https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Je kan toch tot 10 tellen? (De tijd die mijn post nodig had om te verschijnen)quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw schuld, had je maar niet moeten lapohunten.
huntenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik begin alvast opnieuw met hunten.
Is geen huntenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een kat die stokken hunt is pas raar.
Ik roep het elke week wel een keer, en in WKN al helemaalquote:
Ojaquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik roep het elke week wel een keer, en in WKN al helemaalVooral tijdens onweersmogelijkheden die hier nooit uitpakken.
Nah, ik heb al een vriendinneke.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja
Had gekomen toen ik daar achter het station stond
Hmmm weet ik niks van denk? Ik heb toch geen koffie beloofd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Posts aanpassen
Ging over koffie die mij beloofd was
Jij niet...quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hmmm weet ik niks van denk? Ik heb toch geen koffie beloofd?
quote:Buy LOVE
You have
0.00000001 BTC Lowest ask 0.00000168 BTC
Waar hebben ze dat nou weer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef DaMart het volgende:
Zo wordt traden nog een beetje romantisch ook:
[..]
Poloniex, waar je ook je toilet kunt verkopen:quote:
quote:Sell WC
You have
0.0 WC Highest bid 0.000002 BTC
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Poloniex, waar je ook je toilet kunt verkopen:
[..]
Ik net op 6. En ik kocht het minst mogelijk bedrag op 7 om het in gang te zetten een minuut of 10 geleden. Schijnbaar nu al op 8quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:45 schreef DaMart het volgende:
Had hier nou iemand POC gekocht laatst? Die is nu ook aan een opmars bezig.
Het werkt prima hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:43 schreef roislecxe het volgende:
Poloniex, hoor je ook steeds meer over hier wel.
Heb er wel eens gekeken maar zier er echt zwaar amateuristisch uit...
Ik kijk regelmatig op cryptocoincharts.info en het gebeurt inderdaad erg vaak dat het verschil tussen alts erg groot is. Nadeel is dat er op veel van die kleine exchanges niet of nauwelijks handel is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het werkt prima hoor.
Af en toe ook handig voor wat arbitrage met Mintpal, al heb ik telkens mijn BTC net op de verkeerde van de twee staan.
Op Poloniex is wel aardig wat handel hoor. Heb ook al wat verdiend via arbitrage met Bittrex en Swisscex, vooral die laatste gebruik ik de laatste dagen wel eensquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig op cryptocoincharts.info en het gebeurt inderdaad erg vaak dat het verschil tussen alts erg groot is. Nadeel is dat er op veel van die kleine exchanges niet of nauwelijks handel is.
Misschien wel eens interessant om er een middagje in te verdiepenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Poloniex is wel aardig wat handel hoor. Heb ook al wat verdiend via arbitrage met Bittrex en Swisscex, vooral die laatste gebruik ik de laatste dagen wel eens.
Ik ga zo slapen, dan vind ik het niet verstandig om nu in die coin te stappenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien wel eens interessant om er een middagje in te verdiepen
En wat POC betreft, er is weinig nodig om het op te pompen, en nog veel minder om het te laten zakken tot 0.00000001. Beetje een gok om daarin te gaan, kan ook fout aflopen
Maar gezien al die kleine coins de lucht invlogen behalve deze dacht ik mwa.... give it a try
Ik ben nog een paar uurtjes wakker, maar ik hou het wel in de gatenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, dan vind ik het niet verstandig om nu in die coin te stappen.
Zoals BTC nu gaat vind ik het best netjesquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:26 schreef ulq het volgende:
Beter stijgt ie een beetje langzaam. Een te sterke stijging is bijna altijd negatief.
Jij bent een vroege instapper zeker dan? Neem niet aan dat je tonnen gestort hebtquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:37 schreef GrimeMad het volgende:
ik vind het allemaal prima, beetje traden beetje holden. Als ik alles zou uitbetalen in fiat dan heb ik tonnen op mijn bankrekening staan. Maar dat doen we niet, vertrouwen is groot in crypto.
Lekker hoor. Toch zou ik als ik zoveel erop zou hebben staan het nooit allemaal in crypto durven houdenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef GrimeMad het volgende:
Vroege instapper indeed, iets van 400 bitcoin en een hoop andere coins. Maar ik heb het geld niet nodig, laat het rustig staan. Heb goede vertrouwen in bitcoin en andere crypto currency
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:37 schreef GrimeMad het volgende:
Als ik alles zou uitbetalen in fiat dan heb ik tonnen op mijn bankrekening staan.
400 BTC doet nu ¤148.559 ongeveer. Voor aan tonnen te komen moet je nog wel een shitload aan andere coins hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef GrimeMad het volgende:
Vroege instapper indeed, iets van 400 bitcoin en een hoop andere coins
Als ik zulke aantallen had ging ik zelf wel een keer naar de moon, dat schiet tenminste opquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:50 schreef Geralt het volgende:
Mocht ik dergelijke aantallen hebben dan loste ik per direct de helft van mn hypotheek af overigens; ookal is dat niet noodzakelijk
Das ook wel een idee. IPV elke maand 50 of 100 euro sparen ofzo, elke maand X bijkopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:51 schreef Geralt het volgende:
Ik heb 15 LTC
Ik had er 13 en toen 10 en van de week 5 bij gekocht. Ik ben nu voornemens om elke maand gewoon 5 te kopen ongeacht de prijs
AIVD gebeld. Geld drukken is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:56 schreef GrimeMad het volgende:
Heb geen hypotheek, woning of andere dingen. Gewoon een laptop en internet verbinding en ik maak geld. Ik heb nog geen dag in mijn leven gewerkt voor een baas.
Vooruitquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:59 schreef GrimeMad het volgende:
Op de beurs he. niet bellen moet ik weer naar een andere woning
Geen flauw idee. Een coin die normaal rond de 20 en 30 schommelt en eens in de zoveel tijd een ram omhoog krijgtquote:Op woensdag 16 april 2014 00:08 schreef GrimeMad het volgende:
gefeliciteerd, wat is dat voor coin eigenlijk?
Ik vind zulke prima. Nu wacht ik weer braaf tot het rondom te 20 staat en wacht weer een week.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:12 schreef GrimeMad het volgende:
goed bezig, het is gewoon een p&d coin
Als ik al niet weer waar TA voor staat zal ik er wel geen verstand van hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
Wie is er hier goed in TA?
Ik zie hier een behoorlijk sterkte trentbreuk ontstaan, maar heb niet genoeg verstand van TA om hier nog meer analyses op los te laten.
[ afbeelding ]
(screenshot gemaakt op https://www.tradingview.com/e/?symbol=BITSTAMP%3ABTCUSD )
http://nl.wikipedia.org/wiki/Technische_analysequote:Op woensdag 16 april 2014 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik al niet weer waar TA voor staat zal ik er wel geen verstand van hebben
Nee geen verstand vanquote:Op woensdag 16 april 2014 00:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Technische_analyse
Tak nu alweer teruggekocht op 23 trouwensquote:Op woensdag 16 april 2014 00:18 schreef GrimeMad het volgende:
Je moet even patronen zien, herkennen en toepassen.. suc6
Ai. Die stond keilang ongeveer gelijk met Tak. Totdat die 1000+% over de kop ging.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef GrimeMad het volgende:
Tes zit ik nog steeds in, vergeten sell order te plaatsen
Ach ja, veert wel weer opquote:Op woensdag 16 april 2014 00:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ai. Die stond keilang ongeveer gelijk met Tak. Totdat die 1000+% over de kop ging.
Daarom, holden of met winst verkopen werkt altijdquote:Op woensdag 16 april 2014 00:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een vd weinig regels, zelden tot nooit met verlies verkopen
Jup. En ik ga meestal niet voor de max winst. Winst = winst. Meestal rond de 10/20%.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:43 schreef GrimeMad het volgende:
[..]
Daarom, holden of met winst verkopen werkt altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Lang geleden dit. Als het morgenvroeg nog steeds 520 is of hoger dan komt er weer nieuwe hoop misschien.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:14 schreef GrimeMad het volgende:
Ziet er goed uit ja, geen crash gewoon gestaag omhoog.
Oh als professor BitcoRn het zegt dan ga ik nu gelijk even alles sellen.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:42 schreef Tourniquet het volgende:
Niet te enthousiast worden hoor:
http://www.professorbitcorn.com/
Iedereen wilt aandacht....quote:Op woensdag 16 april 2014 01:42 schreef Tourniquet het volgende:
Niet te enthousiast worden hoor:
http://www.professorbitcorn.com/
Not gonna happenquote:Op woensdag 16 april 2014 01:44 schreef GrimeMad het volgende:
[..]
Iedereen wilt aandacht....
10000 in juni wat dacht je daarvan
valt reuze mee, het is redelijk stabielquote:Op woensdag 16 april 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
Maar de 1dagsgrafiek is nog steeds zwaar in downtrend.
agreequote:Op woensdag 16 april 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Not gonna happen
Eerder nog 10 dan 10k.
Volgens de trend van de 3daagse grafiek zou het tot max 550 kunnen lopen waarna het langzaam terugvalt naar de 200 ongeveer. Maar laten we maar eens gewoon positief doen.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:45 schreef GrimeMad het volgende:
[..]
valt reuze mee, het is redelijk stabiel
Die had ik een flinke tijd terug ook nog. Maar wel met verlies weggedaan. Gekocht allebei rond de 5.5/6, verkocht op 4.8. Op zich niet heel gek aangezien ik nu PPC terug heb gekocht op 2.61.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:55 schreef GrimeMad het volgende:
Yep, ppc en nmc had ik ook nog. Nmc gekocht op 8 dollar en heb ik nog steeds. Foutje... had er goede vetrouwen in.
Bij mij kost traden meestal geldquote:Op woensdag 16 april 2014 02:03 schreef GrimeMad het volgende:
Holden is goud, traden is zilver. Beiden zijn goed
Ligt eraan wat en waar je tradequote:Op woensdag 16 april 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij mij kost traden meestal geld
Zijn er nog mensen die hebben bijgekocht rond het laagste punt?
Mintpal? Ben er een tijdje uitquote:Op woensdag 16 april 2014 02:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ligt eraan wat en waar je trade
Traden op BTC-e kostte me ook geld, op mintpal ben ik al van minder dan 0.1btc naar 0.9btc gegaan
Craptsy kostte me ook altijd geld trouwens. Daar heb ik het niet langer dan een week of wat volgehoudenquote:Op woensdag 16 april 2014 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mintpal? Ben er een tijdje uitHeb ook nog .15 btc op cryptsy zie ik nu
Waar trade je dat blackcoin? Ziek veel volume op cryptsy zie ikquote:Op woensdag 16 april 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Craptsy kostte me ook altijd geld trouwens. Daar heb ik het niet langer dan een week of wat volgehouden
Mintpal is veel overzichtelijker, en ik vind het ideaal dat je gelijk achter de coin kunt zien hoeveel hij op een dag gestegen of gedaald is.
Tevens vandaag mn 250e trade gemaakt daarEn 17x met verlies verkocht.
Mintpal echt ff checken. 1000x overzichtelijker.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mintpal? Ben er een tijdje uitHeb ook nog .15 btc op cryptsy zie ik nu
Op mintpal heb je die ook. Volume van over de 5000btc vandaag. Gister over de 10000quote:Op woensdag 16 april 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar trade je dat blackcoin? Ziek veel volume op cryptsy zie ik
Mintpal. Doen. Bc kopen nu goedkoopquote:Op woensdag 16 april 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar trade je dat blackcoin? Ziek veel volume op cryptsy zie ik
Ik kocht ze 4 weken terug nog voor 875. Als ik had geholdquote:Op woensdag 16 april 2014 02:12 schreef GrimeMad het volgende:
[..]
Mintpal. Doen. Bc kopen nu goedkoop
BTC-e is ooit opgezet en nooit veranderd. Ja, de er is nu een chinese variant bijgekomen van de coins die ze al hadden. Beetje jammer, ze zouden zoveel meer kunnen verdienen. Nu heb ik er niks meer staan.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap die gasten van btc-e trouwens echt niet. Zo statisch. Nog steeds nvc, trc, xpm, ftc. Dat levert ze enkele tientallen btc aan volume per dag opEn dan zie je wat BC en DOGE doen. Sowieso dat DOGe er nog steeds is
Ik denk van welquote:Op woensdag 16 april 2014 02:23 schreef Mortaxx het volgende:
.155 btc naar mintpal overgemaakt. Dat was ooit .2. Kijken of ik het daar terug kan traden
Zou het niet weten... heb er nooit veel mee gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft blackcoin ook iets van een forum? Beetje in verdiepen
Ja zijn natuurlijk allemaal pump n dump coins. Iedere keer weer een andere hype waar iedereen denkt snel rijk te wordenquote:Op woensdag 16 april 2014 02:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou het niet weten... heb er nooit veel mee gedaan.
Toen het steeg van 9000 naar 19000 en terugzakte naar 16000 dacht ik: Ja dag, daar stap ik niet in. Toen stond het 's ochtends op 37000. Toen dacht ik helemaal ja daag. En toen ging het naar 60000. En toen naar 90000. Werkelijk geen idee waarom.
Voornamelijk hype gok ik gezien hoe 'laag' het nu ineens weer is.
Jup, en ik koop eigenlijk nooit coins in een stijgende trend (meesten doen dt wel volgens mijquote:Op woensdag 16 april 2014 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja zijn natuurlijk allemaal pump n dump coins. Iedere keer weer een andere hype waar iedereen denkt snel rijk te worden
Ben benieuwd. Blijft wel doge natuurlijk...quote:Op woensdag 16 april 2014 06:52 schreef DaMart het volgende:
Doge.
Dat lijkt weer op maankoers te zijn, al zou het me niks verbazen als het straks weer even instort met deze harde stijging.
Ja maar als de buy orders t/m 134 gaan en ineens koopt iemand alle sell orders tot en met 140 op, dan is het vooral een pump, volgens mij. Dat zag ik daarstraks live gebeurenquote:Op woensdag 16 april 2014 07:10 schreef GrimeMad het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Blijft wel doge natuurlijk...
Ik ben benieuwd hoe de bitcoinkoers op dit nieuws gaat reageren... crash incoming?quote:'Mt. Gox ziet af van doorstart en vraagt faillissement aan'
Bitcoinbeurs Mt. Gox ziet toch af van een mogelijk doorstart en heeft in Japan faillissement aangevraagd.
Foto: Flickr/Zach Copley
Dat melden anonieme bronnen aan the Wall Street Journal.
Mt. Gox was ooit de grootste bitcoinbeurs ter wereld, maar kreeg in februari een klap toen bekend werd dat het bedrijf 850.000 bitcoins met een waarde van ongeveer 300 miljoen euro kwijt was.
Het plan was om het bedrijf door te zetten nadat uitstel van betaling was aangevraagd. Volgens de bronnen is nu een verzoek tot faillissement ingediend bij rechtbank in Tokio. Het bedrijf zou een doorstart te complex vinden en te weinig realistische toekomstplannen hebben.
Een verkoop behoort nog wel tot de mogelijkheden. Het is echter niet bekend of er geïnteresseerde kopers zijn. Eerder gingen er geruchten dat er een consortium van investeerders, waaronder voormalig kindacteur Brock Pierce, een symbolische betaling van 1 bitcoin wilden doen.
Advocaten van Mt. Gox wilden tegenover the Wall Street Journal niet reageren. Volgens de bronnen zal de rechtbank in Japan binnen twee weken oordelen over het faillissement. De aankondiging wordt mogelijk later op woensdag gedaan.
Gaat mijn voorspelling uitkomen?quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de bitcoinkoers op dit nieuws gaat reageren... crash incoming?.
quote:
Mooi he allemaal?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:26 schreef Nattekat het volgende:
BC gekocht op 20000
Dan zie ik mijn vorige sell op 9550 weer
Als iedereen kocht wanneer jij het zei had iedereen verlies gemaaktquote:
Lol, das zeker waar, op de kort termijn. Maar daar doelde ik niet op.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iedereen kocht wanneer jij het zei had iedereen verlies gemaakt
Die hond zou eens moeten weten hoe ver die het geschopt heeft.quote:
Ja, richting zo'n sell beweegt de BC-koers wel nuquote:Op woensdag 16 april 2014 09:26 schreef Nattekat het volgende:
BC gekocht op 20000
Dan zie ik mijn vorige sell op 9550 weer
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt nog voor de tip. Door een snelle koop en verkoop 8% winst kunnen maken.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, richting zo'n sell beweegt de BC-koers wel nu.
Als ze failliet zijn zekerquote:Op woensdag 16 april 2014 11:46 schreef GrimeMad het volgende:
Is dat gezeik met gox nou eindelijk over... mensen in deze wereld
Had gisteravond verkocht op 7 en een BUY gezet op 5 voor de nachtquote:
Er waren vast nog mensen die hoopten hun BTC ooit nog terug te krijgen van Gox. Die desillusie stemt de markt dan blijkbaar weer somber, al was deze uitkomst al lang te verwachtenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:50 schreef GrimeMad het volgende:
G
[..]
Dat waren ze toch al, en die doorstart gaat ook niet door... gox
Zie: BIT / [BIT SC] Cryptocurrencies #316 Doge to teh moon!quote:Op woensdag 16 april 2014 11:50 schreef roislecxe het volgende:
Wat loopt BTC nou weer te crashen trouwens
gox nieuws?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:50 schreef roislecxe het volgende:
Wat loopt BTC nou weer te crashen trouwens
Is goed dat die zakt, is niks aan de hand. Is just a part of the gamequote:Op woensdag 16 april 2014 11:51 schreef roislecxe het volgende:
BC is wel precies wat ik verwacht had. Die gaat naar 12 of 13 vandaag dus.
Is dat nou nog aan de gangquote:Op woensdag 16 april 2014 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie: BIT / [BIT SC] Cryptocurrencies #316 Doge to teh moon!
Misschien dat ik er over een paar dagen eens in ga. En zitten vast een hoop mensen nog hoog erin dus het gaat nog wel een keer omhoog. Maar nu nog nietquote:Op woensdag 16 april 2014 11:53 schreef GrimeMad het volgende:
[..]
Is goed dat die zakt, is niks aan de hand. Is just a part of the game
Kende ik niet, ziet er wat mij betreft prima uit. Het scheelt niet zoveel.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:55 schreef Tyr80 het volgende:
Net winst niet kunnen realiseren door een storing bij Bitonic.nl, dus we gaan even prijzen vergelijken:
Inkoop 1 BTC:
Bitplaats.nl 371,59
Bitmymoney.com 373.06
Litebit.eu 374,13
Bitonic.nl 375,18
Btcdirect.eu 377,28
Verkoop 1 BTC:
Bitplaats.nl 360,76
Bitonic 358,29
Litebit.eu 355,75
Btcdirect.eu 354,65
Zo hee, dat scheelt aardig. Iemand goede of slechte ervaringen met bitplaats.nl?
U zei 12000 meneer?quote:Op woensdag 16 april 2014 02:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kocht ze 4 weken terug nog voor 875. Als ik had geholdDoorgestoomd naar de 90.000
Ik vermoed dat het nog wel naar de 12000 gaat zakken.
Beetje het Aurora-verhaal.
Hoe krijg je het toch voor elkaar joh.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:01 schreef Nattekat het volgende:
25% verlies op 0.7btc, gaat weer eens lekker... Als ik me aan mn tactiek gehouden had...
Een tactiek van mezelf niet volgen: altijd een order op 10% winst tenzij uptrend.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch voor elkaar joh.
In 3 dagen tijd 80% winst op 0,005 BTCquote:Op woensdag 16 april 2014 13:01 schreef Nattekat het volgende:
25% verlies op 0.7btc, gaat weer eens lekker... Als ik me aan mn tactiek gehouden had...
BC wordt alweer gecorrigeerd.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
In 3 dagen tijd 80% winst op 0,005 BTC.
Denk boven.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef roislecxe het volgende:
Voorspelling voor morgenavond. Boven of onder de 500?
Ik ook hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heus wel. Zelfs toen BIT nog niet bestond al
Is goed hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 14:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We gaan wel frieten eten bij de Edison!
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is goed hoor
Moet ik trouwens in trainingsbroek en kapot shirt komen zodat ik niet opval
Ongeschoren en getatoeëerd ben ik al, dus normale kleren moet kunnenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Prima plan
Ik kom gewoon in spijkerbroek en normale kleren
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ongeschoren en getatoeëerd ben ik al, dus normale kleren moet kunnen
Docuquote:Op woensdag 16 april 2014 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Het belooft een mooie docu te worden, en ik voorspel binnen een paar weken minstens 100k views![]()
Vooral je eigen pallet meenemenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is goed hoor
Moet ik trouwens in trainingsbroek en kapot shirt komen zodat ik niet opval
Ik ben geband uit het DM-systeemquote:
Ohquote:Op woensdag 16 april 2014 14:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben geband uit het DM-systeem.
Geen probleem, ik kon het wel lezen gelukkigquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Oh wacht
[..]
Geen probleem, ik kon het wel lezen gelukkig.
Leuk
Eierstok?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas
Tenzij een bepaalde stok daar ligt
spatie is boosquote:Op woensdag 16 april 2014 14:58 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik mis trolletje, Michael, Robin en spatie....
Al zijn geld verloren, zeker?quote:
volgens mij wel mi gadoquote:Op woensdag 16 april 2014 14:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Al zijn geld verloren, zeker?
Verwend kutkind is het ook.
Een lelijke in tape ingewikkelde balk met een gelamineerd briefje erop.quote:
FOK!Stokquote:Op woensdag 16 april 2014 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een lelijke in tape ingewikkelde balk met een gelamineerd briefje erop.
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan wel, ik weet enkel dat ie een flinke apk gaat krijgen
Schiet opquote:
Totobash, ban.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet netjes om zo over je moeder te praten![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Nu maar even Probleemwijken Woensel kijken om alvast in de stemming te komen
Ik eet wanneer ik honger hebquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik eet wanneer ik honger heb
Ik slaap wanneer 'k slaap heb
Ik heb overal schijt aan
Man, wat kinderachtig goffedomme
Het heeft gewerktquote:Op woensdag 16 april 2014 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nattekatbash, ontzegging van fok.nl
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
10 jaar terug: Mieke heeft het zwaar. Haar zoon Harry zit in de gevangenis.
Recent: Mieke heeft het zwaar. Haar zoon is doodgereden.
En als je dan de sellsorders ziet houdt het alweer op. Er is 100BTC nodig om 100% up te gaanquote:Op woensdag 16 april 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat MRC nog wel eens wat leuks kan doen, kijkend naar de hoeveelheid buys
Kijk eens naar het volume...quote:Op woensdag 16 april 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En als je dan de sells ziet houdt het alweer op. Er is 100BTC nodig om 100% up te gaan
80% van dat volume was gisteravond tussen 18.00uur en 21.00uur toen het gepompt werdquote:
Als het echt nooit gaat gebeuren zal mijn buy ook niet worden aangetiktquote:Op woensdag 16 april 2014 15:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
80% van dat volume was gisteravond tussen 18.00uur en 21.00uur toen het gepompt werd
Ik doe meequote:Op woensdag 16 april 2014 15:51 schreef roislecxe het volgende:
Mijn gokje van de dag is POC. Superweinig volume, coin staat enorm laag en er hoeft eigenlijk niks te gebeuren om het tot 50 te laten lopen. Heb er 300.000 gekocht op 5 vannacht, er ik heb geen sell staan voorlopig. Misschien heb ik een keer geluk, kwil ook een 1000% een keer
Niet teveel in doen hoorquote:
Dat is nu ook de reden dat ik even wachtquote:Op woensdag 16 april 2014 15:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet teveel in doen hoorEr hoeft ook niks te gebeuren om het naar 1 te laten droppen
De koers van SAT is trouwens niet veel anders over de hele geschiedenis.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nu ook de reden dat ik even wacht
Als ie echt gepumpt gaat worden koop ik wel op 6.
Ik kocht gister ook al een keer op 6 en verkocht op 7. Toen vannacht een order gezet op 5 en die ging er ook weer door. Nu verkoop ik niet onder de 10quote:Op woensdag 16 april 2014 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Met mijn hoeveelheid bitcoins kan ik heel 6 opkopen
Zal ik helpen en 6 opkopen?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kocht gister ook al een keer op 6 en verkocht op 7. Toen vannacht een order gezet op 5 en die ging er ook weer door. Nu verkoop ik niet onder de 10
Kuthommelquote:
OMFGquote:Op woensdag 16 april 2014 15:57 schreef Leafeon672 het volgende:
ZOMG DIT TOPIC GAAT BIJNA SLUITEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |