Vraagje, al die nieuwe dingen die er steeds bij komen. Zitten die alleen in de multiplayer, of ook in de singelplayer? Zoals de Sovereign motorcycle en de super-sized Liberator en de Firework Rocket Launcher? Ik ben er een tijdje uit geweest, sinds januari niet meer gespeeld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Pssst de Independence Day Special is nu te downloaden.
Start > Online > Jobs > Rockstar Created > Missionsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jammer dat er nergens een optie is om missies te spelen die je nog niet gedaan hebt
Meeste dingen in beide. Auto's kun je krijgen door naar je garage in SP te gaan en op rechts op de pad te klikken, dan zie je de special vehicles.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:58 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Vraagje, al die nieuwe dingen die er steeds bij komen. Zitten die alleen in de multiplayer, of ook in de singelplayer? Zoals de Sovereign motorcycle en de super-sized Liberator en de Firework Rocket Launcher? Ik ben er een tijdje uit geweest, sinds januari niet meer gespeeld.
Oh ja tuurlijk, had ik kunnen wetenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Start > Online > Jobs > Rockstar Created > Missions
Als er geen groen vinkje achter staat heb je ze nog niet gedaan. Of bedoel je nieuwe missies? Die komen daar idd niet voordat je ze gespeeld hebt.
Die wall maken ze gewoon langer, hebben ze voor deze DLC ook gedaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:58 schreef Nibb-it het volgende:
Nog maar weinig plekjes over op de wand van de Ammu-Nation
Wat, nieuwe huizen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Eindelijk wat huizen, alleen jammer dat het geen 10car garage huizen zijn.
Heb net een losse garage gekocht.quote:
voor de zomerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:40 schreef Tassendief het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wanneer Heist komt?
Ik vind alleen de duurste okay. Het interieur is beetje meh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Eindelijk wat huizen, alleen jammer dat het geen 10car garage huizen zijn.
Ja die interieurs zijn gewoon weer hetzelfde, dat is wel jammer maar ach. Gaat mij dat je bij de laatste update ineens huizen ipv appartementen kreeg. Nu nog een huis met 10 garage plekjes + een pool en een mooi uitzicht over Los Santos.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik vind alleen de duurste okay. Het interieur is beetje meh.
Die laatste, en duurste, heeft een pool en prima uitzicht. Mis idd nog een goeie garage, mjah.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja die interieurs zijn gewoon weer hetzelfde, dat is wel jammer maar ach. Gaat mij dat je bij de laatste update ineens huizen ipv appartementen kreeg. Nu nog een huis met 10 garage plekjes + een pool en een mooi uitzicht over Los Santos.
Een radio voor buiten lijkt me ook nice. Kan je een feestje bouwen in de tuin. ^_^
hadden andere ook gedaan. Waren ze ineens zeldzame wagens kwijt. Je gaat immers van 10 naar 6, dus eigen risico.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die laatste, en duurste, heeft een pool en prima uitzicht. Mis idd nog een goeie garage, mjah.
Misschien dat ik mijn appartement wel weg doe en er een huis voor koop, heb al extra 10-garage unit.
Lijkt me ook logisch? Als je van 10 naar 6 gaat, moet je er sowieso 4 uithalen (als ie vol zit)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kijk wel uit met hoe je da
[..]
hadden andere ook gedaan. Waren ze ineens zeldzame wagens kwijt. Je gaat immers van 10 naar 6, dus eigen risico.
Maar hij had er maar 6.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch? Als je van 10 naar 6 gaat, moet je er sowieso 4 uithalen (als ie vol zit)
Zou ik wel doen ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh, da's klote. Contact opnemen met Steenster?
Ooh verschrikkelijk. Vaak time outs, dan wordt ik weer afgemeld van Xbox live..maar soms kom ik wel in een sessiequote:
Ik merkte het, ik had je net ge-invite voor een missie.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ooh verschrikkelijk. Vaak time outs, dan wordt ik weer afgemeld van Xbox live..maar soms kom ik wel in een sessie
Die gaan niet aankomenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik merkte het, ik had je net ge-invite voor een missie.
Maar de servers van R* lopen ook te nakken, hier blijf ik soms op schermen hangen ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die gaan niet aankomenkom er nu helemaal niet meer in.
Mooi kut.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maar de servers van R* lopen ook te nakken, hier blijf ik soms op schermen hangen ofzo.
Nieuwe router/modem?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mooi kut.
Morgen komt er een monteur van ziggo langs om de boel te fixxen
De klantenservice zag rare waardes en daarvoor komt er een monteur. Dus welke waardes dat zijn geen idee. Het ligt in ieder geval niet aan mij.quote:
Ziggo is geweest. Router is verplaatst naar de meterkast. Omdat de afstand dan kleiner is naar de coax kabel.quote:
Duurt laaaaaaang! Schiet es opquote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ziggo is geweest. Router is verplaatst naar de meterkast. Omdat de afstand dan kleiner is naar de coax kabel.
Nu nog een lan kabel trekken door wat leidingen
Heb geen slim editie en geen losse Wifi adapterquote:Op maandag 7 juli 2014 20:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Duurt laaaaaaang! Schiet es op
Kun je niet tijdelijk wifi voor xbox gebruiken?
Ah, same. Had ook maar LAN-kabel getrokken, nu wel 50 mbp/s.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb geen slim editie en geen losse Wifi adapter
Ik kan totaal niet racenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:50 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn hier nog mensen die denken dat ze kunnen racen?
Jester en Massacro.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:31 schreef einschtein het volgende:
Jongens, beste auto in super en sports in jullie mening?
Voor super heb ik nu Turismo en de Zentorno.
Ah okequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jester en Massacro.
Maar ik heb een Comet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |