Kan ik me voorstellen.. Maar wie weet komt Pavement met de ietsquote:Op woensdag 16 april 2014 00:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, je moest eens weten hoeveel dm's en pb's ik daarover heb gekregenIk denk wel (niet overdrijven nu) honderd vijftig twintig vijftien. En nog nooit een mailtje met tieten voor een handtekening
Sabine is ook honderd jaar geledenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, over mijn blauwe vinkjeLeer toch eens begrijpend lezen, doos
Wist jij het wel dan?quote:
Ik weet er denk ik een paar. Maar kan er nu even niet opkomen. Als er maar geen smerige dubbele boodschappen in ozewiezewosewiese.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
How nice![]()
Weet je zeker ook niet waar Repelsteeltje over gaat? En tientallen andere sprookjes en kinderliedjes? Man man, er wordt een berg vuiligheid over ons uitgestrooid zonder dat we het weten...
Bijna geen idee meer wie het zou zijn maar omdat Bart dan nog wel een beetje ...quote:
Trots op jequote:
tetten en Pavement, daar kan ik mij nou niets bij voorstellenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Maar wie weet komt Pavement met de iets
Twee weken geleden nog gezien!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
tetten en Pavement, daar kan ik mij nou niets bij voorstellen
Oh.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, over mijn blauwe vinkjeLeer toch eens begrijpend lezen, doos
Dat is leuk maar op fok lijkt me het vermoeiendquote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Twee weken geleden nog gezien!En Ruud, Martin, Willem, Anouk en Cyrille. En we hebben het alleen maar over 'honderd jaar geleden' gehad
Zegt recent slachtofferquote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
tetten en Pavement, daar kan ik mij nou niets bij voorstellen
gaat liesje hem zo verwijderen, heeft ze ook weer eens wat te doen dan een beetje slap ouwehoeren in de SCquote:
Dom stuk vretenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
gaat liesje hem zo verwijderen, heeft ze ook weer eens wat te doen dan een beetje slap ouwehoeren in de SC
Valt eigenlijk wel meequote:Op woensdag 16 april 2014 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is leuk maar op fok lijkt me het vermoeiend
Aflevering 2 gezien? Whhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt? Oh dan durf ik wel!
Hoooooiii
Fuck nee, vergeten... (zit er nog niet helemaal in)quote:Op woensdag 16 april 2014 00:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aflevering 2 gezien? Whhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.![]()
Hoe ben je met aluminiumfolie?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt? Oh dan durf ik wel!
Hoooooiii
Dan zeg ik niks. Wel bijblijven.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fuck nee, vergeten... (zit er nog niet helemaal in)
Ja, weetikveul. Simpele en vrij nieuwe users. van die halfies die eerst vragen waarom ik een vinkje heb, en een half uur later of ik 'die ene Bart' ben van tv. Die kids zijn 12 ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Jij schrijft gewoon ingewikkeld. (Moet nu gelijk denken aan hele lappen verhalen die je wel eens de SC in gooide, geen idee meer waar dat over ging.)
Maar ze vroegen dan dus waarom je een vinkje had? Watvoor Noobs waren dat dan?
Ik ook nog niet, heb net als jij alle boeken gelezen.. Hoorde dat de purple wedding gister wasquote:Op woensdag 16 april 2014 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fuck nee, vergeten... (zit er nog niet helemaal in)
Dat is niet meer zo mag ik hopenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel meeIk vind het lastiger om op straat ineens geconfronteerd te worden met mensen die iets wauwelen over ' de Brik Brothers op tv, weetjewel' terwijl ze hun shoppingpartner aanstoten. Vroeger rende ik wel eens weg
Konden ze me toch niet inhalen met die uitgezakte dikke lijven...
Niets mis mee toch .. Experimenteel ondernemen ..quote:Op woensdag 16 april 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
gaat liesje hem zo verwijderen, heeft ze ook weer eens wat te doen dan een beetje slap ouwehoeren in de SC
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, heb net als jij alle boeken gelezen.. Hoorde dat de purple wedding gister was
Oh cool! Die die die!quote:Op woensdag 16 april 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, heb net als jij alle boeken gelezen.. Hoorde dat de purple wedding gister was
ja Jezus, zie ik er soms uit als Donald Duck?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat je er beter uit ziet op een gifje ...
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja Jezus, zie ik er soms uit als Donald Duck?
Nee, ze zijn allemaal gaan fitnessenquote:
Ik vond hem tof en twijfelde even. Maar ook al was hij nog zo tof, het mag niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
je verziekt de COS! dit was een kunstwerk!
Trusten Sasquote:Op woensdag 16 april 2014 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja Jezus, zie ik er soms uit als Donald Duck?
Eigenlijk ben je net een beul.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem tof en twijfelde even. Maar ook al was hij nog zo tof, het mag niet.
Ja.quote:
Ja dat was ook wel te verwachten. Altans hadden jullie daar niet eens weet van. Nu loopt het anders ze willen dat juist lijkt welquote:Op woensdag 16 april 2014 00:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal gaan fitnessen
Klopt, tegenwoordig kan ik vrij normaal over straat. Heeft wel een paar jaar geduurd, hoor. Ruud heeft dat nog steeds - wel in afgezwakte vorm. Vlak na BB konden we écht niet over straat. Verkeersopstoppingen, mensen die hun auto midden op de weg lieten staan om een foto te maken of een handtekening te vragen.
Tering, daar kan ik wel een week SC mee vullen...
Heeft je ook wel geraakt toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal gaan fitnessen
Klopt, tegenwoordig kan ik vrij normaal over straat. Heeft wel een paar jaar geduurd, hoor. Ruud heeft dat nog steeds - wel in afgezwakte vorm. Vlak na BB konden we écht niet over straat. Verkeersopstoppingen, mensen die hun auto midden op de weg lieten staan om een foto te maken of een handtekening te vragen.
Tering, daar kan ik wel een week SC mee vullen...
Hij was wel Masterlijk inderdaad. HeisenDerekquote:Op woensdag 16 april 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem tof en twijfelde even. Maar ook al was hij nog zo tof, het mag niet.
Dan moet je me niet quoten he?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vroeg het eigenlijk niet aan jou
Heeft die gozer uren aan lopen sleutelen. Wordt zo van tafel geveegd, onze artistieke vrijheid is in het geding.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij was wel Masterlijk inderdaad. HeisenDerek
Ik lees daar soms een beetje. En dan ga ik me daarna in een hoekje zitten schamen. Maar echt volgen doe ik het niet dus compleet gemist.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Hij is in deze reeks volgens mij ook een aantal keer voorbij gekomen.
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 82
Snoeihard! Was achteraf geen toffe tijd.quote:
Bummerquote:Op woensdag 16 april 2014 00:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heeft die gozer uren aan lopen sleutelen. Wordt zo van tafel geveegd, onze artistieke vrijheid is in het geding.![]()
2 dagen mee bezig.. Echt walgelijk he! We moeten weer in actie komen, dit gaat gewoon te ver! Een fucking ON TOPIC gif wordt nu zelfs verwijderd!quote:Op woensdag 16 april 2014 00:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heeft die gozer uren aan lopen sleutelen. Wordt zo van tafel geveegd, onze artistieke vrijheid is in het geding.![]()
Paar week geleden nog 'horeca' aan een collega moeten uitleggenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees daar soms een beetje. En dan ga ik me daarna in een hoekje zitten schamen. Maar echt volgen doe ik het niet dus compleet gemist.
Misschien hebben ze er toch iets van geleerd.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel te verwachten. Altans hadden jullie daar niet eens weet van. Nu loopt het anders ze willen dat juist lijkt wel
Hij komt er zo in, iedereen ligt te woelen in bed omdat Derek straks in Utopia komt. Jij zit je daar voor uit te sloven om die jongeman een waardig welkom te geven, komen die FOK-drones langs om orders op te volgen.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
2 dagen mee bezig.. Echt walgelijk he! We moeten weer in actie komen, dit gaat gewoon te ver! Een fucking ON TOPIC gif wordt nu zelfs verwijderd!
Kom op zeg, ik ben er om het weer net iets meer naar basisch te trekkenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Burner82 het volgende:
Ik weet alweer waarom ik nooit in de SC kom. Het zuurgehalte ligt hier nog hoger dan in de cos...
Lager. Alles onder de pH-waarde 7 is een zuur, alles boven de 7 is een base.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Burner82 het volgende:
Ik weet alweer waarom ik nooit in de SC kom. Het zuurgehalte ligt hier nog hoger dan in de cos...
Het zijn andere type mensen die weten dat de camera's er zijn er zich ook bewust zijn dat mensen kijken.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er toch iets van geleerd.
Kan ik me wel voorstellen. Verder is het een hele menselijke gedachte natuurlijk maar jij doelt specifiek op BB en de tijd erna neem ik aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Snoeihard! Was achteraf geen toffe tijd.
Op het moment zelf had ik het niet zo door; ik leefde van fotoshoot tot tv-opnames tot iets-anders-met-camera's. Tussendoor was er nauwelijks tijd om na te denken.
Tijdens die reünie hoorde ik vrij vaak: 'Als ik het opnieuw/anders zou mogen doen...' En dat denk ik zelf ook regelmatig. Nog steeds, vijftien jaar na dato.
Doeiquote:Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Burner82 het volgende:
Ik lees gewoon letterlijk, kan ik ook niet helpen.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, jij snapt er gewoon wéér geen kut van
Yup. Ik had het de eerste twee jaar zeker anders moeten aanpakken. Toen was er een hoop geld te verdienen geweest als ik wat slimmere beslissingen had genomen. Maar ja, ik was eigenwijs en dacht dat ik het allemaal wel wist. Ik natuurlijk al 23.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Verder is het een hele menselijke gedachte natuurlijk maar jij doelt specifiek op BB en de tijd erna neem ik aan.
Ja, maar dat wisten ze bij 'De Bus' al. De eerste keer dat ze bij een benzinestation kwamen, gingen ze in de roddelbladen kijken.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn andere type mensen die weten dat de camera's er zijn er zich ook bewust zijn dat mensen kijken.
De bus was wel leuk btwquote:Op woensdag 16 april 2014 00:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat wisten ze bij 'De Bus' al. De eerste keer dat ze bij een benzinestation kwamen, gingen ze in de roddelbladen kijken.
Om heel eerlijk te zijn, denk ik niet dat er mensen tussen zitten die bij de eerste of de tweede BB zouden zijn gecast.
LOL! Ja broekie! Ergens lijkt het nog zo kort geleden ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yup. Ik had het de eerste twee jaar zeker anders moeten aanpakken. Toen was er een hoop geld te verdienen geweest als ik wat slimmere beslissingen had genomen. Maar ja, ik was eigenwijs en dacht dat ik het allemaal wel wist. Ik natuurlijk al 23.
ik schat je op 4.5quote:Op woensdag 16 april 2014 00:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lager. Alles onder de pH-waarde 7 is een zuur, alles boven de 7 is een base.
Hoe lager de zuurgraad, hoe zuurder iets is.
Jammer Bart, Hij heeft het niet over PH. Als het zuurgehalte te laag is, smaakt de wijn flets. Is het zuurgehalte te hoog, dan smaakt de wijn zuur en wrang.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lager. Alles onder de pH-waarde 7 is een zuur, alles boven de 7 is een base.
Hoe lager de zuurgraad, hoe zuurder iets is.
En jij bent azijnquote:Op woensdag 16 april 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jammer Bart, Hij heeft het niet over PH. Als het zuurgehalte te laag is, smaakt de wijn flets. Is het zuurgehalte te hoog, dan smaakt de wijn zuur en wrang.
Heldquote:
Alsof de SC een wijntje isquote:Op woensdag 16 april 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jammer Bart, Hij heeft het niet over PH. Als het zuurgehalte te laag is, smaakt de wijn flets. Is het zuurgehalte te hoog, dan smaakt de wijn zuur en wrang.
Je kan niks zeggen maar tochquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 01:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Yo brother in crime! Net te laat voor gifjesgate part 26!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |