SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 17 maart : d4v1d adoreren
Fuck the system.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGik wilde ook deze tt doen.
Echter accepteerde ik gewoon netjes dat ik de lapo niet had.
Succes er mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:49 schreef Xeor het volgende:
Toch voel ik me verplicht om te gaan TR en
Modjes zijn ook sneuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inb4: crewbash incl. ban.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Modjes zijn ook sneuKlopt denken alles te kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inb4: crewbash incl. ban.![]()
Zo werkt het op de FOK!squote:
Prima, ik moet gvd om drie uur nog een keer naar schoolquote:
Dat is zuur, moet een goede vriend van me ook vaak en dan moet hij nog naar Zwollequote:Op woensdag 16 april 2014 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Prima, ik moet gvd om drie uur nog een keer naar school![]()
Dit soort zoetsappige meuk dient gekaapt te worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:49 schreef Xeor het volgende:
Ik had deze TT overigens: Sun is shining, the weather is sweet
Ik zal jou eens de liefde forceren.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGik wilde ook deze tt doen.
Echter accepteerde ik gewoon netjes dat ik de lapo niet had.
Dat dacht ik voordat ik dit kleurtje kreeg ook al.quote:
hihiquote:
Net zoals je altijd bij Flips doet?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort zoetsappige meuk dient gekaapt te worden.
[..]
Ik zal jou eens de liefde forceren.
Hoe gaat t? Nog steeds aan de antibiotica?quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Net zoals je altijd bij Flips doet?
Ah, we hebben een man met ervaring. Tell us more.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:55 schreef KitKatChunky het volgende:
Forceren gaat beter met een hamer of chloroform
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:55 schreef KitKatChunky het volgende:
Forceren gaat beter met een hamer of chloroform
chloro lokpostquote:
quote:
Winkel in Den Helder natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het een winkel in Den Helder of nam je vandaag wel de OV-lijn de goede kant op?
Met dit soort leuke grappen kan je slechte humeur nooit lang aanhouden
Lekker tijdstipquote:Op woensdag 16 april 2014 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Prima, ik moet gvd om drie uur nog een keer naar school![]()
Gaat wel goed, jep maar het doet zijn werk goedquote:Op woensdag 16 april 2014 11:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe gaat t? Nog steeds aan de antibiotica?
Ik ontken alle aantijgingen en ga een stukje taart eten.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Net zoals je altijd bij Flips doet?
Wat niet past, dat scheurt welquote:Op woensdag 16 april 2014 11:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah, we hebben een man met ervaring. Tell us more.
Soms vraag ik mij af of de roostermakers gewoon aan het trollen zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Winkel in Den Helder natuurlijk.
Het verdiende een glimlach.
[..]
Lekker tijdstip
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat niet past, dat scheurt wel
Oh fijnquote:Op woensdag 16 april 2014 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat wel goed, jep maar het doet zijn werk goedAlleen de bult onder mijn borst wordt nog niet kleiner, de rest is heel goed aan het weggaan
Je moet nooit troost zoeken in eten, dat weet je toch wel he?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ontken alle aantijgingen en ga een stukje taart eten.
Hoop het en anders sta ik over 2 weken weer bij de dokterquote:Op woensdag 16 april 2014 11:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh fijnHopelijk volgt die onder je borst snel dan
Hier alles goed
Beter dan 1 college om 9:30 en het tweede om 17:15 zoals ze mij ooit hebben gefliktquote:Op woensdag 16 april 2014 11:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij af of de roostermakers gewoon aan het trollen zijn
Dat is echtquote:Op woensdag 16 april 2014 11:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Beter dan 1 college om 9:30 en het tweede om 17:15 zoals ze mij ooit hebben geflikt
hey ;squote:
dacht dat je de jingle wel weer eens wilde horenquote:
En dat waren het, We ging tussendoor maar gewoon naar de film we hadden toch tijd zatquote:Op woensdag 16 april 2014 11:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is echt
En helemaal als het hoorcollege's zijn
Meestal skip ik die dan gewoon
haha dat is wel briljantquote:Op woensdag 16 april 2014 12:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En dat waren het, We ging tussendoor maar gewoon naar de film we hadden toch tijd zat
Ja, thanks.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat je de jingle wel weer eens wilde horen
Ik geloof oprecht dat ze het beste met iedereen voor hebben. (Iets aan deze zin klopt niet).quote:Op woensdag 16 april 2014 11:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Of ik nou hap in een taart of jouw post. Winnen kan ik niet in dezequote:Op woensdag 16 april 2014 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet nooit troost zoeken in eten, dat weet je toch wel he?
voor zichzelf de schijn ophouden dat dat niet waar isquote:Op woensdag 16 april 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt van die mensen op FB die elke dag foto's en statussen postten over hoe gelukkig ze zijn terwijl er van alles mis is binnen hun relatie!
Kan toch nooit boos op jou worden, gekkie.quote:
ik ben ook briljantquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
voor zichzelf de schijn ophouden dat dat niet waar is
not sure if seriousquote:Op woensdag 16 april 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan toch nooit boos op jou worden, gekkie.
NIet zo sip, je hebt taart!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of ik nou hap in een taart of jouw post. Winnen kan ik niet in deze
Dus dan maar taart.
Ligt een beetje aan wat de opdracht is.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alles klopt er niet aan bedoel jequote:Op woensdag 16 april 2014 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat ze het beste met iedereen voor hebben. (Iets aan deze zin klopt niet).
Tussenuren op maandag hier was altijd gratis bioschoop bezoek. Je kon dan langs de kaartverkoop en controle glippen.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik ben ook briljant
Werd alleen wel een beetje duur als ze het langer dan 10 weken zo hadden gedaan
Oh die ken ik ook wel jaquote:Op woensdag 16 april 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt van die mensen op FB die elke dag foto's en statussen postten over hoe gelukkig ze zijn terwijl er van alles mis is binnen hun relatie!
super serial ;squote:
oke, luf ya beebquote:
Nog mooier als ze verloofd zijn of een kind verwachten of net een huis hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
luf ja right bek et jaquote:
Dan moet je ze gewoon uitlachenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog mooier als ze verloofd zijn of een kind verwachten of net een huis hebben
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
luf ja right bek et ja
Nu ben ik weer weg hier, brrr. ;s
Ik geloof je gelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alles klopt er niet aan bedoel je
Of net getrouwd zijn/een kind hebben gekregenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo heb ik 1 meisje die dat de hele dag doet met haar vriend op FB maar ze schijnt zo niet trouw te zijn. Laatst was ze hier en wou ze met een andere jongen (goede vriend van mijn vriend) mee naar huis om te 'slapen', ze werd afgewezen omdat ze een vriend heeft, dag erna weer foto's met haar vriend 'ik hou zoveel van je lieverd!'quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of net getrouwd zijn/een kind hebben gekregenMeestal is er ook een probleem met de beheersing van de Nederlandse taal.
en een overdaad aan heshteksquote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of net getrouwd zijn/een kind hebben gekregenMeestal is er ook een probleem met de beheersing van de Nederlandse taal.
Dat soort dingen zal ik ook wel melden maar gewoon in 1 berichtje 'We zijn verloofd!' klaarquote:Op woensdag 16 april 2014 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo heb ik 1 meisje die dat de hele dag doet met haar vriend op FB maar ze schijnt zo niet trouw te zijn. Laatst was ze hier en wou ze met een andere jongen (goede vriend van mijn vriend) mee naar huis om te 'slapen', ze werd afgewezen omdat ze een vriend heeft, dag erna weer foto's met haar vriend 'ik hou zoveel van je lieverd!'
Vooral de berichten als mensen uit elkaar gaan zijn leuk.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat soort dingen zal ik ook wel melden maar gewoon in 1 berichtje 'We zijn verloofd!' klaar
In R&P hebben ze hier ook mooie verhaaltjes overquote:Op woensdag 16 april 2014 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat soort dingen zal ik ook wel melden maar gewoon in 1 berichtje 'We zijn verloofd!' klaar
Linkje?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In R&P hebben ze hier ook mooie verhaaltjes over
Ik vind het wel sneu voor haar vriend, is een goede jongen maar ja hij komt er vanzelf wel achter -hoop ik-quote:Op woensdag 16 april 2014 12:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ze praten het gewoon voor zichzelf goed
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo heb ik 1 meisje die dat de hele dag doet met haar vriend op FB maar ze schijnt zo niet trouw te zijn. Laatst was ze hier en wou ze met een andere jongen (goede vriend van mijn vriend) mee naar huis om te 'slapen', ze werd afgewezen omdat ze een vriend heeft, dag erna weer foto's met haar vriend 'ik hou zoveel van je lieverd!'
Dat is altijd wel typisch.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat is ook niet zo een ramp, vind ik. Soms vind ik het juist leuk om die berichten te lezen. Zeker als je het stelletje goed kent.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of nietquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Oh en vrouwen met hun eerste kind.. ALLES posten op FB![]()
Niet doen flips, dat is echt het beste leedvermaak als je gaan bitchen op FB als ze uit elkaar gaanquote:Op woensdag 16 april 2014 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is altijd wel typisch.Ik heb al een paar maanden de neiging om zulke mensen te verwijderen van Facebook.
[..]
Oh dat is ook niet zo een ramp, vind ik. Soms vind ik het juist leuk om die berichten te lezen. Zeker als je het stelletje goed kent.
Dat soort mensen verwijder ik echt zonder na te denken. Ik gun ze hun uiting van zogenaamd succes van harte maar ik haak af.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Zou wat zijn als ik geen taart zou hebben op deze glorieuze dagquote:
HIER MIJN 20 WEKEN BUIK. <pic>quote:Op woensdag 16 april 2014 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat begint al bij de zwangerschap
Gewoon doen. Ik streef zelf naar 100 friends. Voeg ik er één toe dan verwijder ik er ook weer éénquote:Op woensdag 16 april 2014 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is altijd wel typisch.Ik heb al een paar maanden de neiging om zulke mensen te verwijderen van Facebook.
[..]
Oh dat is ook niet zo een ramp, vind ik. Soms vind ik het juist leuk om die berichten te lezen. Zeker als je het stelletje goed kent.
*onze eerste echo*quote:Op woensdag 16 april 2014 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HIER MIJN 20 WEKEN BUIK. <pic>
HIER MET DE HANDEN VAN MIJN SCHATJE OP MIJN BUIK <pic>
HIER HET KIND IN DE MAAKquote:Op woensdag 16 april 2014 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jupquote:Op woensdag 16 april 2014 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling als ze het niet doen, en je al die tijd zulke aids moet lezen voor niets.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Niet doen flips, dat is echt het beste leedvermaak als je gaan bitchen op FB als ze uit elkaar gaan
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik streef zelf naar 100 friends. Voeg ik er één toe dan verwijder ik er ook weer één
Dat heeft nog wel wat.quote:
Dat mag niet op Fb.quote:
Dat inderdaadquote:Op woensdag 16 april 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JupAls het geboren is is het nog erger 'OMG
HIJ SPUUGTE VOOR HET EERST' 'HIJ DRAAIDE VANZELF OM!!!!' 'EERSTE PRIKJES VANDAAG
![]()
' etc. etc.
En altijd selfies er van ofc met dat kind in de achtergrond ergensquote:Op woensdag 16 april 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HIJ SPUUGTE VOOR HET EERST' 'HIJ DRAAIDE VANZELF OM!!!!' 'EERSTE PRIKJES VANDAAG
![]()
' etc. etc.
Ik zag gister nog:quote:Op woensdag 16 april 2014 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1. Hoofdletters.quote:godverdomme weer in die klotefile!!! ben er zo klaar mee kudzooi!
Kijk ik zeg eerlijk als ik een kindje krijg plaats ik ook wel iets op FB maar een hele dagboek.. neequote:Op woensdag 16 april 2014 12:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En altijd selfies er van ofc met dat kind in de achtergrond ergens
Glorieuze dag? Ik ben niet jarig hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat soort mensen verwijder ik echt zonder na te denken. Ik gun ze hun uiting van zogenaamd succes van harte maar ik haak af.
[..]
Zou wat zijn als ik geen taart zou hebben op deze glorieuze dag
Dit soort mensen:quote:Op woensdag 16 april 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
![]()
' etc. etc.
Heerlijk die berichtjes om de je facebookvrienden ermee te pesten.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
![]()
' etc. etc.
Dan post je letterlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag gister nog:
[..]
1. Hoofdletters.
2. Overmatig gebruik van uitroeptekens.
3. Kutzooi schrijf je niet zo.
4. Nee, gewoon nee.
Maar 'kennis' van de familie en niet echt verwijderbaarja ik vind dat genant als je iemand dan weer tegenkomt, zo ben ik.
gewoon dat er onder postenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag gister nog:
[..]
1. Hoofdletters.
4. Nee, gewoon nee.
Maar 'kennis' van de familie en niet echt verwijderbaarja ik vind dat genant als je iemand dan weer tegenkomt, zo ben ik.
Dat durf ik nietquote:Op woensdag 16 april 2014 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan post je letterlijk.
1. Hoofdletters.
4. Nee, gewoon nee.
onder de status. Heb je er nog plezier aan ook.
BRENG MIJquote:Op woensdag 16 april 2014 12:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb een broodje gezond#happydays
Zou ik wel doenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan post je letterlijk.
1. Hoofdletters.
4. Nee, gewoon nee.
Ik zou hem gewoon continu verbeteren. Ik heb bij Wietparkiet ook nog altijd goede hoop dat zijn Nederlands ooit beter wordt. De aanhouder wint enzulks.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag gister nog:
[..]
1. Hoofdletters.
4. Nee, gewoon nee.
het gaat om het bombardement aan selfies over het kind waarin het kind niet eens voor komt eigenlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk ik zeg eerlijk als ik een kindje krijg plaats ik ook wel iets op FB maar een hele dagboek.. nee! Dan maak ik wel weer een weblog aan. Kunnen mensen kiezen
Maar jij breng mij ook niksquote:
Er zijn er waar ik dat bij doe. Het is het leukst als het een dramabericht is en ze medeleven verwachten.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan post je letterlijk.
1. Hoofdletters.
4. Nee, gewoon nee.
quote:
Gelukkig kan ik voor jouw onvermogen om jarig te zijn compenseren.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Glorieuze dag? Ik ben niet jarig hoor.
Ik ga sowieso even een meisje van FB gooien denk ik.. of naja haar berichten niet meer op mijn timeline. Elk half uur wel een berichtje over de baby of over cosplayquote:Op woensdag 16 april 2014 12:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het gaat om het bombardement aan selfies over het kind waarin het kind niet eens voor komt eigenlijk
quote:
Minder smoken danquote:Op woensdag 16 april 2014 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben blut, kan geen busreis betalen!
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]Mijn wiet wordt betaald de laatste week
heb ook een oud klasgenootje die elke dag shit op facebook zet die me gewoon totaal niet boeit.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga sowieso even een meisje van FB gooien denk ik.. of naja haar berichten niet meer op mijn timeline. Elk half uur wel een berichtje over de baby of over cosplay! Ergens anders kan ze ook niet over praten volgens mij
iemand probeert je te hosselen met wietquote:Op woensdag 16 april 2014 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]Mijn wiet wordt betaald de laatste week
Maar het is gewoon de waarheid hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort zoetsappige meuk dient gekaapt te worden.
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
iemand probeert je te hosselen met wiet
Awwhquote:
Ik moest laatst wel hardop lachen om een status die ging over hoe heel zijn keuken was afgefikt na het proberen te frituren van paar bitterballen.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ook een oud klasgenootje die elke dag shit op facebook zet die me gewoon totaal niet boeit.
*wat is het leven soms mooi*
*wat kan een dag soms zwaar zijn*
wat mis ik mn mannetje*![]()
en dan ook nog allemaal van die mensen die reageren incl haar moeder:
sterkte meis
komt goed schat
FLIKKER TOCH OP!!!
Ik ookquote:
Wow, wat een faal ben je dan hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest laatst wel hardop lachen om een status die ging over hoe heel zijn keuken was afgefikt na het proberen te frituren van paar bitterballen.
Ik had er met mijn vriend over.. Mochten we ooit samen wonen dan wil hij graag een Jack Russelquote:Op woensdag 16 april 2014 12:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar mijn hont is veul leukerder
Jack Russel vind ik niksquote:Op woensdag 16 april 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had er met mijn vriend over.. Mochten we ooit samen wonen dan wil hij graag een Jack Russel![]()
Er komt dus geen corgi maar als ik een Noorse Boskat mag ben ik ook blij
Tip: google nooit op kitten bij afbeelding, te veel schattigheidquote:Op woensdag 16 april 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had er met mijn vriend over.. Mochten we ooit samen wonen dan wil hij graag een Jack Russel![]()
Er komt dus geen corgi maar als ik een Noorse Boskat mag ben ik ook blij
Ik heb ook niks met Jack Russelsquote:Op woensdag 16 april 2014 12:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jack Russel vind ik niks
Maar een Noorse Boskat ziet er wel leuk uit
Lieeeeeeeeeeeeeefquote:Op woensdag 16 april 2014 12:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Tip: google nooit op kitten bij afbeelding, te veel schattigheid
[ afbeelding ]
Omg. Wat schattig.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gebruik altijd tinypic.comquote:Op woensdag 16 april 2014 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 april 2014 12:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omg. Wat schattig.
Doet imgur het bij iemand?Ik krijg zowel een png als jpg niet geupload.
gebruik gewoon puushquote:Op woensdag 16 april 2014 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg. Wat schattig.
werkt hier ook nietquote:Op woensdag 16 april 2014 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg. Wat schattig.
Verneukt de kwaliteit wel erg van een foto en is slechts tijdelijk. Niet altijd een even goed idee.quote:
Kun je met puuuush de link verwijderen?quote:
Kun je met gyazo de link verwijderen?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
werkt hier ook niet
gyazo gebruiken
Ja. In je account staan al je screenshots.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je met puuuush de link verwijderen?
[..]
Kun je met gyazo de link verwijderen?
Waarom wil je dat?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je met puuuush de link verwijderen?
[..]
Kun je met gyazo de link verwijderen?
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. In je account staan al je screenshots.
[ afbeelding ]
Ah nice boys, duidelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom wil je dat?
Je kan ze volgens mij wel in privé zetten oid, op je account.
geen idee wat CoC is, maar je snapt dat er ergens een gedachtenkronkel zit die hier wel iets van weet te makenquote:
Clash of Clans, spelletjequote:Op woensdag 16 april 2014 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee wat CoC is, maar je snapt dat er ergens een gedachtenkronkel zit die hier wel iets van weet te maken
nooit van gehoordquote:
Nja, alleen met Monopoly heb ik sowieso al in 50 topics samen gepostquote:Op woensdag 16 april 2014 07:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is ook een indicatie :p dit zijn de users waarmee jij vaak samen in topics post, helaas klopt het niet altijd bij iedereen. Dus tenzij iemand een andere manier weet gaat het niet veel beter worden
Dan pak ik wel mn DSquote:Op woensdag 16 april 2014 12:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gewoon Pokémon spelen op een emulator, das pas tof
quote:
Soort photobucket dus.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
gyazo heeft je images altijd private tenzij je iemand de linkt geeft
Deze maand? Het gaat over een maand hequote:Op woensdag 16 april 2014 12:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, alleen met Monopoly heb ik sowieso al in 50 topics samen gepost
Dus mist een hoop
Oooooooh. Dan zat ik verkeerd te kijkenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze maand? Het gaat over een maand he
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oooooooh. Dan zat ik verkeerd te kijken
spijbelaarquote:Op woensdag 16 april 2014 13:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat ik vandaag school skip en ga genieten van het mooie weer![]()
Joh één keer maakt toch niet zo veelquote:
Gefeliciteerd dan maar!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het ergste wat kan gebeuren is dat hij/zij je van Facebook afgooit en laat dat nou net het streven zijn
[..]
Gelukkig kan ik voor jouw onvermogen om jarig te zijn compenseren.
Ik wilde hier een foto van mijn kittens plaatsen, maar die staan op mijn fb en dan moet ik ze eerst weer uploaden online en omslachtig en meh dus nvmquote:
Dadelijk mis je iets belangrijks!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Joh één keer maakt toch niet zo veel
Ja, als je wat bier meeneemt
jup. warm buitenquote:
Pff, gewoon skitta jatochquote:Op woensdag 16 april 2014 13:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dadelijk mis je iets belangrijks!
Hertog jan okay?
HJquote:Op woensdag 16 april 2014 13:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Pff, gewoon skitta jatoch![]()
HJ is altijd prima
Ik drink eigenlijk alles welquote:
Klopt, mijn voorkeur gaat uit naar HJ, Jupiler en Grolsch.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
bier is bier
maar dan nog steeds heb is er voorkeur
Ik ben het 100% eens met jou voorkeur hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 13:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, mijn voorkeur gaat uit naar HJ, Jupiler en Grolsch.
Maar Oettinger is ook prima te doen
33%quote:Op woensdag 16 april 2014 13:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben het 100% eens met jou voorkeur haha
GMTAquote:Op woensdag 16 april 2014 13:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben het 100% eens met jou voorkeur haha
zo lieevvvquote:Op woensdag 16 april 2014 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor KitKatJunkie:
[..]
Zo lieeeef
Is dat jouw kat unf?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor KitKatJunkie:
[..]
Zo lieeeef
Mijn tijgerquote:Op woensdag 16 april 2014 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor KitKatJunkie:
[..]
Zo lieeeef
Ja ze zijn nu alleen 10x zo grootquote:
Ik was hiervoor meer een honden mensquote:
Je plaatjes zijn stukquote:Op woensdag 16 april 2014 13:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mijn tijger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cat lady starter kit ja?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ze zijn nu alleen 10x zo groot
Ahwquote:Op woensdag 16 april 2014 13:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mijn tijger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Men neme 1 of 2 kittens. Voer twee keer per dag en dagelijks wat water. Et voila.quote:
echt? ik zag juist wel een beetje als catwoman?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ze zijn nu alleen 10x zo groot
[..]
Ik was hiervoor meer een honden mensmaarja, appartement + 2 fulltime banen is niks voor een hond
Aaaaahquote:Op woensdag 16 april 2014 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor KitKatJunkie:
[..]
Zo lieeeef
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt? ik zag juist wel een beetje als catwoman?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Mij te kattig
jammer. zag het al voor me in zo'n halle berry pakje enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
OMgomgomg nu hebben jullie ook een huis, nemen jullie nu ook een kitten??quote:
Ze nemen een huisvarkentjequote:Op woensdag 16 april 2014 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMgomgomg nu hebben jullie ook een huis, nemen jullie nu ook een kitten??
Na al die goatsimulator dacht ik wel dat ze klaar waren voor een geitquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Na al die goatsimulator dacht ik wel dat ze klaar waren voor een geit
Vogelbeestenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:41 schreef Monopoly het volgende:
We gaan voor een huiskip
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMgomgomg nu hebben jullie ook een huis, nemen jullie nu ook een kitten??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die is echt een buitenkat en heeft eergister nog een muis voor me gevangen () dus die kunnen we echt niet in een flatje opsluiten
Misschien dat we uiteindelijk wel een kitten nemen als we het huisje af hebben en het financieel ook rond is enzo, maar denk dat we eerder eentje uit het asiel nemen (sowieso omdat asielkatten zielig zijn) en we er dan eentje kunnen nemen die echt een binnenkat is en nooit buiten is geweest en ook nooit naar buiten wil. Dan voel ik me minder schuldig dat we 'm in een flatje opsluiten
Fuck the EBU.
Aaaahquote:Op woensdag 16 april 2014 13:41 schreef Monopoly het volgende:
We gaan voor een huiskip
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op woensdag 16 april 2014 13:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja ze wordt al een beetje kreupel helaas
Het is een beetje sneu, maar zou houd nog steeds heel veel van knuffelen en aandacht gelukkigquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
HahaIk moet eerst dealen met het gemis van mijn lieve kat thuis in Ede
Die heb ik als kitten met d'r zusje opgevangen in het huis van m'n ex en is daarna met mij mee gegaan, en toen d'r zusje overleden was werd ze veel aanhankelijker enzoEn nu is het echt mijn poesje dat me altijd op komt zoeken als ik thuis ben
Zo mooi en zacht
Oh die is wel heel cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die is echt een buitenkat en heeft eergister nog een muis voor me gevangen () dus die kunnen we echt niet in een flatje opsluiten
Misschien dat we uiteindelijk wel een kitten nemen als we het huisje af hebben en het financieel ook rond is enzo, maar denk dat we eerder eentje uit het asiel nemen (sowieso omdat asielkatten zielig zijn) en we er dan eentje kunnen nemen die echt een binnenkat is en nooit buiten is geweest en ook nooit naar buiten wil. Dan voel ik me minder schuldig dat we 'm in een flatje opsluiten
Wat zielig dat dr zusje overleden is, als kitten overleden?
Mijn broertje vertelde mij toen we ze net hadden dat hij een stuk had gelezen over dat de meeste katten mentaal geflipt zijn als ze maar alleen zijn heel hun leven en niet kunnen contacten met andere katten.geen idee of het waar is tho.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Het gaat over de periode die je selecteert in de datumvelden, dit kan over maximaal een maand vanwege de grote hoeveelheid data.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze maand? Het gaat over een maand he
Zou me niks verbazen, ze zijn dan iig niet 'echt kat' meer. Maar je kan ze dan alsnog wel een goed leven gevenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh die is wel heel cuteWat zielig dat dr zusje overleden is, als kitten overleden?
Mijn broertje vertelde mij toen we ze net hadden dat hij een stuk had gelezen over dat de meeste katten mentaal geflipt zijn als ze maar alleen zijn heel hun leven en niet kunnen contacten met andere katten.geen idee of het waar is tho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 16-04-2014 14:03:11 ]Fuck the EBU.
Is ergens wel logisch toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh die is wel heel cuteWat zielig dat dr zusje overleden is, als kitten overleden?
If it fits i sits!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, ze zijn dan iig niet 'echt kat' meer. Maar je kan ze dan alsnog wel een goed leven geven
Nee niet als kitten, meer als jong-volwassene/puber (1 jaar oud ofzo, misschien jonger). Ze woonden al een tijdje bij mij en waren net gesteriliseerd. We wonen vlak langs een drukke 80km weg waar wel vaker katten van ons zijn aangereden, maar deze was gewoon bij ons in de straat (30km weg) doodgereden
Zo zonde. Van de 2 was zij eigenlijk juist de tofste, Burnsy (van de foto) was een beetje een verlegen meisje-meisje, en Purrrdy was meer een tomboy-kat, waar je alles mee kon doen
Maar toen Purrrdy dood ging heeft Burns dus wat van die knuffeligheid van d'r overgenomen
Ze is nog steeds een wispelturig meisje-meisje, onbegrijpbaar als je d'r niet kent, maar zo lieeeeevvvv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel echt heel erg sneuquote:Op woensdag 16 april 2014 13:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, ze zijn dan iig niet 'echt kat' meer. Maar je kan ze dan alsnog wel een goed leven geven
Nee niet als kitten, meer als jong-volwassene. Ze woonden al een tijdje bij mij en waren net gesteriliseerd. We wonen vlak langs een drukke 80km weg waar wel vaker katten van ons zijn aangereden, maar deze was gewoon bij ons in de straat (30km weg) doodgereden
Zo zonde. Van de 2 was zij eigenlijk juist de tofste, Burnsy (van de foto) was een beetje een verlegen meisje-meisje, en Purrrdy was meer een tomboy-kat, waar je alles mee kon doen
Maar toen Purrrdy dood ging heeft Burns dus wat van die knuffeligheid van d'r overgenomen
Ze is nog steeds een wispelturig meisje-meisje, onbegrijpbaar als je d'r niet kent, maar zo lieeeeevvvv
Die van mij is bang voor gezichtenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel erg sneu![]()
Haha beetje hetzelfde als mijn 'vrouwtjes'kat Shady. Dat is een echte jager en wil niet op schoot, komt wel naast je liggen en vindt superfijn als je dr aait enzo.
Joker, het mannetje, is supergroot en ploft ook bovenop je neer of je er nou zin in hebt of nietdie 'praat' ook echt heel veel.
Die foto's
Altijd in tassen en dozen, hoe onhandig klein dan ookquote:
Ik zeg niet dat ik het niet logisch vind, maar best erg als het echt zo is.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ergens wel logisch toch?
Je komt wel eens een docu tegen van mensen die in de wildernis met wolven oid zijn opgegroeid, die zijn ook niet echt meer mens of wel?
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die van mij is bang voor gezichten
Ze wil wel graag opschoot maar altijd met haar kont naar je toe want gezichten vindt ze helemaal niks
Haha ja, Burns wilde eerst ook nooit op schoot, maar ze komt idd steeds vaker naast me liggen, of aan het voeteneind, of soms zelfs als ik slaap dat ze echt recht voor m'n gezicht gaat liggen zodat ik d'r kan aaienquote:Op woensdag 16 april 2014 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel erg sneu![]()
Haha beetje hetzelfde als mijn 'vrouwtjes'kat Shady. Dat is een echte jager en wil niet op schoot, komt wel naast je liggen en vindt superfijn als je dr aait enzo.
Joker, het mannetje, is supergroot en ploft ook bovenop je neer of je er nou zin in hebt of nietdie 'praat' ook echt heel veel.
Die foto's
Mensen doen dieren nare dingen aan voor hun eigen vermaakquote:Op woensdag 16 april 2014 13:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet logisch vind, maar best erg als het echt zo is.
Het is zo.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet logisch vind, maar best erg als het echt zo is.
Dit is herkenbaarquote:Op woensdag 16 april 2014 13:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die van mij is bang voor gezichten
Ze wil wel graag opschoot maar altijd met haar kont naar je toe want gezichten vindt ze helemaal niks
Vast komen te zitten in een mandje voor op de fiets (ze is een beetje molligquote:Op woensdag 16 april 2014 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Altijd in tassen en dozen, hoe onhandig klein dan ook
Ze is ook gek op van die dopjes die op flesjes zitten, niet die schroefdopjes maar die doorzichtige als extra dop op van die zuig-doppen
Als ze dat plastic hoort tikken dan worden d'r ogen groot, oren naar voren, en als je er dan mee gooit gaat ze erachteraan, pakt hem in d'r bek, en legt 'm weer bij je terug zodat je 'm weer kan gooien
Echt zelden zo'n bazenkat gehad (en ik heb véééúúúl katten gehad)
die van ons is boos als je haar alleen laat voor een dag.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:06 schreef Moira. het volgende:
Ook echt van die mensen die zeggen dat katten geen liefde kennen of niet van mensen houden verkondigen gewoon regelrechte leugens
Mensen die dat zeggen hebben nog nooit gezien hoe Burns zich naar mij gedraagt als ik weer thuis ben en ze me gemist heeft
En ze krijgt eten van m'n vader en zelden snoepjes van mij, dus daar ligt 't niet aan![]()
Puur voor de aandacht en liefde die ze krijgt komt ze liefde brengen
Dat is ideaal inderdaad. Wij willen eigenlijk binnen nu en twee jaar ook verhuizen naar een 'normaal' huis met tuin. Dan mogen ze ook gewoon naar buiten enzulksquote:Op woensdag 16 april 2014 14:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen doen dieren nare dingen aan voor hun eigen vermaak
Eigenlijk zouden we katten gewoon met rust moeten laten, daarom heb ik er ook wat moeite mee om hier in deze flat een kat te nemen.
In Ede hadden we een grote afgelegen tuin.
Mijn hont is altijd blij als je weer terug bent, ook al was je maar heel even wegquote:Op woensdag 16 april 2014 14:06 schreef Moira. het volgende:
Ook echt van die mensen die zeggen dat katten geen liefde kennen of niet van mensen houden verkondigen gewoon regelrechte leugens
Mensen die dat zeggen hebben nog nooit gezien hoe Burns zich naar mij gedraagt als ik weer thuis ben en ze me gemist heeft
En ze krijgt eten van m'n vader en zelden snoepjes van mij, dus daar ligt 't niet aan![]()
Puur voor de aandacht en liefde die ze krijgt komt ze liefde brengen
Zo erg is het niet haha. Maar ze slaapt toch zeker wel het liefst ergens waar iemand is en niet alleen.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn hont is altijd blij als je weer terug bent, ook al was je maar heel even weg![]()
Ja persies.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is ideaal inderdaad. Wij willen eigenlijk binnen nu en twee jaar ook verhuizen naar een 'normaal' huis met tuin. Dan mogen ze ook gewoon naar buiten enzulks
Verschrikkelijk dat soort dingenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja persies.
Mja dan loop je ook weer het gevaar dat je in een buurt woont waar kattenhaters zitten.
Kat van m'n meest recente ex (die was echt zo lief, altijd kletsen en knuffelen, kon je ook alles mee doen) is laatst overleden omdat 'ie een stukje spons in z'n maag had, had iemand spons gedoopt in leverworst ofzoiets rondgestrooid
Of spijkers in leverworst
Of die mongolen die vuurwerk in de kont van een kat hebben gestopt, of overgoten met benzine en in de fik gestoken![]()
![]()
Ik kan daar zo kwaad om wordenDan durf je je kat ook haast niet meer buiten te laten
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja persies.
Mja dan loop je ook weer het gevaar dat je in een buurt woont waar kattenhaters zitten.
Kat van m'n meest recente ex (die was echt zo lief, altijd kletsen en knuffelen, kon je ook alles mee doen) is laatst overleden omdat 'ie een stukje spons in z'n maag had, had iemand spons gedoopt in leverworst ofzoiets rondgestrooid
Of die mongolen die vuurwerk in de kont van een kat hebben gestopt, of overgoten met benzine en in de fik gestoken![]()
![]()
Ik kan daar zo kwaad om wordenDan durf je je kat ook haast niet meer buiten te laten
Datzelfde wordt in mijn stad ook al enkele maanden geflikt. Zowel spons als stukjes worst met weerhaken. En dan lijken ze hier voor honden bedoeld te zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja persies.
![]()
quote:
Fixquote:Op woensdag 16 april 2014 14:16 schreef Moira. het volgende:
Ja en je hoort ook steeds vaker van katten die gewoon zijn neergeschoten door een buurman met een luchtbuks/luchtpistool![]()
![]()
Fucking retards die mensen. Wat bezielt je om andermans huisdier, met een leven en gevoel en een 'ziel', waar van gehouden wordt, op een gruwelijke manier pijn te doen en te mishandelen en te vermoorden?
En het nare is dat die mensen bijna nooit gepakt worden, terwijl ze gewoon opgesloten afgeschoten zouden moeten worden
Mja dan komt er nog eens bij dat dierenmishandeling onder 'vernieling van eigendommen' valt
Het riool omhoog pompen bij de mensenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:16 schreef Moira. het volgende:
Ja en je hoort ook steeds vaker van katten die gewoon zijn neergeschoten door een buurman met een luchtbuks/luchtpistool![]()
![]()
Fucking retards die mensen. Wat bezielt je om andermans huisdier, met een leven en gevoel en een 'ziel', waar van gehouden wordt, op een gruwelijke manier pijn te doen en te mishandelen en te vermoorden?
En het nare is dat die mensen bijna nooit gepakt worden, terwijl ze gewoon opgesloten zouden moeten worden
Mja dan komt er nog eens bij dat dierenmishandeling onder 'vernieling van eigendommen' valt
Aaaaah naaarquote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Inderdaad. Ik hoorde toen ik in de auto zat het geluid van die angorakonijntjes als hun vacht eraf getrokken werd op de radio
vre-se-lijk
Mag ookquote:
Ik heb zo'n foto reeks gezien op diezelfde leeftijd van katten die in kokend water ondergedompeld worden en dan de huid eraf getrokken wordt en dan worden ze opgehangenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaaaah naaar
Ik heb alleen de still gezien van dat filmpje, dat je de angst en pijn in de ogen van dat arme konijntje ziet
Kon 'm gewoon echt niet afspelen
Toen ik een jaar of 12 was kreeg ik een keer zo'n kettingmail door van PETA, waar ze wasberen aan de staart pakken en op de grond een aantal keer neerslaan, zodat ze bewusteloos raken. En ze vervolgens aan de staart ophangen en levend villen, waar ze vaak dan alweer wakker zijn en gewoon gillen van de pijn tot ze doodbloeden.
Zo fucking zielig. Dat staat nog steeds op m'n netvlies/gehoor gebrand, na 10 jaar... Dus ik klik dat soort filmpjes nooit meer aan
Hou op alsjeblieftquote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb zo'n foto reeks gezien op diezelfde leeftijd van katten die in kokend water ondergedompeld worden en dan de huid eraf getrokken wordt en dan worden ze opgehangen
die chinese torture manieren zouden wel geschikt zijn jaquote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
vierendelen?
of tien jaar chinese watertorture
aaaaaaaaaaaaah ik wil echt niet weten waartoe mensen in staat zijn en wat voor dingen dieren OP DIT MOMENT allemaal wordt aangedaan in de wereldquote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb zo'n foto reeks gezien op diezelfde leeftijd van katten die in kokend water ondergedompeld worden en dan de huid eraf getrokken wordt en dan worden ze opgehangen
Afschieten zou te snel zijn, dit duurt lekker langquote:Op woensdag 16 april 2014 14:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
die chinese torture manieren zouden wel geschikt zijn ja
Ga je paaseitjes zoeken van het weekend?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kunnen we a.u.b. overgaan op een wat vrolijker onderwerp
Het is mooi weer buiten en ik ben een happy motherfucker, en dat wil ik graag zo houden
The narration of SgtPorkbeans' life required multiple uses of the word motherfucker. awwyeahquote:Op woensdag 16 april 2014 14:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het is mooi weer buiten en ik ben een happy motherfucker, en dat wil ik graag zo houden
I'm with himquote:Op woensdag 16 april 2014 14:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Omg jaquote:Op woensdag 16 april 2014 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je paaseitjes zoeken van het weekend?
Daar is uitvoerig onderzoek naar gedaan ja?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef KitKatChunky het volgende:
funfact : Kitkat's hosselskills hosselen nog geen deur
Okquote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omg ja
Moet iemand ze wel verstoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
The narration of SgtPorkbeans' life required multiple uses of the word motherfucker. awwyeah
Een zeer uitvoering onderzoek ja. Bij glazen deuren heb ik het allerminste kansquote:Op woensdag 16 april 2014 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar is uitvoerig onderzoek naar gedaan ja?
Ik stel voor om een meet te organiseren.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omg ja
Moet iemand ze wel verstoppen
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je toevallig een schone deerne
Dan is het prima
in elk ander geval
Neen
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
kan ik als man nog doorgaan voor schone deerne als ik mijn best doequote:Op woensdag 16 april 2014 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben je toevallig een schone deerne
Dan is het prima
in elk ander geval
Neen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
kan ik als man nog doorgaan voor schone deerne als ik mijn best doe?
Neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, op elk potje past een dekseltje, en op jouw potje past waarschijnlijk een dekseltje van twee ton
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
[..]
Ik weet zeker dat er vast ergens een deur op de wereld is die zich aangetrokken zou voelen tot jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ik heb liever gewoon een leuke damequote:Op woensdag 16 april 2014 14:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er vast ergens een deur op de wereld is die zich aangetrokken zou voelen tot jou
[..]
Misschien moet je een ander voorwerp kiezen. Een robot of een opblaaspopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als in hij moet 2 ton voor dr betalen of ze weegt 2 ton?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen.
Ach, op elk potje past een dekseltje, en op jouw potje past waarschijnlijk een dekseltje van twee ton
Waarom? Er zijn genoeg leuke dames hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 14:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een leuke damemaar dat is wat te hoog gegrepen
Dat tweedequote:Op woensdag 16 april 2014 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als in hij moet 2 ton voor dr betalen of ze weegt 2 ton?
een appeltaart?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien moet je een ander voorwerp kiezen. Een robot of een opblaaspop
Mijn leven vraagt niet meerdere malen om het woord "motherfucker" in de voice-over er van, daaromquote:Op woensdag 16 april 2014 14:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn genoeg leuke dames hoor
Je bent pas 21quote:Op woensdag 16 april 2014 14:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een leuke damemaar dat is wat te hoog gegrepen
Komop, niet zo negatiefquote:Op woensdag 16 april 2014 14:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mijn leven vraagt niet meerdere malen om het woord "motherfucker" in de voice-over er van, daarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |