#eensdrachtmaaktmacht #letsdoittogetherquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef kanovinnie het volgende: [..] #thanksforsupport #onedaymaybe #keeplivingthedream
Serieus? Hebben ze jou in mijn afwezigheid omgepraat? Had ik niet van je verwacht.quote:
#precies #hashtag #hipquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
#eensdrachtmaaktmacht #letsdoittogether
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Serieus? Hebben ze jou in mijn afwezigheid omgepraat? Had ik niet van je verwacht.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet dit idee anders nog even in de koelkast. Niemand zit hier op dit soort geflipte ideeën te wachten xD
Huh? Ik zie hier een nieuwe user (dat ben je tochquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Serieus? Hebben ze jou in mijn afwezigheid omgepraat? Had ik niet van je verwacht.
Heel goed. Vertel haar nu dat ze moet vertrekken, Vinnie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh? Ik zie hier een nieuwe user (dat ben je toch) reageren met kuttopic. Nou, als je het kut vind, dan post je toch niet
Alsof ik luister naar de rest
quote:
Ik denk niet dat je het verhaal kent of wel?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh? Ik zie hier een nieuwe user (dat ben je toch) reageren met kuttopic. Nou, als je het kut vind, dan post je toch niet
Waarom? Ze mag hier best meeposten als ze wilt maar dan wel normaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heel goed. Vertel haar nu dat ze moet vertrekken, Vinnie.
Uhuquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het verhaal kent of wel?
Owh, Ik heb hier al 2x geprobeerd nieuw te zijn, maar telkens word je hier meteen de laan uitgestuurd onder het 1001 lulsmoesenboekquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je helpt jezelf ook niet echt mee door meteen 'kuttopicquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Owh, Ik heb hier al 2x geprobeerd nieuw te zijn, maar telkens word je hier meteen de laan uitgestuurd onder het 1001 lulsmoesenboek
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Owh, Ik heb hier al 2x geprobeerd nieuw te zijn, maar telkens word je hier meteen de laan uitgestuurd onder het 1001 lulsmoesenboek
Tsja. Dit is je tweede kloonaccount? Moet je misschien wat minder opvallen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |