Zekerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:30 schreef sjonnie1990 het volgende:
Handig he, die helicopter bij Rooftop Rumble
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 4 mei 2014 19:59 schreef wiebel535 het volgende:
Ik ben steeds van plan om gta weer aan te zetten. Maar dat valt toch vies tegen nu de xbox one er naast staat.. voelt een beetje als sex met je ex terwijl je een nieuwe lekkerdere vriendin hebt (denk ik) misschien vannacht ff na het werk.
Alleen heb ik totaal geen hoge verwachtingen van Watch Dogs als online game. In GTA Online kan je lekker rondkutten met wat online vrienden, urenlang rondrijden zonder echt iets te doen, complete mayhem aanrichten zomaar omdat het kan, missies, races, golf, en nog meer toffe dingen. Ik heb niet echt het idee dat Watch Dogs een dergelijke online ervaring gaat bieden. Ik heb nergens iets gezien dat in de buurt komt van GTA Online, want het leek allemaal gebaseerd op "missies" en niet zozeer heel erg freeroamen. Met Watch Dogs moet ik het allemaal nog maar zien, want het lijkt allemaal erg Assassin's Creed, en de online modes van de AC games zijn saai.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:52 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde
Ach nog 3 weken en dan Watch Dogs (rede dat de Xbox one thuis staat), gta zal dan helemaal niet meer aangeraakt worden ben ik bang.
Beter!quote:Op maandag 5 mei 2014 17:02 schreef einschtein het volgende:
Yeah, mijn eigen Xbox Live account weer werkende gekregen.
Ja sorry man. Was niet m'n bedoeling!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:45 schreef sjonnie1990 het volgende:
MarkoAlmelo, je tikte me er wel heel vies vanaf hahahaTikte jou er in het begin ook af btw, was te druk met mn toetertje!
Nee, dat dacht ik al. Was niet zo'n tik tegen mn achterkant, maar vol op mij in. Vond het al vreemd dat je er zelf niet af vloogquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja sorry man. Was niet m'n bedoeling!
Net wel gewonnen door op t laatste stukje in je slipstream te hangen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:51 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al. Was niet zo'n tik tegen mn achterkant, maar vol op mij in. Vond het al vreemd dat je er zelf niet af vloog
Dat had ik in de gaten, was al aan het slingeren, wilde het eerst bij jou doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Net wel gewonnen door op t laatste stukje in je slipstream te hangen.
Ja dat probleem heb ik ook, wilde die Business DLC-auto's testrijden in SP maar daar staan ze helemaal niet te koop.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:02 schreef einschtein het volgende:
Die updates, he. (Beach, business enzo) Kun je die ook in story mode kopen? Ik zie ze namelijk wel in GTA online maar niet in single player.
Wat bovenstaande zei: in je garage die "special" cars uitzoekenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook, wilde die Business DLC-auto's testrijden in SP maar daar staan ze helemaal niet te koop.
Welke garage dan? Als ik met Michael naar die 2-car-garage rijd staan daar alleen een Comet en een Intruder die ik er al eerder ingezet heb.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat bovenstaande zei: in je garage die "special" cars uitzoeken
Uhmmmmm... Volgens mij krijg je ergens in de verhaallijn een garage. En anders moet je die kopen. (dat is dus geen 2 car garage maar kan je meerdere in zetten)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Welke garage dan? Als ik met Michael naar die 2-car-garage rijd staan daar alleen een Comet en een Intruder die ik er al eerder ingezet heb.
Ik mis alleen de beach dingen. En t vliegtuig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat bovenstaande zei: in je garage die "special" cars uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |