https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Je kan toch tot 10 tellen? (De tijd die mijn post nodig had om te verschijnen)quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw schuld, had je maar niet moeten lapohunten.
huntenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik begin alvast opnieuw met hunten.
Is geen huntenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een kat die stokken hunt is pas raar.
Ik roep het elke week wel een keer, en in WKN al helemaalquote:
Ojaquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik roep het elke week wel een keer, en in WKN al helemaalVooral tijdens onweersmogelijkheden die hier nooit uitpakken.
Nah, ik heb al een vriendinneke.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja
Had gekomen toen ik daar achter het station stond
Hmmm weet ik niks van denk? Ik heb toch geen koffie beloofd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Posts aanpassen
Ging over koffie die mij beloofd was
Jij niet...quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hmmm weet ik niks van denk? Ik heb toch geen koffie beloofd?
quote:Buy LOVE
You have
0.00000001 BTC Lowest ask 0.00000168 BTC
Waar hebben ze dat nou weer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef DaMart het volgende:
Zo wordt traden nog een beetje romantisch ook:
[..]
Poloniex, waar je ook je toilet kunt verkopen:quote:
quote:Sell WC
You have
0.0 WC Highest bid 0.000002 BTC
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Poloniex, waar je ook je toilet kunt verkopen:
[..]
Ik net op 6. En ik kocht het minst mogelijk bedrag op 7 om het in gang te zetten een minuut of 10 geleden. Schijnbaar nu al op 8quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:45 schreef DaMart het volgende:
Had hier nou iemand POC gekocht laatst? Die is nu ook aan een opmars bezig.
Het werkt prima hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:43 schreef roislecxe het volgende:
Poloniex, hoor je ook steeds meer over hier wel.
Heb er wel eens gekeken maar zier er echt zwaar amateuristisch uit...
Ik kijk regelmatig op cryptocoincharts.info en het gebeurt inderdaad erg vaak dat het verschil tussen alts erg groot is. Nadeel is dat er op veel van die kleine exchanges niet of nauwelijks handel is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het werkt prima hoor.
Af en toe ook handig voor wat arbitrage met Mintpal, al heb ik telkens mijn BTC net op de verkeerde van de twee staan.
Op Poloniex is wel aardig wat handel hoor. Heb ook al wat verdiend via arbitrage met Bittrex en Swisscex, vooral die laatste gebruik ik de laatste dagen wel eensquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig op cryptocoincharts.info en het gebeurt inderdaad erg vaak dat het verschil tussen alts erg groot is. Nadeel is dat er op veel van die kleine exchanges niet of nauwelijks handel is.
Misschien wel eens interessant om er een middagje in te verdiepenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Poloniex is wel aardig wat handel hoor. Heb ook al wat verdiend via arbitrage met Bittrex en Swisscex, vooral die laatste gebruik ik de laatste dagen wel eens.
Ik ga zo slapen, dan vind ik het niet verstandig om nu in die coin te stappenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien wel eens interessant om er een middagje in te verdiepen
En wat POC betreft, er is weinig nodig om het op te pompen, en nog veel minder om het te laten zakken tot 0.00000001. Beetje een gok om daarin te gaan, kan ook fout aflopen
Maar gezien al die kleine coins de lucht invlogen behalve deze dacht ik mwa.... give it a try
Ik ben nog een paar uurtjes wakker, maar ik hou het wel in de gatenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, dan vind ik het niet verstandig om nu in die coin te stappen.
Zoals BTC nu gaat vind ik het best netjesquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:26 schreef ulq het volgende:
Beter stijgt ie een beetje langzaam. Een te sterke stijging is bijna altijd negatief.
Jij bent een vroege instapper zeker dan? Neem niet aan dat je tonnen gestort hebtquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:37 schreef GrimeMad het volgende:
ik vind het allemaal prima, beetje traden beetje holden. Als ik alles zou uitbetalen in fiat dan heb ik tonnen op mijn bankrekening staan. Maar dat doen we niet, vertrouwen is groot in crypto.
Lekker hoor. Toch zou ik als ik zoveel erop zou hebben staan het nooit allemaal in crypto durven houdenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef GrimeMad het volgende:
Vroege instapper indeed, iets van 400 bitcoin en een hoop andere coins. Maar ik heb het geld niet nodig, laat het rustig staan. Heb goede vertrouwen in bitcoin en andere crypto currency
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:37 schreef GrimeMad het volgende:
Als ik alles zou uitbetalen in fiat dan heb ik tonnen op mijn bankrekening staan.
400 BTC doet nu ¤148.559 ongeveer. Voor aan tonnen te komen moet je nog wel een shitload aan andere coins hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef GrimeMad het volgende:
Vroege instapper indeed, iets van 400 bitcoin en een hoop andere coins
Als ik zulke aantallen had ging ik zelf wel een keer naar de moon, dat schiet tenminste opquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:50 schreef Geralt het volgende:
Mocht ik dergelijke aantallen hebben dan loste ik per direct de helft van mn hypotheek af overigens; ookal is dat niet noodzakelijk
Das ook wel een idee. IPV elke maand 50 of 100 euro sparen ofzo, elke maand X bijkopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:51 schreef Geralt het volgende:
Ik heb 15 LTC
Ik had er 13 en toen 10 en van de week 5 bij gekocht. Ik ben nu voornemens om elke maand gewoon 5 te kopen ongeacht de prijs
AIVD gebeld. Geld drukken is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:56 schreef GrimeMad het volgende:
Heb geen hypotheek, woning of andere dingen. Gewoon een laptop en internet verbinding en ik maak geld. Ik heb nog geen dag in mijn leven gewerkt voor een baas.
Vooruitquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:59 schreef GrimeMad het volgende:
Op de beurs he. niet bellen moet ik weer naar een andere woning
Geen flauw idee. Een coin die normaal rond de 20 en 30 schommelt en eens in de zoveel tijd een ram omhoog krijgtquote:Op woensdag 16 april 2014 00:08 schreef GrimeMad het volgende:
gefeliciteerd, wat is dat voor coin eigenlijk?
Ik vind zulke prima. Nu wacht ik weer braaf tot het rondom te 20 staat en wacht weer een week.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:12 schreef GrimeMad het volgende:
goed bezig, het is gewoon een p&d coin
Als ik al niet weer waar TA voor staat zal ik er wel geen verstand van hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
Wie is er hier goed in TA?
Ik zie hier een behoorlijk sterkte trentbreuk ontstaan, maar heb niet genoeg verstand van TA om hier nog meer analyses op los te laten.
[ afbeelding ]
(screenshot gemaakt op https://www.tradingview.com/e/?symbol=BITSTAMP%3ABTCUSD )
http://nl.wikipedia.org/wiki/Technische_analysequote:Op woensdag 16 april 2014 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik al niet weer waar TA voor staat zal ik er wel geen verstand van hebben
Nee geen verstand vanquote:Op woensdag 16 april 2014 00:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Technische_analyse
Tak nu alweer teruggekocht op 23 trouwensquote:Op woensdag 16 april 2014 00:18 schreef GrimeMad het volgende:
Je moet even patronen zien, herkennen en toepassen.. suc6
Ai. Die stond keilang ongeveer gelijk met Tak. Totdat die 1000+% over de kop ging.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef GrimeMad het volgende:
Tes zit ik nog steeds in, vergeten sell order te plaatsen
Ach ja, veert wel weer opquote:Op woensdag 16 april 2014 00:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ai. Die stond keilang ongeveer gelijk met Tak. Totdat die 1000+% over de kop ging.
Daarom, holden of met winst verkopen werkt altijdquote:Op woensdag 16 april 2014 00:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een vd weinig regels, zelden tot nooit met verlies verkopen
Jup. En ik ga meestal niet voor de max winst. Winst = winst. Meestal rond de 10/20%.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:43 schreef GrimeMad het volgende:
[..]
Daarom, holden of met winst verkopen werkt altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Lang geleden dit. Als het morgenvroeg nog steeds 520 is of hoger dan komt er weer nieuwe hoop misschien.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:14 schreef GrimeMad het volgende:
Ziet er goed uit ja, geen crash gewoon gestaag omhoog.
Oh als professor BitcoRn het zegt dan ga ik nu gelijk even alles sellen.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:42 schreef Tourniquet het volgende:
Niet te enthousiast worden hoor:
http://www.professorbitcorn.com/
Iedereen wilt aandacht....quote:Op woensdag 16 april 2014 01:42 schreef Tourniquet het volgende:
Niet te enthousiast worden hoor:
http://www.professorbitcorn.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |