Ja heb extra garage gekocht. 2e huis vind ik weer onnodig.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een tweede gekocht, meer ruimte voor auto's
. En twee plekken om te vluchten voor de politie of andere spelers.
Ben wel bijna blut nu trouwens, nog een half tot 1 miljoen over. Eens een keer kijken of er nog wat geld te glitchen valt.
Had al zon vermoedenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
5 seconden nadat ik het had geplaatst had je het berichtje gestuurd.
Die moet ik ook eens een nieuwe halen, de katten hebben mijn vorige vernieldquote:
ik ga ook een headset halen binnenkort. heb een cadeaubon van ¤25 van MediaMarkt gewonnen, iemand tips voor dat bedrag?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die moet ik ook eens een nieuwe halen, de katten hebben mijn vorige vernield.
Ik lig nooit achteraan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jepjep wel ruk. Maar soms ook handig als je achteraan ligt
Volgens mij kost de originele xbox headset om in je controller te pluggen minder dan 25 euro, die raad ik aan. Had ik zelf en ga ik weer halen, werkt goed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:53 schreef All-out het volgende:
[..]
ik ga ook een headset halen binnenkort. heb een cadeaubon van ¤25 van MediaMarkt gewonnen, iemand tips voor dat bedrag?
Vertel mij wat. Hehe maar wel wat goede momenten gehad als ik een goede dag had.quote:
Cool, wat speel je nu zoal dan? Ik las dat characters etc. straks ook transferrable zijn van platform naar platform. Dus ik zit er nog over te denken om misschien straks een PS4 aan te schaffen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Hehe maar wel wat goede momenten gehad als ik een goede dag had.
Helaas geen 360 meer voor mij. Heb hem nu dan ook echt opgeborgen. GTA5 komt er ook voor de one. Ligt aan de prijs maar misschien schaf ik hem weer aan want ik was er eigenlijk nog niet mee klaar.
Mooiste opmerkingen waren nog wel dat sommige dachten dat je cheatte. haha.
Xbox onequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Cool, wat speel je nu zoal dan? Ik las dat characters etc. straks ook transferrable zijn van platform naar platform. Dus ik zit er nog over te denken om misschien straks een PS4 aan te schaffen.
Lol @ dat cheaten. Wel jammer trouwens dat er niet meer in zulke grote groepjes playlists gereden worden etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |