doen. Het is wel erg vet!
Alleen moet ik dan eigenlijk wel een andere motor, m'n SV houdt op bij +/- 190, werd op de rechte stukken keihard voorbij gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |