Heb ook nog wat verdere dingen uit dat stuk gesloopt. Ruimt lekker op zoquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:42 schreef Anne het volgende:
Dat hele stuk mag eruit.
Edit: @ Gummie dus.
Hmm, nu je het zegtquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eens even kijken hoe ver ik kom.
De eerste twee geen idee, dan Maegrim, geen idee, Sala, whY, Bozz1234, Gummie, Stinkie, KT +1, Vinniie, mstx
mjan, whY+1, nero22
en één of andere klapjosti.
Tweede kopje FAQ toevoegen dat voorop rijden dan een beter idee is?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb ook nog wat verdere dingen uit dat stuk gesloopt. Ruimt lekker op zo
Ah, dus de volgende rit ga jij maken? Dan kan je mooi voorop rijdenquote:
ho ho...quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ah, dus de volgende rit ga jij maken? Dan kan je mooi voorop rijden
Op de LMD? Vorig jaar zei ik dat ik dat ook wilde doen, maar niet meer bij nagedacht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:44 schreef Tankiej het volgende:
Wat is het toch vet om op circuit te rijden!
Twee sessies gedaan op Assen, rijdt zoveel prettiger om gewoon echt voluit te rijden zonder te hoeven denken om zijweggetjes of andere weggebruikers. Dit ga ik vaker doen
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ho ho...
We hebben de Fok! Elfstedentocht nog![]()
Moeten alleen nog even een datum verzinnen en wellicht een alternatieve route
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
De Elfstedentocht, nice! Daarna zo door naar Dokkum om te crashen (in bed welteverstaan)
Yes, toer en ster sessie gedaan. Maar die toer sessie werd halverwege ook meer een ster sessie, iedereen haalde elkaar in en de instructeurs waren nergens te bekennenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de LMD? Vorig jaar zei ik dat ik dat ook wilde doen, maar niet meer bij nagedacht.
Circuit rijden is vaak wel een duur geintje
And so it begins.......quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:23 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Yes, toer en ster sessie gedaan. Maar die toer sessie werd halverwege ook meer een ster sessie, iedereen haalde elkaar in en de instructeurs waren nergens te bekennen
Is niet erg goedkoop nee, maar ik denk wel dat ik het waard vind om een paar keer per jaar te doen. Het is wel erg vet!
Alleen moet ik dan eigenlijk wel een andere motor, m'n SV houdt op bij +/- 190, werd op de rechte stukken keihard voorbij gereden
Whehehe, lekker veilig danquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:23 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Yes, toer en ster sessie gedaan. Maar die toer sessie werd halverwege ook meer een ster sessie, iedereen haalde elkaar in en de instructeurs waren nergens te bekennen
Is niet erg goedkoop nee, maar ik denk wel dat ik het waard vind om een paar keer per jaar te doen. Het is wel erg vet!
Alleen moet ik dan eigenlijk wel een andere motor, m'n SV houdt op bij +/- 190, werd op de rechte stukken keihard voorbij gereden
En wie staan er nu niet op? Mennes2000, vriendin van Scheringa? Er waren er nog meer dacht ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
15 Fokkers + 2 aanhang. Wie wie is is dan weer een andere vraag
True. Ik telde ook meer koppen dan dat er in de OP foto staan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:32 schreef mjan het volgende:
[..]
En wie staan er nu niet op? Mennes2000, vriendin van Scheringa? Er waren er nog meer dacht ik.
Ik wilde sowieso al een andere motor, maar dan eentje waar ik rechterop zit (naked of allroad). Die is dan wel nog minder geschikt voor circuitquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
And so it begins.......
Wat was je kwijt?
Top snelheid ligt officieel op 210, maar laatste 20km versnelt hij heel langzaam. Op het circuit kom je dan niet hoger dan 180 ofzo. Dan moet je alweer remmen voor de bochtquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, lekker veilig dan
Dat is niet erg chill nee. Dacht dat zo'n SV wel sneller ging eigenlijk. CBR600F of zo, lekker goedkoop en degelijk
Gewoon op iedereen, het blijft Fok!quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die dat willen bij hun gezicht moeten ze het ff melden
Dat valt mij nog reuze mee!quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso al een andere motor, maar dan eentje waar ik rechterop zit (naked of allroad). Die is dan wel nog minder geschikt voor circuit
Die twee sessies was 96 euro samen, 20 min per sessie.
[..]
Top snelheid ligt officieel op 210, maar laatste 20km versnelt hij heel langzaam. Op het circuit kom je dan niet hoger dan 180 ofzo. Dan moet je alweer remmen voor de bocht
En een 4 cilinder.. Nee, ik houd het bij 2
Hahaha, dat dacht ik al wel ja. Dan wordt het wel wat moeilijker. Misschien een RSV 1000quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso al een andere motor, maar dan eentje waar ik rechterop zit (naked of allroad). Die is dan wel nog minder geschikt voor circuit
Die twee sessies was 96 euro samen, 20 min per sessie.
[..]
Top snelheid ligt officieel op 210, maar laatste 20km versnelt hij heel langzaam. Op het circuit kom je dan niet hoger dan 180 ofzo. Dan moet je alweer remmen voor de bocht
En een 4 cilinder.. Nee, ik houd het bij 2
Yep, voor morgen zijn vast nog wel wat sessies vrij als je er vroeg bij bent en ook wilquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat valt mij nog reuze mee!
Vrij inschrijfbaar?
Zoiets denk ik dan ja, blijft weinig over bij 2 cilinder en waar ik met mn lengte goed op kan zitten. Maar ik wil eigenlijk eerst iets van een naked. Zit nu te kijken naar een Tuono, SV1000N.. Opzich hoeft die 1000cc niet eens voor mij, maar als je zoekt naar 2 cilinder, naked, en niet te klein, dan heb je behoorlijk weinig keuzequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha, dat dacht ik al wel ja. Dan wordt het wel wat moeilijker. Misschien een RSV 1000?
Ja inderdaad. Of deze:quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Yep, voor morgen zijn vast nog wel wat sessies vrij als je er vroeg bij bent en ook wil
Je kon je al vanaf december ofzo inschrijven voor sessies van dit weekend. Als er nog wat vrij is op de dag zelf kan je daar nog inschrijven en betalen. Maar iedereen mag mee doen, zolang het maar op een motor is!
[..]
Zoiets denk ik dan ja, blijft weinig over bij 2 cilinder en waar ik met mn lengte goed op kan zitten. Maar ik wil eigenlijk eerst iets van een naked. Zit nu te kijken naar een Tuono, SV1000N.. Opzich hoeft die 1000cc niet eens voor mij, maar als je zoekt naar 2 cilinder, naked, en niet te klein, dan heb je behoorlijk weinig keuze
Die is iets te duur inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Of deze:
[ afbeelding ]
Al zal die vast iets te duur zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |