Beddingceremony is wat anders dan echt het huwelijk consumerenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef kawa4 het volgende:
[..]
bij ned stark en zn vrouw en die bedding er toch ook niet geweest
(zegt katlyn stark tijdens de red wedding)
want ned wou de feest vreugde niet verstoren door omdat hij anders iemand zn kaak zou breken.
Nu snap ik het echt niet meer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Beddingceremony is wat anders dan echt het huwelijk consumerenZe hebben wel seks gehad, want Cat was gelijk zwanger van Robb.
Beddingceremony is het uitkleden van de bruid/bruidegom en om ze naar hun huwelijksbed te brengen.quote:
Waarom niet anders dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Goede TT, nu durf ik hier weer te posten.
Gewoon niet online geweest tussendoor.quote:
Misschien wel het slimste, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon niet online geweest tussendoor.
ehhh?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Ze hebben wel seks gehad, want Cat was gelijk zwanger van Robb.
Ik heb de boeken gelezen en maandag rond 11 uur 's ochtends gekeken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien wel het slimste, inderdaad. [ afbeelding ] Toen mijn download van de laatste aflevering nog bezig was, was ik een topic aan het lezen in GAM, toen opeens een of ander sukkeltje uit het niets ''Joffrey gaat dood in deze aflevering'' riep. [ afbeelding ] Nu durf ik op maandag dus niet eens meer op topics ongerelateerd aan GoT te klikken.
Ik wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon niet online geweest tussendoor.
Oooooh, op die manier zwanger van Robbquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vlak na het huwelijk van Ned en Cat is Ned gaan vechten, en bleef Cat zwanger achter.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oooooh, op die manier zwanger van Robb
Ik denk dat die jongen wel eerder cake en wijn gehad heeft in zijn leven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:19 schreef Hattusa het volgende:
Zou wel een anticlimax zijn als blijkt dat Joffrey simpelweg stierf van een allergische reactie
Dit is wel echt heel erg Freudiaans jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]![]()
Wil je er nog een incest geval bij?
Moest denken aan Frasier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dit is wel echt heel erg Freudiaans jaMorgen maar even een psycholoog bellen
Ach, zo zijn er ook series die al spoilen voordat de aflevering uberhaupt is uitgezonden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wel.
Heerlijk ook dat als je GoT liked met facebook je gewoon keihard gespoilered wordt door die lui. Fucking annoying.
Whehehe, klopt echt helemaal ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wel.
Heerlijk ook dat als je GoT liked met facebook je gewoon keihard gespoilered wordt door die lui. Fucking annoying.
Echt? zoals? O.Oquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, zo zijn er ook series die al spoilen voordat de aflevering uberhaupt is uitgezonden.
HIMYM heeft het ook gedaan, OUAT ook een paar keer.quote:
Doe eens linkje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien wel het slimste, inderdaad. [ afbeelding ] Toen mijn download van de laatste aflevering nog bezig was, was ik een topic aan het lezen in GAM, toen opeens een of ander sukkeltje uit het niets ''Joffrey gaat dood in deze aflevering'' riep. [ afbeelding ] Nu durf ik op maandag dus niet eens meer op topics ongerelateerd aan GoT te klikken.
Oh oke. Wat lame...quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HIMYM heeft het ook gedaan, OUAT ook een paar keer.
Maar Tywin heeft het Noorden aan Roose Bolton toegezegd en, vermoedelijk, (een groot deel van) de Riverlands aan Walder Frey dat was zijn part aan de beruchte Rode bruiloft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hij wil asap een zoon van Sansa zodat die het Noorden kan rustig houden dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |