Ik was ff alle super auto's aan het verplaatsen en aan het nakijken welke auto's nog niet bijgewerkt waren en toen reed ik de adder in de garage, stond er al 1.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Per ongeluk ja ? Bij een update een tijd terug had ik er express 10 in mijn garage. Geglitched geld werd afgenomen, de fully tuned adders niet
.
Moet trouwens weer eens flink glitchen, want het geld is wel op aan het raken.
Moet je die andere proberen te verkopen. Volgens mij moet dat wel kunnen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik was ff alle super auto's aan het verplaatsen en aan het nakijken welke auto's nog niet bijgewerkt waren en toen reed ik de adder in de garage, stond er al 1.
Nu kan ik m niet verkopen omdat de waarde boven de 50.000 ligt.
Inderdaad. $ 736.000quote:Op zondag 18 mei 2014 22:29 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Moet je die andere proberen te verkopen. Volgens mij moet dat wel kunnen.
Binnenkort maar eens proberen. I need the money's.quote:
Ik heb 6,4 miljoenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens proberen. I need the money's.
10.000 keer rooftop rumble gedaan tijdens het dubbele xp en geld weekendquote:Op maandag 19 mei 2014 19:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jaloers.
Hoe ben je er aan gekomen?
Jezus.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
10.000 keer rooftop rumble gedaan tijdens het dubbele xp en geld weekend
wanneer bedoelde je die? en dat is toch een vette cheat-missie, of kan ik die ook spelen?quote:
Ik weet niet of hij er nu nog is, maar dan is het wachten op V5. Is een versusmissie gemaakt door iemand die op een of andere manier de payout op 75k heeft weten te krijgen. Iedereen op GTAFORUMS.COM speelt hem dus kan geen kwaad denk ik. Maar hij is binnenkort wel weg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:43 schreef All-out het volgende:
[..]
wanneer bedoelde je die? en dat is toch een vette cheat-missie, of kan ik die ook spelen?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:39 schreef einschtein het volgende:
Ah heb al. Als je een nieuwe koopt krijg je de optie of je iets wilt inruilen.
Even een nieuw huis van de HL DLC gekocht.
Aah haha. Dat verklaart hetquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mijn GF speelt zo nu en dan ook wen ronde.Zoals nu.
Die van mij gebruikt wel mijn eigen wagens (waar sommige kleuren door haar zijn gekozenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:29 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn vriendin zit er soms ook bij. Tussen al m'n highclass vehicles ineens een roze Elegy.
Ik heb al vanaf bijna het begin een chroom/roze Adderquote:Op zondag 1 juni 2014 01:29 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn vriendin zit er soms ook bij. Tussen al m'n highclass vehicles ineens een roze Elegy.
Ik heb gewoon een tweede gekochtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:39 schreef einschtein het volgende:
Ah heb al. Als je een nieuwe koopt krijg je de optie of je iets wilt inruilen.
Even een nieuw huis van de HL DLC gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |