klopt ja. Kliekvormingquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Owh, Ik heb hier al 2x geprobeerd nieuw te zijn, maar telkens word je hier meteen de laan uitgestuurd onder het 1001 lulsmoesenboek
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja. Dit is je tweede kloonaccount? Moet je misschien wat minder opvallen.
En ik stuur je toch niet weg
Mijn oma is overleden doordat jouw oma is overleden doordat ik het over je gezicht had omdat jij kut zei.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wil je het aub niet over mijn gezicht hebben? Daar is mijn oma aan overleden.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, mooi. Gewoon meeposten en je niet zo aanstellen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]Maar laat ik nou eens duidelijk zijn dat dit geen kloon is.
![]()
![]()
Ja oke, maar ik had jullie wel wakkerquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je helpt jezelf ook niet echt mee door meteen 'kuttopic' te roepen, snap dat dan, doos.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jouw oma was anders oud genoeg om de waarheid in te zien. Dat ze zich laat verblinden door haar kleinkinderen die er niet mee om kunnen gaan is niet mijn probleem vrind.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn oma is overleden doordat jouw oma is overleden doordat ik het over je gezicht had omdat jij kut zei.
Toch je eigen schuld lutser.
Deze man. Als meerdere mensen onzin buiten een SC zouden houdenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hou dit aub per dm
want niemand snapt dit
en dan weer genegeerd worden zekerquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hou dit aub per dm
want niemand snapt dit
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, mooi. Gewoon meeposten en je niet zo aanstellen.
Wil je het niet over verblinden hebben aub?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jouw oma was anders oud genoeg om de waarheid in te zien. Dat ze zich laat verblinden door haar kleinkinderen die er niet mee om kunnen gaan is niet mijn probleem vrind.
Ken jij de wet uit je hoofd? Wow. Lukt me na 1,5 jaar nog niet eens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]Vertel dat tegen de rest. Ik hou me aan alle wetten en regels.
Joh, het is hier geen rechtszaalquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]Vertel dat tegen de rest. Ik hou me aan alle wetten en regels.
Kwaliteitsuser gespotquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze man. Als meerdere mensen onzin buiten een SC zouden houden
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan weer genegeerd worden zeker
het verleden heeft geleerd dat je in het openbaar wel op me reageert
Hoezo? Is je oma de trapt afgekankert omdat ze blind was?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wil je het niet over verblinden hebben aub?
Ik heb me ook nooit aan de regels gehouden hier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ken jij de wet uit je hoofd? Wow. Lukt me na 1,5 jaar nog niet eens.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb me ook nooit aan de regels gehouden hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |