je hebt ze toch niet nodig manquote:
Nou, dat wordt dolle pretquote:Op woensdag 16 april 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Lol vriendin wil dat ik kom stappen aanstaande vrijdag. Vraag of ze dan ook een slaapplek heeft.
Blijkt ze vriendin op bezoek te hebben met haar 5 !!!! kinderen (ivm scheiding)
Told ya I'd hunt the lapoquote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef Sinceria het volgende:
Verdomme, dit is nou net een naamtopic die ik niét wil.
Mwah, ik heb me er bij neergelegd en maak me niet meer druk erom. Maar het is en blijft enorm inefficient.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:22 schreef stbabylon het volgende:
En OV is niet kut. Gisteren voor het eerst sinds maanden weer eens een half uur vertraging.
OV is best okay zolang je het niet gebruikt.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:22 schreef stbabylon het volgende:
En OV is niet kut. Gisteren voor het eerst sinds maanden weer eens een half uur vertraging.
De tram is dan ook kut. De bus ook trouwens. Meer metrolijnen.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik heb me er bij neergelegd en maak me niet meer druk erom. Maar het is en blijft enorm inefficient.
Ik kan echt op de minuut af van mijn werk naar CS lopen in 30 min en de tram doet er vaak net zo lang over, komop.....
True, maar dan nog. Ik ga ook wel weer fietsen binnenkort, dat scheelt met 15 min reistijd op een trip die nu 40 min duurtquote:Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
De tram is dan ook kut. De bus ook trouwens. Meer metrolijnen.
makkelijk en waarquote:Op woensdag 16 april 2014 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh har har, FOK! stereotypes, hoe origineel
Als de N-Z-lijn over 100 jaar open gaat ben jij wel een stuk sneller in de stad.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan nog. Ik ga ook wel weer fietsen binnenkort, dat scheelt met 15 min reistijd op een trip die nu 40 min duurt.
of klootloosquote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja? De meeste FOK!kers zijn vrouw?
Niet mee eens. OV is prima geregeld. Echter, als er iets faalt in de hele lange keten dan heb je wel eens vertraging ja. Maar tot nu toe heb ik weinig problemen.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
OV is best okay zolang je het niet gebruikt.
Als het OV echt zo kut was geweest had ik natuurlijk nooit mn auto verkocht. Je moet wel leren er optimaal gebruik van te maken, ook combineren met bv de OV-fiets. Dan kan het echt wel concurreren met de auto, zeker op prijs.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet mee eens. OV is prima geregeld. Echter, als er iets faalt in de hele lange keten dan heb je wel eens vertraging ja. Maar tot nu toe heb ik weinig problemen.
Hoho, nog maar 3 jaarquote:Op woensdag 16 april 2014 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Als de N-Z-lijn over 100 jaar open gaat ben jij wel een stuk sneller in de stad.
Tuurlijk, en ik vind het ook gewoon eigenlijk een stuk prettiger om niet wakker te hoeven zijn in het verkeer 's ochtend als ik naar mijn werk gaquote:Op woensdag 16 april 2014 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het OV echt zo kut was geweest had ik natuurlijk nooit mn auto verkocht. Je moet wel leren er optimaal gebruik van te maken, ook combineren met bv de OV-fiets. Dan kan het echt wel concurreren met de auto, zeker op prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |