De taart ligt voor de hand. Ik denk dat die juist dient om mensen op het verkeerde spoor te brengen.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:53 schreef Natalie het volgende:
Hmm, dat is wel een goede, idd.
Wij focussen ons op de steentje dat Olenna van de ketting van Sansa heeft getrokken (ging wel erg makkelijk), maar Margaery liet die taart komen, en Joffrey is de enige die daarvan gegeten heeft, maakt een opmerking dat-ie nogal droog is, neem een slok wijn en valt om.
Wie weet geen verstikking door een steentje in de wijn, maar door gif in de taart.
Ze zegt gif in de taart, niet verstikking door de taartquote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het was sowieso geen verstikking. Hoe kom je daar bij?
In het eerdere topic kwam dat ter sprakequote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het was sowieso geen verstikking. Hoe kom je daar bij?
Maar zws betaald door de Tyrells...quote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef Deceit het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken. Maar die taart is aangereikt door een nobody, dat lijkt me dan weer onwaarschijnlijk
Klopt. Als je leest wat Natalie zegt. Niemand beweert dat ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ze zegt gif in de taart, niet verstikking door de taart
Ik had het ook gemist. Zag foto's langskomen in het topic hiervoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:57 schreef Deceit het volgende:
En ik mis dat steentje van de ketting? Heb het 2 keer gemist, rond welke tijd zie je dat?
Dat dat ik ook meteen!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:58 schreef Re het volgende:
ik zat echt te denken... iemand daar die de Heimlich manoeuvre kent, en toen dacht ik... oh nee laat maar
Conclusie: Joffrey is niet gestikt.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt. Als je leest wat Natalie zegt. Niemand beweert dat ook.
Met die laatste conclusie ben ik het niet mee eens. Marg of die ouwe heeft het geregeld.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Conclusie: Joffrey is niet gestikt.
Conclusie 2: de Tyrells hebben hier iets me te maken
De Tyrells of Tywin heeft er iets mee te maken.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met die laatste conclusie ben ik het niet mee eens. Marg of die ouwe heeft het geregeld.
Als je gewoon iedereen gaat beschuldigen dan kom je er vanzelf ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
De Tyrells of Tywin heeft er iets mee te maken.
Daar kan ik me ook wel in vinden. Volgens mij wilde iedereen van Joffrey af, zelfs z'n eigen opa en vader.
Moach, ze hebben allemaal een motiefquote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je gewoon iedereen gaat beschuldigen dan kom je er vanzelf ja.
Ik bedoelde Olenna met die ouwe.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Moach, ze hebben allemaal een motief
Maar Olenna verdenk jij niet? (omdat je het alleen hebt over Margeary of Tywin)
Ik zou zeggen dat Olenna de ketting heeft uitgezocht, steentje heeft gevuld met gif, gegeven aan de fool om te geven aan Sansa. Door Sansa onwetend te laten konden ze haar later verdacht maken met het ontbrekende stukje ketting. Olenna jat het gif tijdens de bruiloft, geeft het aan Marg, die dumpt het in Joff's cupquote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik denk dat het zeker wat met die ketting te maken heeft, want in de vorige aflevering was Olenna driftig op zoek naar een bepaalde ketting voor Margaery om te dragen bij de bruiloft. En geen enkele ketting was goed genoeg. Misschien wist ze dat er een ketting was die giftige steentjes had? Zocht ze die, maar kon ze niet vinden omdat die nar hem aan Sansa gaf.
Owwwwwww, dan snappen we elkaarquote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoelde Olenna met die ouwe.Sorry, kon ff niet op haar naam komen. Sterker nog, ik weet bijna zeker dat zij het was, door die opmerking die ze tegen Sansa maakte toen ze aan d'r haar aan het friemelen was (en eventueel het gif van die ketting van die fool afhaalde).
Zei die nar niet dat die ketting het enige (van waarde) was wat er nog over was van zijn familie?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik denk dat het zeker wat met die ketting te maken heeft, want in de vorige aflevering was Olenna driftig op zoek naar een bepaalde ketting voor Margaery om te dragen bij de bruiloft. En geen enkele ketting was goed genoeg. Misschien wist ze dat er een ketting was die giftige steentjes had? Zocht ze die, maar kon ze niet vinden omdat die nar hem aan Sansa gaf.
Het was natuurlijk expres droge taart zodat ze zeker wisten dat Joffrey er wat bij ging drinkenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De taart ligt voor de hand. Ik denk dat die juist dient om mensen op het verkeerde spoor te brengen.
Dat met die ketting is te gedetailleerd en uitgedacht om het niet te zijn.
Gewiekst!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat Olenna de ketting heeft uitgezocht, steentje heeft gevuld met gif, gegeven aan de fool om te geven aan Sansa. Door Sansa onwetend te laten konden ze haar later verdacht maken met het ontbrekende stukje ketting. Olenna jat het gif tijdens de bruiloft, geeft het aan Marg, die dumpt het in Joff's cup
Ik had t ook gemist hoor. Vind t ook helemaal niet zo duidelijk te zien als sommige mensen hier beweren. Alleen als je weet waar je op moet letten. Verder is t vrij subtiel. Vandaar dat ik de eerste persoon die hier mee kwam met deze "theorie" ook uiterst dubieus vindquote:Op woensdag 16 april 2014 13:57 schreef Deceit het volgende:
En ik mis dat steentje van de ketting? Heb het 2 keer gemist, rond welke tijd zie je dat?
Olenna IS een Tyrell he. Dus dan hebben de Tyrells er dus iets mee te makenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoelde Olenna met die ouwe.Sorry, kon ff niet op haar naam komen. Sterker nog, ik weet bijna zeker dat zij het was, door die opmerking die ze tegen Sansa maakte toen ze aan d'r haar aan het friemelen was (en eventueel het gif van die ketting van die fool afhaalde).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |