Echt, nog nóóit van gehoord. 0,0 bekendheid of invloed voordat dit gebeurde. Eén van de vele Killa Beez, zijn er echt honderden van, waaronder een paar Nederlanders, die meer te maken hebben gehad met de Wu dan deze random dude.quote:
Het ging me eigenlijk meer om het feit dat hij nuchter en expres zijn geslachtsorgaan heeft afgesneden dan het name-droppen van de Wu-Tang Clan.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:26 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Echt, nog nóóit van gehoord. 0,0 bekendheid of invloed voordat dit gebeurde. Eén van de vele Killa Beez, zijn er echt honderden van, waarvan een paar Nederlanders, die meer te maken hebben gehad met de Wu dan deze random dude.
Haha, dat zal, maar het is weer opvallend hoe dit nieuws gekopt wordt onder 'Wu-Tang Clan-aanverwant' of zelfs 'rapper' in het algemeen, terwijl als het een gast die toevallig gitaar speelt was geweest je nergens "de gitarist" zou lezen. Naja, dat.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ging me eigenlijk meer om het feit dat hij nuchter en expres zijn geslachtsorgaan heeft afgesneden dan het name-droppen van de Wu-Tang Clan.
Ja daar komt wel bijna alles dat relevant is zowatquote:Op donderdag 17 april 2014 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat even die Primavera lineup te bekijken.
Ik kwam een klein beetje klaar.
Waarom krijgen ze in Barcelona al dat genot en wij niet?
Ik zou gewoon Franz Ferdinand, Napalm Death en Earl Sweatshirt in 2 uur willen zien omdat het kánquote:Op donderdag 17 april 2014 19:38 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ja daar komt wel bijna alles dat relevant is zowat
"Man cuts off penis" zou inderdaad een logischere titel zijn geweest.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, dat zal, maar het is weer opvallend hoe dit nieuws gekopt wordt onder 'Wu-Tang Clan-aanverwant' of zelfs 'rapper' in het algemeen, terwijl als het een gast die toevallig gitaar speelt was geweest je nergens "de gitarist" zou lezen. Naja, dat.
Ik snap de nieuwswaarde van deze situatie. Maar het is vooral ergerlijk als bij elke geweldpoging door iemand die toevallig ooit een mp3-tje met een verse het internet op heeft gekwakt er gekopt wordt over rivaliteit tussen "rappers", zoals bij de Bijlmer-'shootings' een aantal jaar terug.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Man cuts off penis" zou inderdaad een logischere titel zijn geweest.
Een singles-collectiequote:Op donderdag 17 april 2014 19:30 schreef kciR het volgende:
Wat is een goed plaat van The Kinks? Ik denk dat het de hoogste tijd is om daar eens in te gaan duiken..
Thanks. Normaal ben ik niet zo van de best - offs, maar laat ik daar in dit geval maar beginnen. Met zo'n grote discografiequote:Op donderdag 17 april 2014 19:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Een singles-collectie. (Wat meer negatief klinkt dan het is). Onmisbare prime-albums zijn: 'Face To Face' (1966), 'Something Else' (1967) en 'The Kinks Are The Village Green Preservation Society' (1968). En dan mis je dus een stuk of 20 singles uit die jaren en daarvoor die je op elke 'greatest hits' zou tegenkomen. Sowieso is de hele run van 1966 ('Face To Face') tot en met 1971 ('Muswell Hillbillies') qua albums vier sterren.
afgelopen weekend Kink Kontroversy gekocht, die is wel erg gaaf.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:30 schreef kciR het volgende:
Wat is een goed plaat van The Kinks? Ik denk dat het de hoogste tijd is om daar eens in te gaan duiken..
Doe ik die hiernaquote:Op donderdag 17 april 2014 20:02 schreef ranja het volgende:
[..]
afgelopen weekend Kink Kontroversy gekocht, die is wel erg gaaf.
Verder Something Else ook wel een goed startpunt denk ik.
Hehe, nu ik d'r toch ben indeedquote:Op donderdag 17 april 2014 20:02 schreef kciR het volgende:
En nu jij er toch bent, Aisumasen. Een AM vraagje
Verschijnt er van Arabella nog een single met B-side? Of blijft het bij alleen dat nummer?
Ik las iets over een nummer met Miles Kane..
Kijk maar uit. Straks ga je die hipsterteef nog leuk vinden ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Kerftminister het volgende:
Nou zal die nieuwe St. Vincent nog ff een tweede kans geven.
Nja het bevalt me iig al beter dan de eerste keer, maar het is nog steeds niet helemaal mijn ding.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:02 schreef DO2 het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks ga je die hipsterteef nog leuk vinden ook.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja het bevalt me iig al beter dan de eerste keer, maar het is nog steeds niet helemaal mijn ding.
Vind Digital Witness iig wel leuk, maar dat vond ik vanaf het begin al.quote:
Ik ben geen fan van James Blake, maar met die vergelijking doe je hem zelfs te kortquote:Op donderdag 17 april 2014 22:27 schreef Vatta het volgende:
Veel te glad voor jullie waarschijnlijk maar vind dat album van SOHN ook best lekker. Noem het een wannabe James Blake maar vind het best aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |