Ik hoop dat jij als eerste naar het front gestuurd wordt.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het heel gek dat ik wel zin heb in WW3?
Ah. Misschien even bellen met de vliegtuigmaatschappij?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een geintegreerd cijfercombinatieslot.
Het programma met Witteman was ook aids dus veel zal er niet veranderen.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Pauw nu solo een aidsprogramma maken
Ja, op dezelfde tijd ook nog eens maar met een andere hostquote:Op woensdag 16 april 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij vindt alles aids joh doe ff normaal man.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het programma met Witteman was ook aids dus veel zal er niet veranderen.
Nee, in zijn eentje.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, op dezelfde tijd ook nog eens maar met een andere host
quote:Talkshow Pauw & Witteman stopt er na dit seizoen mee, heeft de VARA bekendgemaakt. Jeroen Pauw en Paul Witteman zullen eigen programma’s gaan presenteren. In het geval van Pauw is dat een eigen latenighttalkshow op de plek van het huidige Pauw & Witteman.
Onderduiken en shit je aansluiten bij de sterkste partij.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij als eerste naar het front gestuurd wordt.
#leugensquote:Op woensdag 16 april 2014 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij vindt alles aids joh doe ff normaal man.
Gelukkig hebben we nog Knevel en van den Brink.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog Knevel en van den Brink.
Heb je ook binnenlandse vluchten dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand hier bekend met TSA sloten naar de VS. Heb een mooie koffer op wieltjes, precies groot genoeg voor de paar dagen dat ik ga, maar het slot dat op die koffer zit zal niet TSA approved zijn. Wat is de beste oplossing?
Ja, stap over in Philadelphia.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je ook binnenlandse vluchten dan?
Of je stelt de cijfercode op 000 in, die proberen ze wel voor ze hem openbrekenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hm ok. 't is sowieso maar schijnveiligheid natuurlijk.
Ik koop wel zo'n kofferband met TSA slot.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:30 schreef Tarado het volgende:
Mijn vrouw was 3 weken geleden nog in de VS ook met binnenlandse vlucht en die had haar koffer op slot (cijferslot), geen problemen gehad.
Kan je ook doen, ze halen zo'n koffer echt wel eerst door de scanner voor ze hem gaan openen.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik koop wel zo'n kofferband met TSA slot.
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ga je in de VS doen kapi?
Op koningsdag ga ik mn 1e 200km brevet rijden
Een soort "diploma" dat je succesvol 200 km kan afleggen. In de praktijk stelt het weinig voor, ik heb navigatie, maar moet dan ook op 4 plaatsen stempelen en 1 geheime controle.quote:
ga je het clean proberen?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een soort "diploma" dat je succesvol 200 km kan afleggen. In de praktijk stelt het weinig voor, ik heb navigatie, maar moet dan ook op 4 plaatsen stempelen en 1 geheime controle.
200 km is het eerste diploma, daarna krijg je 300 km, 400 km, 600km en als je die allemaal hebt mag je om de 3 jaar mee doen aan de heilige graal: Parijs - Brest - Parijs (1200 km)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |