Hoe voel je je nu Paxcon mod is van 'jouw' EXA?quote:
Oh dus mods mogen wel kanker zeggen? Lekker is datquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo? Is je oma de trapt afgekankert omdat ze blind was?
ohja?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hihi sofje ik weet jouw snode plannetjes
Nee mijn oma leeft nog maar ze loopt wel lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo? Is je oma de trapt afgekankert omdat ze blind was?
Maar dat is bekend bij mods?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb me ook nooit aan de regels gehouden hier.
wow deze is gemeen bedoeld ik voel hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu Paxcon mod is van 'jouw' EXA?
teauteauquote:
Maakt me niet zoveel uit of hij mod is, of ik, want ik weet dat hij nu een goed woordje voor me gaat doen achter de schermen en mijn notes stiekem verwijdert en dat ik af en toe op zijn account mag modden tijdens de colleges. Dus beide gevallen positief voor mij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu Paxcon mod is van 'jouw' EXA?
Ik mag alles jeweet. Is geen modrecht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus mods mogen wel kanker zeggen? Lekker is dat
Ik ga je TR-en.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag alles jeweet. Is geen modrecht.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit of hij mod is, of ik, want ik weet dat hij nu een goed woordje voor me gaat doen achter de schermen en mijn notes stiekem verwijdert en dat ik af en toe op zijn account mag modden tijdens de colleges. Dus beide gevallen positief voor mij.
alles kids?quote:
Natuurlijk ga jij dat niet toegeven he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]_!!
Zelden zoveel onzin gelezen in 1 post
Zet hem in je onderschrift.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]_!!
Zelden zoveel onzin gelezen in 1 post
En nog heb je Danny niet overgenomenquote:
godsammequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
wow deze is gemeen bedoeld ik voel het
niet echt heavy shots fired maar wel magnum shots van die pistols damn
piew piew
hoe ga je hierop reageren etsu, mag ik je dat vragen
. . .quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
elke keer als ik je zie posten word ik weer meer en meer gelukkig in mezelf
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja gaat lekker. Net ff getraind. 800 calorieetjesquote:
Jij flirt ook echt met iedere jongen hè.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waar zou jij mod van willen worden? Ik dacht dat jij toe werkte tot een functie in EXA?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit of hij mod is, of ik, want ik weet dat hij nu een goed woordje voor me gaat doen achter de schermen en mijn notes stiekem verwijdert en dat ik af en toe op zijn account mag modden tijdens de colleges. Dus beide gevallen positief voor mij.
Ik dacht heel even dat je zijn post quotequote:
je kan er maar niet meeleven dat ik je niet wilde :squote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij flirt ook echt met iedere jongen hè.
Heb zelfs al je posts uit mijn fobo gegooid omdat ze me aan je doen herinneren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je kan er maar niet meeleven dat ik je niet wilde :s
Wij spreken elkaar nooit tijdens een collegequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Waar zou jij mod van willen worden? Ik dacht dat jij toe werkte tot een functie in EXA?
Zie jij Paxcon zo vaak dan tijdens een college? Ik dacht dat er oogcontact was, maar echt elkaar aanspreken zit er nooit in, of laatste tijd wel?
Maar niet met jou zeker?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij flirt ook echt met iedere jongen hè.
nou als je daardoor weer vooruit kanquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb zelfs al je posts uit mijn fobo gegooid omdat ze me aan je doen herinneren.
Ja, dat dacht ik dus al.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij spreken elkaar nooit tijdens een college
Maandag liep ik nog langs hem en toen was hij zo druk met z'n telefoon dat hij me niet eens zag
Moet aan m'n image denken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je zijn post quote
Niet door mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar niet met jou zeker?Ik ken je pijn, ik ben ook afgewezen door Freek.
Op dit moment niet, ik wil geen collega van Pax worden. Dus als hij geen blauw meer is, ga ik weer mijn best doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Waar zou jij mod van willen worden? Ik dacht dat jij toe werkte tot een functie in EXA?
Zie jij Paxcon zo vaak dan tijdens een college? Ik dacht dat er oogcontact was, maar echt elkaar aanspreken zit er nooit in, of laatste tijd wel?
je bent beneden mijn standaardquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar niet met jou zeker?Ik ken je pijn, ik ben ook afgewezen door Freek.
Wow. bedanktquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij spreken elkaar nooit tijdens een college
Maandag liep ik nog langs hem en toen was hij zo druk met z'n telefoon dat hij me niet eens zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |