Ik zoek het wel ff uit, thanks brah.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uhmmmmm... Volgens mij krijg je ergens in de verhaallijn een garage. En anders moet je die kopen. (dat is dus geen 2 car garage maar kan je meerdere in zetten)
Ik dacht dat 'ie al uit was.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef wiebel535 het volgende:
kijk-online.com/gta-onli(...)dinsdag-13-mei-uit/
Heuhhhh.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef wiebel535 het volgende:
kijk-online.com/gta-onli(...)dinsdag-13-mei-uit/
Ik heb het al, dacht dat je die auto's allemaal moest kopen maar je kan in die garage blijkbaar gewoon DPAD+> en dan heb je ze allemaal al. Thanksquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uhmmmmm... Volgens mij krijg je ergens in de verhaallijn een garage. En anders moet je die kopen. (dat is dus geen 2 car garage maar kan je meerdere in zetten)
Ja maar geen bijzondere appartementen helaasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:20 schreef DaMook het volgende:
Kon niet online komen vanmiddag, maar in story wel die suv getest. Hopelijk kan ik komende week een tweede appartement kopen.
Ook geen vrijstaande huizen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja maar geen bijzondere appartementen helaas
Heb het spel net afgesloten, sorryquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:05 schreef All-out het volgende:
iemand zin om RR te doen? ik heb geld nodig voor een tweede apartement
ok, maar dan kan ik ws nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb het spel net afgesloten, sorry
morgenavond kan ik wel
ach wacht, ik kom welquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:24 schreef All-out het volgende:
[..]
ok, maar dan kan ik ws niet
iemand anders vanavond nog?
Per ongeluk ja ? Bij een update een tijd terug had ik er express 10 in mijn garagequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf, ik heb perongeluk 2 adders in mn garage staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |