Kan ik me voorstellen.. Maar wie weet komt Pavement met de ietsquote:Op woensdag 16 april 2014 00:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, je moest eens weten hoeveel dm's en pb's ik daarover heb gekregenIk denk wel (niet overdrijven nu) honderd vijftig twintig vijftien. En nog nooit een mailtje met tieten voor een handtekening
Sabine is ook honderd jaar geledenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, over mijn blauwe vinkjeLeer toch eens begrijpend lezen, doos
Wist jij het wel dan?quote:
Ik weet er denk ik een paar. Maar kan er nu even niet opkomen. Als er maar geen smerige dubbele boodschappen in ozewiezewosewiese.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
How nice![]()
Weet je zeker ook niet waar Repelsteeltje over gaat? En tientallen andere sprookjes en kinderliedjes? Man man, er wordt een berg vuiligheid over ons uitgestrooid zonder dat we het weten...
Bijna geen idee meer wie het zou zijn maar omdat Bart dan nog wel een beetje ...quote:
Trots op jequote:
tetten en Pavement, daar kan ik mij nou niets bij voorstellenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Maar wie weet komt Pavement met de iets
Twee weken geleden nog gezien!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
tetten en Pavement, daar kan ik mij nou niets bij voorstellen
Oh.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, over mijn blauwe vinkjeLeer toch eens begrijpend lezen, doos
Dat is leuk maar op fok lijkt me het vermoeiendquote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Twee weken geleden nog gezien!En Ruud, Martin, Willem, Anouk en Cyrille. En we hebben het alleen maar over 'honderd jaar geleden' gehad
Zegt recent slachtofferquote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
tetten en Pavement, daar kan ik mij nou niets bij voorstellen
gaat liesje hem zo verwijderen, heeft ze ook weer eens wat te doen dan een beetje slap ouwehoeren in de SCquote:
Dom stuk vretenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
gaat liesje hem zo verwijderen, heeft ze ook weer eens wat te doen dan een beetje slap ouwehoeren in de SC
Valt eigenlijk wel meequote:Op woensdag 16 april 2014 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is leuk maar op fok lijkt me het vermoeiend
Aflevering 2 gezien? Whhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt? Oh dan durf ik wel!
Hoooooiii
Fuck nee, vergeten... (zit er nog niet helemaal in)quote:Op woensdag 16 april 2014 00:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aflevering 2 gezien? Whhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.![]()
Hoe ben je met aluminiumfolie?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt? Oh dan durf ik wel!
Hoooooiii
Dan zeg ik niks. Wel bijblijven.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fuck nee, vergeten... (zit er nog niet helemaal in)
Ja, weetikveul. Simpele en vrij nieuwe users. van die halfies die eerst vragen waarom ik een vinkje heb, en een half uur later of ik 'die ene Bart' ben van tv. Die kids zijn 12 ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Jij schrijft gewoon ingewikkeld. (Moet nu gelijk denken aan hele lappen verhalen die je wel eens de SC in gooide, geen idee meer waar dat over ging.)
Maar ze vroegen dan dus waarom je een vinkje had? Watvoor Noobs waren dat dan?
Ik ook nog niet, heb net als jij alle boeken gelezen.. Hoorde dat de purple wedding gister wasquote:Op woensdag 16 april 2014 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fuck nee, vergeten... (zit er nog niet helemaal in)
Dat is niet meer zo mag ik hopenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel meeIk vind het lastiger om op straat ineens geconfronteerd te worden met mensen die iets wauwelen over ' de Brik Brothers op tv, weetjewel' terwijl ze hun shoppingpartner aanstoten. Vroeger rende ik wel eens weg
Konden ze me toch niet inhalen met die uitgezakte dikke lijven...
Niets mis mee toch .. Experimenteel ondernemen ..quote:Op woensdag 16 april 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
gaat liesje hem zo verwijderen, heeft ze ook weer eens wat te doen dan een beetje slap ouwehoeren in de SC
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, heb net als jij alle boeken gelezen.. Hoorde dat de purple wedding gister was
Oh cool! Die die die!quote:Op woensdag 16 april 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, heb net als jij alle boeken gelezen.. Hoorde dat de purple wedding gister was
ja Jezus, zie ik er soms uit als Donald Duck?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat je er beter uit ziet op een gifje ...
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja Jezus, zie ik er soms uit als Donald Duck?
Nee, ze zijn allemaal gaan fitnessenquote:
Ik vond hem tof en twijfelde even. Maar ook al was hij nog zo tof, het mag niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
je verziekt de COS! dit was een kunstwerk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |