Ik zit ook bij de tweakers crew..daar spelen ook nog maar een paar in de xbox 360 crew. Grootste gedeelte heeft een one.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:56 schreef All-out het volgende:
ok, jammer. maar ik denk dat iedereen te zijner tijd wel over gaat op de ONE. wat voor crews zitten jullie nog meer bij trouwens? ik speel meestal met MarkoAlmelo en SabreDarkness, maar verder is de FOKX crew toch niet echt actief.. heb me ook aangemeld voor de tweakersxcrew. verder nog leuke NL crews?
Ben benieuwdquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:01 schreef rene29 het volgende:
Ik heb zojuist iets raars gezien in mijn apartment.
Loop de trap op naar de buitendeur, gaat dat ding tot mijn verbazing gewoon open.
Loop de deur door, een hal in.
Aan het eind van die hal is de lift.
Aan de overkant van de halis een gesloten deur.
De lift kan ik inlopen, maar verder niks.
Komt zo filmpje aan.
Inderdaad. bedanktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:58 schreef Kamikaas het volgende:
Aangezien ik eigenlijk nooit meer speel, heb ik MarkoAlmelo even gepromote. Volgens mij speel jij nog wel regelmatig, toch? Als het goed is kun jij nu ook mensen recruiten enzovoort.
Tof. Mijn gamertag is Uithangbord. Klopt het dat er geen jobs online zijn of is het alleen bij mij?quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Tof. Mijn gamertag is Uithangbord. Klopt het dat er geen jobs online zijn of is het alleen bij mij?
Social club heb ik nog niet, maak ik zo wel aan haha. Maar meerdere hebben er last van.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alhoewel socialclub werkt ook niet lekker bij mij. Misschien dat er in GTA ook problemen zijn
topquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Social club heb ik nog niet, maak ik zo wel aan haha. Maar meerdere hebben er last van.
Edit: M'n socialclub is ook Uithangbord
Zeker maar heel actief is dit topic nietquote:Op zondag 23 november 2014 09:26 schreef Buitendam het volgende:
Kan ik in dit topic aansluiten met mijn xbox one online versie van gta 5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |