SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 17 maart : d4v1d adoreren
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Dit wordt gegarandeerd een Co Adriaansje.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stel voor om een meet te organiseren.
Dan verstop ik de paaseitjes, dan gaan jullie zoeken, en dan maak ik ondertussen het ontbijt.
Wie met de meeste eitjes komt, die krijgt een chocolade paashaas.
Ik was als kind een halve dierenactivist op momenten. Ik steun je.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef Moira. het volgende:
Even een momentje stilte voor alle dieren die in angst/pijn leven door stomme kakmensen![]()
En na gebruik opetenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik deze zelf maken
Double stuffedquote:
kut hippiequote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was als kind een halve dierenactivist op momenten. Ik steun je.
Zelf gekloptquote:
Wat is een Co Adriaansje?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit wordt gegarandeerd een Co Adriaansje.
[..]
Begin met een appeltaartmix te kopen, en de ingredienten die op de achterkant staan, en dus nodig zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik deze zelf maken
Ik meen het serieus, ik maak mega lekkere appeltaartenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is een Co Adriaansje?
[..]
Begin met een appeltaartmix te kopen, en de ingredienten die op de achterkant staan, en dus nodig zijn.
Het is echt heel easy dan.
Wie weet wordt dit je nieuwe roeping.
Pagga geslagen jaquote:
Oh ik dacht vanwege de emo.gif nietquote:Op woensdag 16 april 2014 14:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, ik maak mega lekkere appeltaarten
Dit doet echt pijn Typisch. Ik was gewoon netjes lid van de WNF-Rangerclubquote:
De WNF-clubquote:Op woensdag 16 april 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet echt pijn Typisch. Ik was gewoon netjes lid van de WNF-Rangerclub![]()
Het is een Jezus-look ja! Laat je Messias, je verlosser eens in zijn waarde.
Ren lekker zelf achter de tennisbal aan, luie hond.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn hont is lui geworden, hij wil niet meer achter de tennisbal aan rennen!
Wat.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ren lekker zelf achter de tennisbal aan, luie hond.
Jezus was ook wel een hippie.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet echt pijn Typisch. Ik was gewoon netjes lid van de WNF-Rangerclub![]()
Het is een Jezus-look ja! Laat je Messias, je verlosser eens in zijn waarde.
Paar % dat uiteindelijk bij die beesten beland.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De WNF-club
Langs de deuren om geld op te halen voor de tijgers en panda's
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit wordt gegarandeerd een Co Adriaansje.
[..]
Moest lachenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat.
Een Co Adriaansje is zo boos op je Az-selectie zijn dat je 20 volwassen mannen dwingt paaseieren in het stadion te zoeken om er vervolgens geen te verstoppen.![]()
(Met de selectie naar een bos rijden en de autosleutels afnemen was ook een geslaagde)
Alsof je daar als kind wat omgeeft.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jezus was ook wel een hippie.
[..]
Paar % dat uiteindelijk bij die beesten beland.
Vergeet je spiegel niet voor je mooie egaale kleurtjequote:Op woensdag 16 april 2014 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga even van de zon genieten
Adioss
Ik ging gewoon de pinguďns voeren in Blijdorp. Nuttiger dan lid worden van zulke ongein.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof je daar als kind wat omgeeft.
En Jezus was geen hippie. Jezus was altijd hard aan het werk op zijn ezel. Op zijn ongeevenaarde wijnfeesten na dan.
Ik heb een geheim recept voor appeltaarten.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, ik maak mega lekkere appeltaarten
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ren lekker zelf achter de tennisbal aan, luie hond.
Godver ik zie nu ook een artikelquote:Op woensdag 16 april 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat.
Een Co Adriaansje is zo boos op je Az-selectie zijn dat je 20 volwassen mannen dwingt paaseieren in het stadion te zoeken om er vervolgens geen te verstoppen.![]()
(Met de selectie naar een bos rijden en de autosleutels afnemen was ook een geslaagde)
Wel een goed ideequote:Op woensdag 16 april 2014 14:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Vergeet je spiegel niet voor je mooie egaale kleurtje
Ik was 10 ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jezus was ook wel een hippie.
[..]
Paar % dat uiteindelijk bij die beesten beland.
Dat was je echt ontgaan?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godver ik zie nu ook een artikel![]()
Zou wel leuk zijn als ze er dan niet zijn![]()
Ik had ook een abonnement voor Blijdorp. Ik vond de bavianenrots toch wel het hoogtepuntquote:Op woensdag 16 april 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging gewoon de pinguďns voeren in Blijdorp. Nuttiger dan lid worden van zulke ongein.
Je was een mede Ranger? Toch veel beter dan bij de scouting zitten toch. Wij hadden tenminste de juiste idealen, en dat als kind al.quote:
Ik was aan het eind van zijn carriere maar 11 jaar oud.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was je echt ontgaan?Toch gek dat hij pas in de ban is gedaan toen hij negers niet meer van elkaar kon onderscheiden
[..]
Ik had ook een abonnement voor Blijdorp. Ik vond de bavianenrots toch wel het hoogtepunt
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was een mede Ranger? Toch veel beter dan bij de scouting zitten toch. Wij hadden tenminste de juiste idealen, en dat als kind al.
Bedanktquote:
jij en jhali?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja je weet toch dat we vannacht geneuqt hebben :S
jij en ikquote:Op woensdag 16 april 2014 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij en jhali?
nee want ik hou me daar totaal niet mee bezig
weet ik niet ik heb geen facebookquote:Op woensdag 16 april 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt
-
Sinds wanneer post je met enter direct je bericht op Facebook in plaats van het beginnen aan een nieuwe regel?Dit is niet goed.
Gezamenlijk kunnen we de verschrikking in de persoon van Typisch wel aan. #Eendrachtmaaktmachtquote:
In het buitenland konden ze zijn grappen toch minder goed waarderen. Zie zijn vertrek bij bijvoorbeeld Porto en 1 miljoen uit eigen zakquote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was aan het eind van zijn carriere maar 11 jaar oud.Ik houd het op ontgaan
Dan heeft hij lang volgehouden.
Dat helpt ja, maar ach... dan maar zo.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet ik niet ik heb geen facebook
maar misschien helpt shift enter
dat is toch leukquote:Op woensdag 16 april 2014 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Mijn vader laat net een berichtje achter op mijn VM dat ik een broertje of zusje krijg
Deze wereld
Hahaha, wtfquote:Op woensdag 16 april 2014 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Mijn vader laat net een berichtje achter op mijn VM dat ik een broertje of zusje krijg
Deze wereld
Watquote:Op woensdag 16 april 2014 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Deze wereld
Joeeequote:
Hij zal vast niet de enige zijn die zijn spelers 'straft'.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezamenlijk kunnen we de verschrikking in de persoon van Typisch wel aan. #Eendrachtmaaktmacht
[..]
In het buitenland konden ze zijn grappen toch minder goed waarderen. Zie zijn vertrek bij bijvoorbeeld Porto en 1 miljoen uit eigen zak
[..]
Dat helpt ja, maar ach... dan maar zo.
Gefeliciteerd, denk ikquote:Op woensdag 16 april 2014 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Deze wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joeee
[..]
Hij zal vast niet de enige zijn die zijn spelers 'straft'.
[..]
Gefeliciteerd, denk ik![]()
ib4 je had zijn of haar moeder al kunnen zijnDat kan vanaf je 14 alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
Ja maar vm wtf manquote:
Echtquote:
Ja half iddquote:Op woensdag 16 april 2014 14:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat
een half sibbling neem ik aan dan
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, denk ik![]()
ib4 je had zijn of haar moeder al kunnen zijnIk heb al een half zusje waar ik 18 jaar mee scheelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook een half broertje.
We zijn al met zn 5enhallo nummer 6.
Die vader van jou is lekker bezig hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar vm wtf man
[..]
Echt
[..]
Ja half idd
[..]
Ik heb al een half zusje waar ik 18 jaar mee scheelen ook een half broertje.
We zijn al met zn 5hallo nummer 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Opa of oma worden op je 28e. Het ideequote:
Wowquote:Op woensdag 16 april 2014 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar vm wtf man
[..]
Echt
[..]
Ja half idd
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Deze wereld
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar vm wtf man
[..]
Echt
[..]
Ja half idd
[..]
Met dat tempo haal je het wel om betovergrootoma te worden terwijl je nog leeftquote:Op woensdag 16 april 2014 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Opa of oma worden op je 28e. Het idee
[..]
Wow![]()
Dat zijn er wel heel veel.
Wellicht moet je het letterlijk nemen en wil hij graag één van je halfbroers/zus uit huis plaatsen.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar vm wtf man
[..]
Echt
[..]
Ja half idd
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die vader van jou is lekker bezig hahaJa echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!quote:Nee thank godquote:Op woensdag 16 april 2014 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
maar jij woont niet meer thuis toch?ze wonen ook niet allemaal bij elkaar, dat scheelt ook.
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Deze wereld
Nou, gefeliciteerd dan maar.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Deze wereld
Gewoon 4/5 generaties in een lifetime meemaken. Wat een geluk,quote:Op woensdag 16 april 2014 15:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Met dat tempo haal je het wel om betovergrootoma te worden terwijl je nog leeft
In de sims gaat het ook prima.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon 4/5 generaties in een lifetime meemaken. Wat een geluk,
ik vind het helemaal niet zo lekker in de zonquote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit nu in de zon met een waterijsje
Kan deze dag nog beter?
Ja, maar je bent al een flink eind opweg hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan deze dag nog beter?
Ohquote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet zo lekker in de zon
Topquote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, maar je bent al een flink eind opweg hoor
Teveel licht voor je mollenoogjes?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een lekkere chick met dikke tieten die jou als waterijsje gebruikt?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan deze dag nog beter?
The Sims is best een beangstigend spel als je community sites ontdekt.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
en de hoofdprijs van de staatslotterijquote:Op woensdag 16 april 2014 15:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een lekkere chick met dikke tieten die jou als waterijsje gebruikt?
Dat gebeurd niet op de 16e.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en de hoofdprijs van de staatslotterij
'bronies' zijn al genoeg om et weten dat er heel veel rare mensen op het internet zittenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Sims is best een beangstigend spel als je community sites ontdekt.
Hele enge mensen op het internet
En een mooi kontjequote:Op woensdag 16 april 2014 15:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een lekkere chick met dikke tieten die jou als waterijsje gebruikt?
niks mis met broniesquote:Op woensdag 16 april 2014 15:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
'bronies' zijn al genoeg om et weten dat er heel veel rare mensen op het internet zitten_!
De sims is gewoon een goed voorbeeld voor dit soort dingen. Hoe creëer je goed en snel een grote familie. Alleen gaat het koppelen van mensen daar makkelijk en cheats voor geldquote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
In de sims gaat het ook prima.
Gewoon de kinderen allemaal schilder of schrijver laten worden
gratis geld
Zit je de kleurplaat nou belachelijk te maken welke Yvonne mij heeft gegeven?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
'bronies' zijn al genoeg om et weten dat er heel veel rare mensen op het internet zitten_!
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Sims is best een beangstigend spel als je community sites ontdekt.
Hele enge mensen op het internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oneenschquote:
Dus een chick met dikke tieten en een flubberhangkont tot dr knieën is voor jou nog steeds te doen?quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan ik mij goed voorstellen ja.
Voor Skyrim hebben mensen ook hele aparte behoeftes zoals deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oog voor details en een drang naar perfectionisme kan ik enkel op prijs stellen.
nee want ik val op vrouwen niet op chicksquote:Op woensdag 16 april 2014 15:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus een chick met dikke tieten en een flubberhangkont tot dr knieën is voor jou nog steeds te doen?
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon allebei niet zoals jij
veel beter allemaal
inb4 ruziequote:Op woensdag 16 april 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
veel beter allemaal
ik moet vaak hardop lachen als ik hem weer eens ergens tegen komquote:Op woensdag 16 april 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Oog voor details en een drang naar perfectionisme kan ik enkel op prijs stellen.
Wow. Binnenkort komt er een dorpen ruzie in jouw regio.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
veel beter allemaal
dat wordt fittiequote:Op woensdag 16 april 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
veel beter allemaal
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
veel beter allemaal
Nu gewoon pics posten om zijn ongelijk te bewijzenquote:
Riemen en kettingen liggen al klaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Binnenkort komt er een dorpen ruzie in jouw regio.
quote:
niet wetenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nu gewoon pics posten om zijn ongelijk te bewijzen
wel wetenquote:
Iedereen helemaal in shock maar ze weten niet dan onze liefde voor eeuwig is en geen kut opmerking dat kapot kan makenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
natuurlijk snowie, maar het was een inkoppertje
Dit soort dingen horen op je FBquote:Op woensdag 16 april 2014 15:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Iedereen helemaal in shock maar ze weten niet dan onze liefde voor eeuwig is en geen kut opmerking dat kapot kan maken
whatsapp bewijst anders hoor snowiequote:Op woensdag 16 april 2014 15:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Iedereen helemaal in shock maar ze weten niet dan onze liefde voor eeuwig is en geen kut opmerking dat kapot kan maken
Daar tag ik Typisch al in van die oproepen van Kim Hollandquote:Op woensdag 16 april 2014 15:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dit soort dingen horen op je FB
quote:
hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar tag ik Typisch al in van die oproepen van Kim Holland
SgtPorkbeans en ik nemen mensen die met andere FOK!kers whatsappen niet serieus.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
whatsapp bewijst anders hoor snowie
Hehquote:Op woensdag 16 april 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SgtPorkbeans en ik nemen mensen die met andere FOK!kers whatsappen niet serieus.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SgtPorkbeans en ik nemen mensen die met andere FOK!kers whatsappen niet serieus.
Hypocrisie to the maxquote:Op woensdag 16 april 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakkesquote:
Ik bied een adoratietopiekquote:
Sla je whatsappquote:Op woensdag 16 april 2014 15:21 schreef KitKatChunky het volgende:
Mijn whatsapp doet het uberhaupt maar nauwelijks
stomme whatsapp
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar tag ik Typisch al in van die oproepen van Kim Holland
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
Bankrekeningnummer van typisch voor 5
Charmante foto serie van typisch voor 7.50
te weinigquote:
wowowow.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
heeft niet geholpenquote:
Twee adoratietopieksquote:
i swear to godquote:Op woensdag 16 april 2014 15:22 schreef Snowbells het volgende:
Pics van typisch/wietparkiet zusje 2.50
Bankrekeningnummer hebt ik al.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niemand die daar een cent voor neer gaat leggen dat snap je zelf natuurlijk ook wel
ohjaquote:Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef Snowbells het volgende:
Filmpjes/foto's van krullenbolletje die vrouwen aanrandt 2 euro per stuk
15 euro voor alles
Foto's op momenten gemaakt dat hij het niet door hadquote:Op woensdag 16 april 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bankrekeningnummer hebt ik al.
Definieer charmant?
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef Snowbells het volgende:
15 euro voor alles
15 euro voor alles
Hahahhahahahahahahaquote:Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niemand die daar een cent voor neer gaat leggen dat snap je zelf natuurlijk ook wel
[..]
Foto's op momenten gemaakt dat hij het niet door had
Nu vraag ik me af of deze echt bestaanquote:Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef Snowbells het volgende:
15 euro voor alles
fixedquote:Op woensdag 16 april 2014 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
gaweg uit die boom in mijn achtertuin
Ik ookquote:Op woensdag 16 april 2014 15:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af of deze echt bestaan
Jaquote:Op woensdag 16 april 2014 15:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af of deze echt bestaan
Que?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
van wat ik van die user ken kan het namelijk best wel
Hey bebe, hoe is je verjaardag?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bankrekeningnummer hebt ik al.
Definieer charmant?
Dat weet ik niet.quote:
Ho wacht, is LR jarig ?!!quote:
jeetjequote:Op woensdag 16 april 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Maar ze is de enige vrouw in mijn telefoonlijst.
quote:
Stil over krul of ik zoek je opquote:Op woensdag 16 april 2014 15:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
van wat ik van die user ken kan het namelijk best wel
hiquote:
Dan kennen wij twee verschillende krullenbolletjesquote:Op woensdag 16 april 2014 15:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]dat ik best snap dat die filmpjes kunnen bestaan van die user
Huehuehueeue #nooitverwijderenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik heb ze ook nog
wat een charmante foto's
Ballonquote:
Nee als ik jou klap dan vind jij het alleen maar lekker.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
werkt dat ook als ik wat over haar zeg?
Ik ben nieuw hier, mijn eerste indruk was niet positiefquote:Op woensdag 16 april 2014 15:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan kennen wij twee verschillende krullenbolletjes
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee als ik jou klap dan vind jij het alleen maar lekker.
Goedzo. Ik ben ook geen man van feesten en partijen. "Allemaal inhaken!". Nee, mij niet gezienquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik heb ze ook nog
wat een charmante foto's
quote:
Als verjaardagen een feest worden dan haak ik af. Tevens zit ik nu gewoon netjes in Rotterdam zogenaamd productief bezig te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedzo. Ik ben ook geen man van feesten en partijen. "Allemaal inhaken!". Nee, mij niet gezien
Heb je hem kunnen vinden?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Pic van een liefdesbrief naar Flips met pener er door heen: 10 euro
wed dat ik die goedkoper kan krijgen bij flipsquote:Op woensdag 16 april 2014 15:29 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:29 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Pic van Flips met pener er door heen: 10 euro
Godverdomme kut wpquote:Op woensdag 16 april 2014 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wed dat ik die goedkoper kan krijgen bij flips
Mono, hoe was je vluggertje gisteren?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Genoten.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mono, hoe was je vluggertje gisteren?
Niet geprint hebben en boven je bed hebben hangen.quote:
Zondee.quote:
Insinueren dat ik een man ben.quote:
Volgende keer iets beter plannen, nu verneuk je Moira haar rank.quote:
insinueren?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet geprint hebben en boven je bed hebben hangen.
[..]
Zondee.
[..]
Insinueren dat ik een man ben.
hoe vaak verander jij van Ui?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is nu alleen nog maar bevestigen
snow stelt ons autisme graag op de proefquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is nu alleen nog maar bevestigen
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow stelt ons autisme graag op de proef
[..]
Dikkequote:Op woensdag 16 april 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop een kapsalon om je verdriet weg te eten.
twitter:realmadriden twitterde op woensdag 16-04-2014 om 15:35:50How many goals will we score tonight? Bet with @bwin here: http://t.co/DhPF5ftiZu #FinalCopa #halamadrid http://t.co/DWISkWCixu reageer retweet
wat is er sluik aan?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:38 schreef Flippiee het volgende:
Wat een "sluikreclame"twitter:realmadriden twitterde op woensdag 16-04-2014 om 15:35:50How many goals will we score tonight? Bet with @bwin here: http://t.co/DhPF5ftiZu #FinalCopa #halamadrid http://t.co/DWISkWCixu reageer retweet
Sluik was niet het juiste woord, inderdaad.quote:
bwin is toch de shirtsponsor he?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sluik was niet het juiste woord, inderdaad.Gewoon bizar dat het er voor een partner, gokbedrijf, reclame wordt gemaakt.
oke, zal inzetten bij unibetquote:
Nul.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:38 schreef Flippiee het volgende:
Wat een "sluikreclame"twitter:realmadriden twitterde op woensdag 16-04-2014 om 15:35:50How many goals will we score tonight? Bet with @bwin here: http://t.co/DhPF5ftiZu #FinalCopa #halamadrid http://t.co/DWISkWCixu reageer retweet
tegen wie eigenlijk?quote:
dat zou wel iets leuks zijn om op te weddenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De vraag had beter kunnen zijn:
Hoe vaak gaat Ronaldo op de grond liggen?
Ronaldo is geblesseerd. Antwoord blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op woensdag 16 april 2014 15:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heuy van harte LR![]()
en nog vele jaren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak mijn tekort aan lengte goed met een overschot in de breedte.quote:
Pff.. Ik denk minstens 5 keer.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Barcelonaquote:Origineel welquote:Op woensdag 16 april 2014 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zou wel iets leuks zijn om op te weddenAls hij niet geblesseerd was, dan.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronaldo is geblesseerd. Antwoord blijft hetzelfde.
[..]
Bedanktquote:Op woensdag 16 april 2014 16:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Pff.. Ik denk minstens 5 keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik kijk wel af en toe voetbal, maar ik volg het echt voor geen meterquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Oh..quote:Op woensdag 16 april 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronaldo is geblesseerd. Antwoord blijft hetzelfde.![]()
![]()
in wat voor wedstrijd? competitie? beker? europa iets?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Volg alleen Europees voetbal en wat er op de Nederlandse velden gebeurd. Als ik het tegenkom misschien ook een leuke wedstrijd uit andere landen.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk wel af en toe voetbal, maar ik volg het echt voor geen meter![]()
Beker inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in wat voor wedstrijd? competitie? beker? europa iets?![]()
Er staat #FinalCopa in het bericht, dus ik denk de finale van de Spaanse beker.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in wat voor wedstrijd? competitie? beker? europa iets?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volg alleen Europees voetbal en wat er op de Nederlandse velden gebeurd. Als ik het tegenkom misschien ook een leuke wedstrijd uit andere landen.gelukkig hebben we hier nog een vrouw met een voetbalhartquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Als we Flippiee toch niet haddenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
gelukkig hebben we hier nog een vrouw met een voetbalhart![]()
![]()
Maar jij bespaart ons energie en moeite! Ik ben je dankbaar daarvoorquote:Op woensdag 16 april 2014 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan was er iemand anders geweest, of het nieuws![]()
![]()
dan toch liever flippieequote:Op woensdag 16 april 2014 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan was er iemand anders geweest, of het nieuws
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
jawel, ik kijk ook wel vaker het nieuws, maar als ik toch mag kiezen..quote:Op woensdag 16 april 2014 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij staat niet open voor verandering he?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren jullie nooit voorgelogen over het meespelen van Ronaldo.![]()
![]()
Laatste keer dat Real in Nederland speelde, is al anderhalf jaar terug.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
flips ga je nog steeds naar real wedstrijden in nl speciaal voor ronaldo?
Het antwoord is dus nee.![]()
ohquote:Op woensdag 16 april 2014 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste keer dat Real in Nederland speelde, is al anderhalf jaar terug.
Het antwoord is dus nee.![]()
quote:quote:Op woensdag 16 april 2014 15:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan kennen wij twee verschillende krullenbolletjesquote:Op woensdag 16 april 2014 15:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, mijn eerste indruk was niet positief![]()
![]()
KitKat is een verrijking voor deze SC![]()
gr grJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
KitKat is een verrijking voor deze SC![]()
gr gr
Meow?!![]()
Ja?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
het zijn wel charmante foto's hoor krul
Heeft hij potentie om met ons mee te LARP'en?![]()
Ik sluit mij hier bij aanquote:Op woensdag 16 april 2014 16:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik mag godzijdank naar huis.
[ afbeelding ]Meow?!![]()
krul is een zij en ik denk het welquote:Op woensdag 16 april 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja?
Heeft hij potentie om met ons mee te LARP'en?
ik wed dat ze een hele goeie jonkvrouw zou zijn of een schildmaagd![]()
Ik heb morgen Duits mondeling
Ich bin total verruckt und so
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Quote dan goed, of gebruik interpunctie. Jeetje wat verwarrend.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krul is een zij en ik denk het wel
ik wed dat ze een hele goeie jonkvrouw zou zijn of een schildmaagd![]()
ik heb morgen vrij dus heb ik nu feitelijk gezien weekendquote:Op woensdag 16 april 2014 16:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb morgen Duits mondeling
Ich bin total verruckt und so![]()
wil ik weten over welke fotos dit gaat?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
het zijn wel charmante foto's hoor krulhij??????quote:Op woensdag 16 april 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja?
Heeft hij potentie om met ons mee te LARP'en?![]()
die waarop je dat halve feestje aflebbertquote:Op woensdag 16 april 2014 16:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wil ik weten over welke fotos dit gaat?
[..]
hij??????![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die waarop je dat halve feestje aflebbert![]()
![]()
ahquote:Op woensdag 16 april 2014 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die waarop je dat halve feestje aflebbert![]()
![]()
steuntrekkerquote:Op woensdag 16 april 2014 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb morgen vrij dus heb ik nu feitelijk gezien weekend![]()
de foto's liegen er niet omquote:Op woensdag 16 april 2014 17:05 schreef krullenbolletje het volgende:
nu klinkt het erger dan dat het was![]()
![]()
mensen kussen is viesquote:Op woensdag 16 april 2014 17:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het waren allemaal dichte mond kusjesIk kus meer mensen op een gemiddelde verjaardag
![]()
en toch heb je me geraakt wat is er mis met jouquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 17:21:22 ]![]()
quote:ha!quote:Op zondag 13 april 2014 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had dit al eerder aangekaart, zou jij je volgende keer eerst in willen lezen voor je dingen gaat zeggen die al zijn gezegd?!Laat gaan. Ik ben het spoor allang bijster.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wil ik weten over welke fotos dit gaat?
[..]
hij??????![]()
Typischquote:Op woensdag 16 april 2014 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en toch heb je me geraakt wat is er mis met jou![]()
![]()
Ik schaam mij er allang niet meer voor. Bedankt.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, jammer dit
blij dat je archief nog goed werkt![]()
Geraakt watquote:Op woensdag 16 april 2014 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en toch heb je me geraakt wat is er mis met jou![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat is typisch geweest er stond eerst aangeraakt
ik heb jou heul nie geraakt![]()
oh ja wow wat een eerquote:Op woensdag 16 april 2014 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat is typisch geweest er stond eerst aangeraakt![]()
dat is tong alquote:Op woensdag 16 april 2014 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja toch
de legendarische kutuser des foks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: