Zou ik wel doen ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh, da's klote. Contact opnemen met Steenster?
Ooh verschrikkelijk. Vaak time outs, dan wordt ik weer afgemeld van Xbox live..maar soms kom ik wel in een sessiequote:
Ik merkte het, ik had je net ge-invite voor een missie.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ooh verschrikkelijk. Vaak time outs, dan wordt ik weer afgemeld van Xbox live..maar soms kom ik wel in een sessie
Die gaan niet aankomenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik merkte het, ik had je net ge-invite voor een missie.
Maar de servers van R* lopen ook te nakken, hier blijf ik soms op schermen hangen ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die gaan niet aankomenkom er nu helemaal niet meer in.
Mooi kut.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maar de servers van R* lopen ook te nakken, hier blijf ik soms op schermen hangen ofzo.
Nieuwe router/modem?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mooi kut.
Morgen komt er een monteur van ziggo langs om de boel te fixxen
De klantenservice zag rare waardes en daarvoor komt er een monteur. Dus welke waardes dat zijn geen idee. Het ligt in ieder geval niet aan mij.quote:
Ziggo is geweest. Router is verplaatst naar de meterkast. Omdat de afstand dan kleiner is naar de coax kabel.quote:
Duurt laaaaaaang! Schiet es opquote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ziggo is geweest. Router is verplaatst naar de meterkast. Omdat de afstand dan kleiner is naar de coax kabel.
Nu nog een lan kabel trekken door wat leidingen
Heb geen slim editie en geen losse Wifi adapterquote:Op maandag 7 juli 2014 20:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Duurt laaaaaaang! Schiet es op
Kun je niet tijdelijk wifi voor xbox gebruiken?
Ah, same. Had ook maar LAN-kabel getrokken, nu wel 50 mbp/s.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb geen slim editie en geen losse Wifi adapter
Ik kan totaal niet racenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:50 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn hier nog mensen die denken dat ze kunnen racen?
Jester en Massacro.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:31 schreef einschtein het volgende:
Jongens, beste auto in super en sports in jullie mening?
Voor super heb ik nu Turismo en de Zentorno.
Ah okequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jester en Massacro.
Maar ik heb een Comet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |