Eeuwige liefdequote:
Je zegt nu dat je hem eigenlijk niet wil zien. Hoe wil je dan op zijn account?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op dit moment niet, ik wil geen collega van Pax worden. Dus als hij geen blauw meer is, ga ik weer mijn best doen.
Ik heb Pax vanmorgen nog gezien, net als gisteren. En vorige week hebben we nog biertjes gedronken met johannes_vermeer.![]()
Verder niet, gelukkig maar.
Juist wel, ik voel me niet meer speciaal nu.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar niet met jou zeker?Ik ken je pijn, ik ben ook afgewezen door Freek.
Het doet nog pijn, ik heb gezien hoe jij handhartjes maakt met andere users op TC. Zover zijn wij zelfs niet gegaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nou als je daardoor weer vooruit kan
Zal ik er eens voor zorgen dat jij een standaard nodig hebt om te kunnen staan?quote:
Eerst zien dan geloven maar he bij jouquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha niet zo.
Maar nu heb ik een lieve UI dus nu ga ik ook lief doen.
Wil je aub stoppen met mij zwart maken? Bedankt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
a jocobshal
alweer. Jij zit altijd buiten op je mobiel zonder oog voor de buitenwereld.
Ik weet zijn wachtwoord. Heeft hij in z'n slaap in m'n oor gefluisterd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je hem eigenlijk niet wil zien. Hoe wil je dan op zijn account?
dat hoortquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
a jocobshal
alweer. Jij zit altijd buiten op je mobiel zonder oog voor de buitenwereld.
Dit is niet mijn winkel vrindquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jouw oma was anders oud genoeg om de waarheid in te zien. Dat ze zich laat verblinden door haar kleinkinderen die er niet mee om kunnen gaan is niet mijn probleem vrind.
Haha ik weet niet hoe kort FL is maar jij komt waarschijnlijk tot zijn middelquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal ik er eens voor zorgen dat jij een standaard nodig hebt om te kunnen staan?
jealousy is a bitchquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Juist wel, ik voel me niet meer speciaal nu.
[..]
Het doet nog pijn, ik heb gezien hoe jij handhartjes maakt met andere users op TC. Zover zijn wij zelfs niet gegaan.
Dus als ik het goed begrijp wil jij hem niet zien, maar heb jij hem toch gezien toen hij sliep en zelfs contact met hem gehad. Terwijl je dat liever niet wilt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen met mij zwart maken? Bedankt.
[..]
Ik weet zijn wachtwoord. Heeft hij in z'n slaap in m'n oor gefluisterd.
uhmquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus mods mogen wel kanker zeggen? Lekker is dat
Is gewoon een constatering, niet onaardig bedoeld ofzoquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen met mij zwart maken? Bedankt.
[..]
Ik weet zijn wachtwoord. Heeft hij in z'n slaap in m'n oor gefluisterd.
Jij en lief?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha niet zo.
Inderdaad. Vreemd he? Paxcon maakt alles onlogisch.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wil jij hem niet zien, maar heb jij hem toch gezien toen hij sliep en zelfs contact met hem gehad. Terwijl je dat liever niet wilt?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha ik weet niet hoe kort FL is maar jij komt waarschijnlijk tot zijn middel
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha niet zo.
1.79 kortquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha ik weet niet hoe kort FL is maar jij komt waarschijnlijk tot zijn middel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |