SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt nice.quote:
Oh okquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef Playin-g het volgende:
Hey lieve mensen. Ik kom hier niet zo vaak maar kijk wel vaker mee. Ik studeer in de media en laatst kregen wij een gastles van de regisseuse van Utopia die interessante dingen kon vertellen. Zo kan ik bijvoorbeeld melden dat er absoluut geen extra kamer is, enkel een zenderkamertje waar zij die dingen verwisselen. Eventueel zouden zij daar ook wat kunnen zeggen, maar de insteek van het programma is juist dat alles op zijn beloop wordt gelaten. En dat is soms spannend voor de programmamakers maar wel de bedoeling en er is dus ook niks gescript.
Denk je dat zo iemand in een gastcollege het achterste van de tong laat zien? Ik geloof best dat de insteek is om dingen op z'n beloop te laten, maar dat betekent niet dat er nooit gestuurd wordt. Ook dat is televisie maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef Playin-g het volgende:
Hey lieve mensen. Ik kom hier niet zo vaak maar kijk wel vaker mee. Ik studeer in de media en laatst kregen wij een gastles van de regisseuse van Utopia die interessante dingen kon vertellen. Zo kan ik bijvoorbeeld melden dat er absoluut geen extra kamer is, enkel een zenderkamertje waar zij die dingen verwisselen. Eventueel zouden zij daar ook wat kunnen zeggen, maar de insteek van het programma is juist dat alles op zijn beloop wordt gelaten. En dat is soms spannend voor de programmamakers maar wel de bedoeling en er is dus ook niks gescript.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef Playin-g het volgende:
Neem het vooral serieusquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk je dat zo iemand in een gastcollege het achterste van de tong laat zien? Ik geloof best dat de insteek is om dingen op z'n beloop te laten, maar dat betekent niet dat er nooit gestuurd wordt. Ook dat is televisie maken.
Nee, er zijn vast dingen die niet gezien worden maar dat blijft zo.. Dacht dat jullie dit wel leuk zouden vinden om te horen maar ach, je gelooft wat je wil geloven. Televisie is sowieso altijd een neppe wereld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk je dat zo iemand in een gastcollege het achterste van de tong laat zien? Ik geloof best dat de insteek is om dingen op z'n beloop te laten, maar dat betekent niet dat er nooit gestuurd wordt. Ook dat is televisie maken.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Nog 2 dagen werken en dan 4 dagen weekend.
Bedankt voor je interesse, maar dat soort dingen deel ik hier liever niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joah. Wat doe jij eigenlijk? Werk je? Of studeer je?
Ik hoop ook op zo'n feest!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Nog 2 dagen werken en dan 4 dagen weekend.
Noem het maar gewoon ordinaire nieuwsgierigheid hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt voor je interesse, maar dat soort dingen deel ik hier liever niet.
Lol muis, baas.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:13 schreef Soury het volgende:
SPAM UTO / Post hier met je alu hoedje Lies![]()
Ik duim voor je. Heb je ook aluminiumfolie?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik hoop ook op zo'n feest!![]()
maar... niets is nog zeker... fingers crossed
Dat had ik al ingecalculeerdquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem het maar gewoon ordinaire nieuwsgierigheid hoor.Maar ok, als je dat soort dingen niet wil zeggen, prima. Kan me er altijd alleen zo weinig bij voorstellen.
[..]
Lol muis, baas.Misschien maak ik er vanavond ook één, als ik nog folie heb. Jammer van de random internetpics tussendoor.
En blote poten in de sneeuwquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lees nu pas dat je dacht dat ik vast ook wel mee deed. Vind zulke topics altijd leuk. Moet nu gelijk denken aan die handdoekfoto's
Ja! Dat viel een beetje tegen dit jaar. In ABO hadden we eens een topic ik zou graag een foto zien van. Ik denk dat dat het leukste topic was wat ik ooit op FOK heb meegemaakt. Mensen die midden in de nacht taarten gingen bakken en draaimolens van lego en weet ik veel wat er allemaal gemaakt werd. Tranen gelachen toen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En blote poten in de sneeuw[ afbeelding ]
Er was geen sneeuwquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dat viel een beetje tegen dit jaar. In ABO hadden we eens een topic ik zou graag een foto zien van. Ik denk dat dat het leukste topic was wat ik ooit op FOK heb meegemaakt. Mensen die midden in de nacht taarten gingen bakken en draaimolens van lego en weet ik veel wat er allemaal gemaakt werd. Tranen gelachen toen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was geen sneeuwIk heb wel ooit een ontbijt bezorgd met krant van die dag. eitjes en broodjes op een blad in mijn auto naar mijn lief Maar dat bleef stiekem voor mijn eigen deur
Om 8 uur 's morgens foto's gemaakt van het dienblad in mijn auto en mijn bed weer in gegaan. Ik hoop nog steeds niet dat mijn buren het hebben gezien.
Was een treu or dare
Nachtelijke beloftes die je toch waar wil makenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dat herinner ik me nog vaag. Dat soort dingen zijn gewoon leuk. Voor dat topic heb ik toen nog een visje aan het plafond gelijmd.
Uh oh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heuj!Ben jij goed met folie? Ik zie jou dat ook zo doen.
Dat zijn de besten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nachtelijke beloftes die je toch waar wil maken
Ik denk daar 's morgens anders over. Maar dan speel ik ook vals niemand wist dat het mijn eigen voordeur was met het ontbijtjequote:
Daarom moet je het ook gelijk doen die nacht, soms ook spijt de volgende dag maar om andere redenen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk daar 's morgens anders over. Maar dan speel ik ook vals niemand wist dat het mijn eigen voordeur was met het ontbijtje
De krant met datum moest er ook op dat gaat niet om 4 uurquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook gelijk doen die nacht, soms ook spijt de volgende dag maar om andere redenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, sommige mensen zouden er gewoon één schrijven en printen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De krant met datum moest er ook op dat gaat niet om 4 uur
Joezi! EUUHHHHJJJ!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:50 schreef Joezi het volgende:
Hoi SC, lol @ TT & OP & Liesje, big up & BaBu
Dat deed ze vroeger wel iigquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, sommige mensen zouden er gewoon één schrijven en printen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
Wat een gezellig en lief topic is dit
AhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
Wat een gezellig en lief topic is dit
Hatert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herinner mij jou anders ook wel in een SC. Meerdere zelfs, Topshow.
Hai.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:50 schreef Joezi het volgende:
Hoi SC, lol @ TT & OP & Liesje, big up & BaBu
Nee, maar had 'm nog niet gezien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
"Welcome back" ?? Had ie eindelijk een ban?
Ja soms had ik de krant al om 24:00 Die dag nietquote:
Nee nog, niet was wel aangevraagd door een paar isalikkersquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
"Welcome back" ?? Had ie eindelijk een ban?
De editie die nooit het land inging ....quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soms had ik de krant al om 24:00 Die dag niet
Het land uitquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
De editie die nooit het land inging ....
Welnee. Je geeft jezelf teveel credits.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee nog, niet was wel aangevraagd door een paar isalikkers
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee nog, niet was wel aangevraagd door een paar isalikkers
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wel he?
Ik ga er ook wel 1 maken zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He wacht, Liesje, herken je de roze tentakel links in beeld?
🐙
Nou ik kreeg er aardig van langs, gelukkig kreeg ik later wat bijvalquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee. Je geeft jezelf teveel credits.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hatert.
Ik herinner mij jou anders ook wel in een SC. Meerdere zelfs, Topshow.
Stel je niet aan watje, plus doe je het zelfquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou ik kreeg er aardig van langs, gelukkig kreeg ik later wat bijval
Slaapkamertelevisie zo stuitendquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk ondertussen ik heb het nog nooit gedaan. Met plaatsvervangende schaamte.
Ik vond je pogingen schattig. Maar je moet nog veel leren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou ik kreeg er aardig van langs, gelukkig kreeg ik later wat bijval
Ach als er echt liefde is maakt het niet uit. Slechte sex bestaat dan nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Dat is juist het probleem, ze belanden nooit zo ver.
Nou is Joezi verdrietig, heb je nu je zinquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond je pogingen schattig. Maar je moet nog veel leren.
maar natuurlijk, ik kreeg ook gewoon gelijk zoals gebruikelijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je niet aan watje, plus doe je het zelf
hoe deed jij het vroeger dan? heb je nog tips?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou is Joezi verdrietig, heb je nu je zin
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar natuurlijk, ik kreeg ook gewoon gelijk zoals gebruikelijk
Ik weet eigenlijk niet of ik het daar wel mee eens ben hoor, het maakt dan in ieder geval minder uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach als er echt liefde is maakt het niet uit. Slechte sex bestaat dan niet
Jessusquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He wacht, Liesje, herken je de roze tentakel links in beeld?
Is dat mijn inktvis? Echt?![]()
Ja, die ligt hier in de gang bovenop de kapstok aan de muur, naast m'n sjaalquote:
Ho. Eén Jian is genoeg. Meer dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoe deed jij het vroeger dan? heb je nog tips?
Met je ranzige rauwe vis meuk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, die ligt hier in de gang bovenop de kapstok aan de muur, naast m'n sjaal![]()
Geen ingewikkelde origamihoed dit keer, ik ben moe, en mijn lichaam bestaat op het moment voor 40% uit sushi.
Vroeger? vroeger? ...quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoe deed jij het vroeger dan? heb je nog tips?
Ik ben hartstikke braaf op het moment, moet je toch erkennenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ho. Eén Jian is genoeg. Meer dan.
Zo even doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met je ranzige rauwe vis meuk.Wel leuk dat je die bewaard hebt. Ik heb er nog roze verf van op mijn kachel zitten.
Nu kan ik het niet maken natuurlijk om niet mee te doen, maar later vanavond pas.
Heb je hem ook in het goede topic gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nah sex moet ook groeien in een relatie, in het begin vind ik ook alles eng en spannend.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik het daar wel mee eens ben hoor, het maakt dan in ieder geval minder uit.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo even doenNawww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God wat een rotklus was dat. Maar lang niet zoveel als de sjaal van dinges.![]()
Erken ik inderdaad. Het ging dan ook niet alleen over je trollskills.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke braaf op het moment, moet je toch erkennen
Natuurlijk! Maar daardoor kan het juist slecht zijn. Gelukkig heb je als je verliefd bent veel zin in oefenen. ')quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah sex moet ook groeien in een relatie, in het begin vind ik ook alles eng en spannend.
Ja, als het vertrouwd en saai wordt is het veel lekkerderderquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah sex moet ook groeien in een relatie, in het begin vind ik ook alles eng en spannend.
Man, ik heb duimpjes gekregen van Gert, ik schaam me doodquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Erken ik inderdaad. Het ging dan ook niet alleen over je trollskills.
Meldquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Vroeger? vroeger? ...Maar ik moet wel zeggen dat de rellen op Fok en met name in RLS "vroeger" wel scherper, harder en heftiger waren dan op het moment, ...... maar dat was ook niet altijd leuk, m'n jongen
Nadat je er zelf om gevraagd had. Dat is pas chanant.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, ik heb duimpjes gekregen van Gert, ik schaam me dood
Daar gaan je street credits.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, ik heb duimpjes gekregen van Gert, ik schaam me dood
Jah, alhoewel ik er wel een warm gevoel bij kreeg hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nadat je er zelf om gevraagd had. Dat is pas chanant.
Logisch want Gert isquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, alhoewel ik er wel een warm gevoel bij kreeg hoor
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
Is die muis nu huilend weggelopen, die heeft ook geen ballen meer hè
Gert ist toll, dronken sc met ian en gertquote:
Nu even nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik duim voor je. Heb je ook aluminiumfolie?
Geen genade.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, het is nu aan jullie "jongens" go get em
Muisquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
Is die muis nu huilend weggelopen, die heeft ook geen ballen meer hè
Hoax. Gert is nooit dronken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gert ist toll, dronken sc met ian en gert
Nou dan was ik wel redelijk foutquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben geen trollexpert maar volgens mij werkt het alleen als je, je eerst een beetje aanpast aan de gang van zaken. Beetje normaal mee doen. Zeg een jaartje ofzo.
Was dat hier?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En blote poten in de sneeuw[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
DGK / sc NR 479 Rimmen is 2008
Beste topique in dgk
Nee trollend niet maar ik kreeg regelmatig op mijn flikker van BQ in de cosquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, kwam jij trollend binnen?
Ik gewoon lief en onschuldig.
Niet de laatste keer volgens mij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Was dat hier?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan niet lang meer goed gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:30 schreef Jian het volgende:
Die streams zijn trouwens wel dodelijk saai hoor, ik maak me oprecht zorgen
Ja dat denk ik welquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Was dat hier?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn voeten zie ik niet iigquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet de laatste keer volgens mij.
Eigenlijk vind ik dat wanneer de streams zo saai worden, je je eigen RLS op het forum moet creëren, ... enige "nadeel" daarvan is dat de mods het dan zo druk krijgenquote:
Oh my unexisting god!!.... jullie waren nog veel triester als ik nu benquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
DGK / sc NR 479 Rimmen is 2008
Beste topique in dgk
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laatste keer was met Gher, jij, ik en misschien Jian.
En joggingsbroeken.
Ik heb het twee keer gedaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laatste keer was met Gher, jij, ik en misschien Jian.
En joggingsbroeken.
Je gaat het nog lezen ook?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh my unexisting god!!.... jullie waren nog veel triester als ik nu ben
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Mja soms is een topique vol blaffen onder het genot van bier en wiet ernstig bevredigend.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh my unexisting god!!.... jullie waren nog veel triester als ik nu ben
Vol blaffen met butt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mja soms is een topique vol blaffen onder het genot van bier en wiet ernstig bevredigend.
Vind je milt geworden maar nog steeds even liefquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke braaf op het moment, moet je toch erkennen
Ik vind 'm lever.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind je milt geworden maar nog steeds even lief
Wel hèquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wil een nierquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
Even aan Joezi en Baconbus vragen, dat zijn zo'n beetje de nieuwe dragers van de SCquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:38 schreef Persefoneia het volgende:
Ik lees zo af en toe ook wat mee hier, ik hoop dat jullie dat oke vinden.
Daar i s het een forum voorquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:38 schreef Persefoneia het volgende:
Ok. hunkquote:
Eerst met blote voeten in de sneeuw!quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:38 schreef Persefoneia het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Even aan Joezi en Baconbus vragen, dat zijn zo'n beetje de nieuwe dragers van de SC
True that.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mja soms is een topique vol blaffen onder het genot van bier en wiet ernstig bevredigend.
En alu folie op haar hoofdquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerst met blote voeten in de sneeuw!
Nee joh, tuurlijk ben je welkom. Niets aantrekken van Joezi en Bacon gewoon.
Boks.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
True that.
(and guilty as charged)
Heb een zwak voor je maar dat wist je allangquote:
Foto's zijn wel ouder geloof ik... geen exif info helaas, en kan ook niet zien wanneer ik ze geupload heb geloof ik...quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet de laatste keer volgens mij.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:38 schreef Persefoneia het volgende:
Dat klinkt alsof we mensen weg pesten. We worden weer gedemoniseerd. Alleen maar omdat ik zwart ben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerst met blote voeten in de sneeuw!
Nee joh, tuurlijk ben je welkom. Niets aantrekken van Joezi en Bacon gewoon.
Als je een gifje voor me hebt, ben ik bereid alles toe te staan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:41 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Ik voel me altijd een beetje een gnieperd als ik mee lees bij anderen, zodoende dat het meld.
Volgens mij is het best leuk hier.
Ik voeg dit even toe aan mijn lijstje, meteen onder de duimpjes van Gertquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb een zwak voor je maar dat wist je allang
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Die alufolie is niet echt een probleem. Maar de sneeuw...... Ik zal mijn best doen.
Echt? Voor dat stuk vreten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb een zwak voor je maar dat wist je allang
Tijd voor een 300-tactiek. Iedereen in formatie!quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
hmmm beetje veel oude garde ineensTROOPS PREPARE!
Kom maar op met je gifjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
hmmm beetje veel oude garde ineensTROOPS PREPARE!
Sp3ciequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof we mensen weg pesten. We worden weer gedemoniseerd. Alleen maar omdat ik zwart ben.
Volgens mij gaat hier quotetechnisch wat mis.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]![]()
Foto's zijn wel ouder geloof ik... geen exif info helaas, en kan ook niet zien wanneer ik ze geupload heb geloof ik...
Pfff, ik blaas je zo omverquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Tijd voor een 300-formatie. Iedereen in formatie!![]()
Lastig he? als je niks te zeggen hebt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Tijd voor een 300-tactiek. Iedereen in formatie!![]()
Nee, ik vind jullie wel leuk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof we mensen weg pesten. We worden weer gedemoniseerd. Alleen maar omdat ik zwart ben.
Hahahaha maar ik meen het, van gert zijn duimpjes weet ik het nog niet zo ( grapje ) gert is okequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik voeg dit even toe aan mijn lijstje, meteen onder de duimpjes van Gert
Inderdaadquote:
Liesje is heul niet oudquote:
Die gassies moeten een beetje gedrild worden in een bunker ofzoquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pfff, ik blaas je zo omver
'if'...
Met zoveel fans, jij hebt makkelijk praten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pfff, ik blaas je zo omver
'if'...
Ik heb genoeg te zeggen, alleen jij snauwt me steeds af.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Lastig he? als je niks te zeggen hebt.
Correctquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hier quotetechnisch wat mis.
Ik weet helaas precies wat je bedoeltquote:Ik heb echt geen idee joh, de jaren lopen inmiddels een beetje door elkaar.
Oeh! Ik zou streams kopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Die gassies moeten een beetje gedrild worden in een bunker ofzo
Rot op zegquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met zoveel fans, jij hebt makkelijk praten.
[..]
Ik heb genoeg te zeggen, alleen jij snauwt me steeds af.
Oh die vind ik leuk, humor en recht voor zijn raap en natuulijk zijn ijshockey mag doe gast welquote:
Vertel eens over Gertemans zn kinky duimpjesquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hahahaha maar ik meen het, van gert zijn duimpjes
Mooie dromen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:51 schreef Inodder het volgende:
En nu is het helaas al lang weer bedtijd geweest voor me...![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:51 schreef Inodder het volgende:
Jammer ik rekende op je steunquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:51 schreef Inodder het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vertel eens over Gertemans zn kinky duimpjes![]()
Ik denk dat Gert heule dikke woeste worsten duimen heeft, ontwikkeld tijdens een iphone game verslaving in combinatie met mayonaise
Wil je geen ijshockey zeggen, daar scant ie op, voor je het weet valt ie binnen met die vermoeiende gifs van 'mquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh die vind ik leuk, humor en recht voor zijn raap en natuulijk zijn ijshockey mag doe gast wel
Je hebt geen steun nodig, ook wat minder geestelijke zijn hier welkomquote:
Ik zal het er vrijdag met Bram over hebben. Misschien.quote:
Ik kreeg buikloop van die reeksquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn we net van 3x een bacon TT af. Zal je net zien.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:51 schreef Inodder het volgende:
Zakt hopeloos door het ijs.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Inodder is volgens mij geen nieuwe garde hoor, die kraakt aan alle kanten
totaal niet erg, vind het tof en zo leer ik weer een wat bij over ijshockey, en dan Gher er nog bij vond het leuke gesprekken tussen die 2quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Wil je geen ijshockey zeggen, daar scant ie op, voor je het weet valt ie binnen met die vermoeiende gifs van 'm
Nee die is okquote:
Ze zijn dramatisch kun je wel zeggen en Baconbus en Joezi willen geen RLSje spelen in de COS, dus ook daar is niets te beleven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
Streams zijn bagger vanavond daarom gaan we hier weer tering snel...
Tja, sorry. Ik kan niet iedere avond komenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Leuke SC vanavond. Wilde ik even zeggen.
Op zich een goed idee. Ik zelf heb het niet als een gemis gevonden,,,quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zal het er vrijdag met Bram over hebben. Misschien.
Los van TBO vind ik dat iedere 18 à 19-jarige een jaartje dienstplicht zou moeten meemaken. Enerzijds vanwege de discipline, anderzijds om iets terug te geven aan het land dat op dusdanige wijze is ingericht dat het voor je zorgt. Hoeft niet in een groen pakkie met een pistooltje - in de zorg, bij de brandweer of als vuilnisophaler vind ik ook goed.
Ze hebben toch snuffelstage? Een weekje ergens meelopen? Maar ik vind het idee ok, alleen een jaar veel te lang,. Had je mij ook niet door mijn strot moeten duwen toen. Ik had het veel te druk met feesten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zal het er vrijdag met Bram over hebben. Misschien.
Los van TBO vind ik dat iedere 18 à 19-jarige een jaartje dienstplicht zou moeten meemaken. Enerzijds vanwege de discipline, anderzijds om iets terug te geven aan het land dat op dusdanige wijze is ingericht dat het voor je zorgt. Hoeft niet in een groen pakkie met een pistooltje - in de zorg, bij de brandweer of als vuilnisophaler vind ik ook goed.
Wij zijn ook niet tegen alle oude garde, alleen oude starre garde.. Jij steunt ons heus ook wel een beetje in de strijd tegen verstarring, verlepping en versaaiing.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Inodder is volgens mij geen nieuwe garde hoor, die kraakt aan alle kanten
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:57 schreef Persefoneia het volgende:
Ik was op zoek naar een gifje wat wel bij mij past.
Niks wat me zo gauw aanspreekt.
Ik ga ijs kweken, crea met de alu en laat de resultaten wel zien.
Voor nu iedereen maak er wat moois van, ik kruip in mijn mandje
Kut. Volgens mij roep jij dat gewoon op bij mij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
BAM!
Ik ga zo de kroeg in, denk...
Tis dat ik zo ook maar eens onder de dekens ga .. Lees Heks verslagen morgenvroeg op mn werk wel weer bijquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zijn dramatisch kun je wel zeggen en Baconbus en Joezi willen geen RLSje spelen in de COS, dus ook daar is niets te beleven.
Dat bedoel ik dus met disciplinequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hebben toch snuffelstage? Een weekje ergens meelopen? Maar ik vind het idee ok, alleen een jaar veel te lang,. Had je mij ook niet door mijn strot moeten duwen toen. Ik had het veel te druk met feesten.Een maandje.
Dat komt door jou. Jouw stralende aanwezigheid haalt het beste in ons bovenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Leuke SC vanavond. Wilde ik even zeggen.
Ja dat ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Omdat 'ie jou steeds complimenten geeft?
Is er nog iets open daar dan ? op een dinsdag?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kut. Volgens mij roep jij dat gewoon op bij mij.
En nu ook nog iemand anders de schuld geven.........quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kut. Volgens mij roep jij dat gewoon op bij mij.
Helaas wel, ik woon er recht bovenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er nog iets open daar dan ? op een dinsdag?
Damn. Deze is wel heel erg.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat komt door jou. Jouw stralende aanwezigheid haalt het beste in ons boven
Hoe weet ik dat nou?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er nog iets open daar dan ? op een dinsdag?
DUH2quote:Op woensdag 16 april 2014 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neehee ik bedoel een maandje die dienstplicht. Niet een maandje feesten.
Tyft op met je pot.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En nu ook nog iemand anders de schuld geven.........
Anyway, de pot is weer in ere hersteld, begrijp ik
Je kan beter gifjes plaatsenquote:
Ben je dan niet hier? Waar ben je dan!!??quote:
Er is niets mis met feesten Bart, dat hoort er gewoon bij, Had het voor geen goud willen missen, groeien mensen meestal wel over heen ook. Sommigen, anderen gaan op dinsdagavond nog even de kroeg in.quote:
Beter, of ja okquote:
Vanmiddag maar eentje gedaan, Dotje nam het ff van me over was ff elders waar je niet voor de gezelligheid heen gaat, en vanavond liep er iets mis en er is nu niet veel de verslaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat ik zo ook maar eens onder de dekens ga .. Lees Heks verslagen morgenvroeg op mn werk wel weer bij
Nee dan ga ik mijn eigen wegquote:Op woensdag 16 april 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zal hier een gezamelijke joint anders doen denken ...
Oeh, ontmaskerd!quote:Op woensdag 16 april 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zal hier een gezamelijke joint anders doen denken ...
Prima die trap ik wel wegquote:Op woensdag 16 april 2014 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Beter, dan kan de liefde hier tenminste volledig opbloeien ....
Ik vind het verdacht. #Sherlocksmileyquote:Op woensdag 16 april 2014 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alle 3 ook. Zet je toch aan het denken.
Streepjes in het ondergoedquote:Op woensdag 16 april 2014 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je mij met 1 van de drie?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snel! Maak een aluhoedje!quote:Op woensdag 16 april 2014 00:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vind het verdacht. #Sherlocksmiley
Dank je kus terugquote:Op woensdag 16 april 2014 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Slaap lekker heksje(doe ik normaal nooit, maar voor heks maak ik een uitzondering
)
Nee je bent alle driequote:
zwaai ik terugquote:Op woensdag 16 april 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook,, Ik zwaai morgen wel weer even als ik in de buurt van je huis langs fiets ..
okequote:Op woensdag 16 april 2014 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Sorry. Ik vind soms veel van je maar weet zeker dat je geen troll bent.
Ik zou nooit een mod kunnen zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Sorry. Ik vind soms veel van je maar weet zeker dat je geen troll bent.
Vertel.quote:
Kortjakje!quote:Op woensdag 16 april 2014 00:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
één zeven acht zes twee vier
hoedje van zilverpapier!
Ik ben ook tijdelijk maar een naar mensquote:Op woensdag 16 april 2014 00:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hahaha! Zitten we tóch (tijdelijk, weliswaar) op één lijn
Zieke hoerrr! (Kortjakje dan, hè)quote:
Morgen toch weer aan het slopen? Of wat extra time over?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook tijdelijk maar een naar mens
Ik hou me in als ik de cos/sc lees, soms niet. Ik heb het geduld niet met sommige gastenquote:
Kwam die bij Msg Gijssen ?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zieke hoerrr! (Kortjakje dan, hè)
Waarschijnlijk niet; ten eerste was Kortjakje een meisje en ten tweede liet ze zich betalen voor haar 'diensten'.quote:
Ik dacht altijd dat Kortjakje een naam was, het kwartje valt nu pas.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zieke hoerrr! (Kortjakje dan, hè)
Ik denk dat ik wel weet wat Soury bedoelt. En ik denk dat jij dat ook wel weet
Je wist niet dat kortjakje een hoer wasquote:Op woensdag 16 april 2014 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Kortjakje een naam was, het kwartje valt nu pas.
En ja, eerlijk is eerlijk, ik had een vermoeden. Maar volgens mij heeft elke mod dat wel eens. Ga ik opnieuw opstarten.
Jij hebt hier als enigste trouwens met een geverifieerd account ... Dus jij bent de enigste ware hier ..quote:
Nee. Ik dacht altijd dat ze naar de kerk ging en haar pepermuntpapiertjes in haar bijbel plakte.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wist niet dat kortjakje een hoer was
Ja, je moest eens weten hoeveel dm's en pb's ik daarover heb gekregenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt hier als enigste trouwens met een geverifieerd account ... Dus jij bent de enigste ware hier ..
Ja op zondag midden in de week was ze ziek (op haar rug liggen)quote:Op woensdag 16 april 2014 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht altijd dat ze naar de kerk ging en haar pepermuntpapiertjes in haar bijbel plakte.
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht altijd dat ze naar de kerk ging en haar pepermuntpapiertjes in haar bijbel plakte.
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, je moest eens weten hoeveel dm's en pb's ik daarover heb gekregenIk denk wel (niet overdrijven nu) honderd vijftig twintig vijftien. En nog nooit een mailtje met tieten voor een handtekening
How nicequote:Op woensdag 16 april 2014 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of je nog met Sabine bent?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, je moest eens weten hoeveel dm's en pb's ik daarover heb gekregenIk denk wel (niet overdrijven nu) honderd vijftig twintig vijftien. En nog nooit een mailtje met tieten voor een handtekening
Ja nu zie ik het. Echt nooit geweten.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja op zondag midden in de week was ze ziek (op haar rug liggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |