Dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen met een hoog libido worden nog geil van een baksteen.
Ja oké, zo ver dacht ik nog niet eens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als die er allemaal tegelijk in moeten, dan moet je gekke taferelen uithalen om er nog bij te kunnener zit een lichaam om die pener heen he
Dank je welquote:
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer.
Die zullen het wel zwaar hebben in de zomer
Als je geen partner hebt om je op uit te leven wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer.
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer.
Bij mij dat 2e. Ze hoeft maar op een bepaalde manier naar me te kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben vrijwel altijd geil. Of supermakkelijk geil te krijgen. En eigenlijk ook altijd nat
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:21 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij dat 2e. Ze hoeft maar op een bepaalde manier naar me te kijken
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben vrijwel altijd geil. Of supermakkelijk geil te krijgen. En eigenlijk ook altijd nat
Dat ja. Er is niet veel nodigquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:21 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij dat 2e. Ze hoeft maar op een bepaalde manier naar me te kijken
*fapfapfap*quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of een bepaalde gedachtenquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:23 schreef rival het volgende:
[..]
Nee maar van dat gesprek van net is wel wat overdreven
Nee, chatten.quote:
Maar hoe weet je ... Laat maar.quote:
Obvious tochquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe weet je ... Laat maar.Will do.
quote:
Mijn nieuwe vriendje. En die pakt ze zomaar van me af.quote:
Verrassendquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn nieuwe vriendje. En die pakt ze zomaar van me af.
Je zei letterlijk eens: "Je mag hem hebben".quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn nieuwe vriendje. En die pakt ze zomaar van me af.
Dat hoefde hij maar 1 keer te zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zei letterlijk eens: "Je mag hem hebben".
Echt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zei letterlijk eens: "Je mag hem hebben".
Ja hoorquote:
Hoi Tijn, hoop dat jouw humeur beter is dan het mijne?quote:
Wat scheelt er?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Hoi Tijn, hoop dat jouw humeur beter is dan het mijne?
Kan nooit veel erger zijn dan de mijnequote:Op dinsdag 15 april 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik kan op dit moment een enorme knuffel erg goed gebruiken.quote:
Toen had ik dat idee nog niet eens.quote:
Geen idee, toen was ik er serieus ook niet echt mee bezig.quote:
Wat schaft de pot?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zal onder het eten eens wat bedenken.
Vrouwen issues zeker?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik kan op dit moment een enorme knuffel erg goed gebruiken.
Vol in de roosquote:
Nog steeds last van mijn kaak, wang dik, gevoelig/pijnlijk, dat begint vervelend te worden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Owquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen had ik dat idee nog niet eens.
[..]
Geen idee, toen was ik er serieus ook niet echt mee bezig.Maar ja, als je dibs had, dan laat ik m'n pootjes wel thuis hoor.
Je bent ongesteld?quote:
Je hebt er waarschijnlijk nu niets aan maar probeer het een beetje los te laten, meer vis in de zee.quote:
Zo ben ikquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt er waarschijnlijk nu niets aan maar probeer het een beetje los te laten, meer vis in de zee.
Was dat laatste maar waar. Ik ben momenteel even compleet klaar met mijn liefdeslevenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds last van mijn kaak, wang dik, gevoelig/pijnlijk, dat begint vervelend te worden.Maar verder gaat het wel
![]()
Wat is er mis met jouw humeur? Met het goede been uit verkeerde bed gestapt?
Ach jij hebt er tenminste nog eenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef yats het volgende:
[..]
Was dat laatste maar waar. Ik ben momenteel even compleet klaar met mijn liefdesleven
Wat een wijsheidquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt er waarschijnlijk nu niets aan maar probeer het een beetje los te laten, meer vis in de zee.
Beterschapjes... iets verkeerds gegeten of een buikgriepvirusje?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef rival het volgende:
Lig ziek op de bank. Moet steeds kotsen, loop ook aan de andere kant leeg
Maar mijn humeur is nog steeds prima
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:38 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik ben zo een gevalletje dat gtst kijkt
quote:
Bullshit... Genoeg lieve leuke meiden...quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat het is misschien wat hard maar het is toch zo.
Bitches will be bitches.
de nauwe van feraquote:
Fapfapfapquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:38 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik ben zo een gevalletje dat gtst kijkt
Waar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
Bullshit... Genoeg lieve leuke meiden...
Je vergeet de penersquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef perro. het volgende:
[..]
de nauwe van ferade natte van girlnextdoor
en toen ging het ineens half over tampons.
only on fok!
Dankje!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beterschapjes... iets verkeerds gegeten of een buikgriepvirusje?
Ga door ga doorquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef perro. het volgende:
[..]
de nauwe van ferade natte van girlnextdoor
en toen ging het ineens half over tampons.
only on fok!
Eh, niet (meer) dus. En nee, niet omdat beide dames iets ontdekt hebben over elkaar ofzo, maar meer omdat een van de twee voor mij niet echt 'relatie-materiaal' is en de ander (waar ik een crush voor begon te krijgen) me niet lijkt te zien zittenquote:
Al geef je me een flink net, dan nog kom ik niet ver blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
Waar dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
Bullshit... Genoeg lieve leuke meiden...
Dat is kut, afwachten helaas meer kun je niet doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, niet (meer) dus. En nee, niet omdat beide dames iets ontdekt hebben over elkaar ofzo, maar meer omdat een van de twee voor mij niet echt 'relatie-materiaal' is en de ander (waar ik een crush voor begon te krijgen) me niet lijkt te zien zitten
Genoeg drinkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje!
Ja 1 van die 2 zal het zijn... Voel me alweer een stuk beter dan 2 uur geleden dus verwacht ook wel dat het morgenochtend weer over is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |