Dat meen je nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Dikke kans trouwens ook dat ik erg veel van het tweede jaar mee ga maken; ik heb donderdag gehoord dat mijn contract na juni niet wordt verlengd... wegens veelvuldig ziekteverzuim.
En al snap ik nóg zo goed hoe het werkt, toch vind ik het walgelijk
Oh myquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Dikke kans trouwens ook dat ik erg veel van het tweede jaar mee ga maken; ik heb donderdag gehoord dat mijn contract na juni niet wordt verlengd... wegens veelvuldig ziekteverzuim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, wij ook,. dat mutsje viel me nog op!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef becky27 het volgende:
Die dreumestijd he![]()
![]()
We waren gisteren in de Efteling, Isabel vond het zo tof. Vooral Carnaval Festival, ging ze helemaal uit d'r panty.
Pas maar op, voor je het weet krijg je dit:quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
En bring it on, die ontwikkelingen, ik heb er zin in!Vond de eerste verjaardag wel een beetje een slik-momentje, maar verheug me ook vreselijk op de eerste woordjes en stapjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dat fietsje is niet stabiel, de voorkant kan kantelen (en die vlekken zijn permanente beschadigingen van een verbouwing op oud zeil, niet dat jullie denken dat het hier smerig is))
Psst KZ, de pyjama past nog net![]()
LB wat financieel waardeloos zeg. Meer tijd met E'tje is natuurlijk wel.
Dat denken ze hier inderdaad ook, heel irritant. Iedereen die ik als backup in zou kunnen zetten werkt gewoon, dat gaat er niet in op de een of andere manier. Maar ik kan grotendeels thuis werken, dat scheelt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ze lijken te denken dat ik een gastouder achter de hand heb voor als E ziek is
[ Bericht 2% gewijzigd door _Ophelia_ op 16-04-2014 20:57:26 ]
Hadden jullie ons gezien??? Cool!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Welkome nieuwe aprildreumesjes!
[..]
Hee, wij ook,. dat mutsje viel me nog op!
We hebben ergens vlak naast elkaar even stilgestaan. Ik heb namelijk de steken van het mutsje nog staan bekijken, haaknerd dat ik benquote:
Wat een rotstreek zeg! Sterktequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, gister zei hij opeens "Poep! Luier!" En ging zo op het kussen liggen waar ik hem wel eens verschoon beneden. Ik stond echt![]()
![]()
Het klopte nog ook
.
[ Bericht 24% gewijzigd door Phaidra op 16-04-2014 10:38:36 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Geweldig is dat he! Ik heb nu ook hele gesprekken met E, ze verteld wat we hebben gedaan of wat ze wil gaan doen (of wat niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat goed Phaidra!
Otje vertelde gisteren bij de lunch wat we 's morgens gedaan hadden. Pappa, auto, buiten. Mamma, Otje, dag dag (met zwaaien). Dat was ook even![]()
(ze vertelt wel vaker wat maar dit waren ineens best veel woorden op een rij)
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Is het ook.
Kijk, hier liep ik vanmorgen mee in het bos:
[ link | afbeelding ]
Nog welkom trouwens, alle nieuwe aanwas! Gezellig!
Ja hequote:Op woensdag 16 april 2014 13:26 schreef pessie het volgende:
Wat een leuk meisje Sonen ze is al zo groot
Echt een meisje!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn dreumes deed vanmiddag zelf haar sjaal om dr nek
Hij vond het niet eens echt lekker.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier ook. Alles wat om haar nek kan gaat erom.
[..]
Keukenrol?![]()
Was het lekker Luuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een kouw:quote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Tinuviel het volgende:
Skoap wat een leukerd. Ik vind hem wat ouder ogen.
Fieder wat leuk zo met die kappersmantel. En hij kijkt heel nieuwsgierig de wereld in.
Phaidra klinkt superleuk. Wat is kouw? De mines is ook into vogels. Dat klinkt ongeveer zo: "kijk vogel(s), vogel boven".
Meer dan een nachtje tot nu toe hier ook niet zonder kinderen. Dan mis ik ze al heel erg.
L vond de dierentuin erg leuk. Met name de leeuwen, olifanten, apen, giraffen, krokodillen en penguins. We zingen nu vaker het liedje van de krokodil, die in je bil bijt. Dat vind hij geweldig, dan zegt hij als het liedje voorbij is: "liedje krokodil".
En we hebben gekeken naar de zeeleeuwen voeding. Dat was ook reuzeleuk!
En kleuren is hij ook heel erg mee bezig: dan zegt hij "blauwe jas" en vandaag "blauwe tram".
Ja, ik vond het na een tijdje wat gek om al die verschillende soorten 'vogel' te blijven noemen. Een uil, duif, pauw en roodborstje zijn zo verschillend, maken ook andere geluiden en zo, dus kon het voor mijn gevoel niet meer verkopenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:12 schreef Fieder het volgende:
Tinu wat knap allemaal! Kleuren, jeetje!
Phaidra mijnes is ook into vogels, zo leuk vind ik dat. Maar jouwes kent gewoon de soorten??![]()
![]()
Twinkle laat even weten hoe het ging? Ben benieuwd of het werkt
Dat is een kauw.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit is een kouw:
[ afbeelding ]
Een soort kleine kraai.
Whoopsquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
Oh haaj! Ik kom toch voorzichtig hier om het hoekje gluren
Met nieuw account voor meer anonimiteitdus..
Usericonmanager doet niet, dus die volgt later!
Ola Ela!quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
Wie was je?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
Hij heeft laatst oorontsteking gehad, dubbele middenoor. Wist ik ook niets van, kwamen we per toeval achter bij de huisarts toen we er voor wat anders waren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:14 schreef Fieder het volgende:
LB snot is stomEn om je faal moest ik hard lachen, sorry
![]()
PoeSSSopstokje wat naar zeg! Hier ook wel fases dat het slapen niet zo best gaat maar niet zo extreem als jij omschrijft. Even wat dingetjes waar ik aan denk: bang in het donker, oortjes?
Mijn zoontje valt bij mij op schoot in slaap en dan leg ik hem weg, zou dat nog een tijdelijke optie zijn? Sterkte ermee en hopelijk is het snel over!
L is al 2 dagen zo wiebelig, valt en struikelt steeds. Net of zijn evenwicht niet in orde is. Zouden dat ook oortjes kunnen zijn? Normaal loopt hij heel goed...
Huisarts lijkt me dan wel een goed plan, ik zou het zelf ook niet meer weten..quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:02 schreef Incantrix het volgende:
Misschien even een keer een ceckupje bij de huisarts? To be sure? Sorry, niet goed bijgelezen.. En doe je de kleine in de avond in bad of onder de douche? Of in de ochtend? Je hebt ook van die lavendelmeuk, geen idee of het iets is alleen..
Te kleine schoenen zou ook kunnen, mijnesen zijn ook wel eens onhandig tijdens een groeispurt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:14 schreef Fieder het volgende:
L is al 2 dagen zo wiebelig, valt en struikelt steeds. Net of zijn evenwicht niet in orde is. Zouden dat ook oortjes kunnen zijn? Normaal loopt hij heel goed...
Dat wilde ik net zeggen, maar die zag je niet mobiel dacht ik? Mss daarom...quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
De link in haar sig is een goede hint toch?
Jup, die had ik mobiel niet gezien!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De link in haar sig is een goede hint toch?
Nog een keer!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef becky27 het volgende:
Ik moet deze hier ook nog delen, ondanks ik ook wat fokkers op fb heb, tis zo schattig
Het is wel een beetje herkenbaar, mijnes doet dat ook wel eens, in fases. Ze heeft een enorm pittig karakter en is dan echt gewoon pissig als het niet gaat zoals zij het wil. Te vroeg naar bed was hysterie, nu gaat ze nog spelen met d'r knuffels. Ik moet haar dan ook niet proberen rustig te krijgen want dan is het mis. Zodra ik me er mee bemoei denkt ze dat ze eruit mag en dan kan ik weer van vooraf aan beginnen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen met een vraag
Zoon van anderhalf slaapt ze laatste weken verschrikkelijk moeilijk in, ik denk dat dit al zo'n 6/8 weken speelt. Huilen, gillen, bonken (op handen en knieën met z'n hoofd tegen het schutbord aan). Knuffels worden uit bed gegooid, kortom; hysterisch.
Nu heeft hij een paar keer een zetpil gekregen voor het slapen gaan (tandjes), en die keren sliep hij zonder moeite in en sliep hij 's ochtends ook uit tot 10/11 uur![]()
Overdag is het slapen geen probleem. Ik kan ook niet aan hem merken dat hij pijn heeft of ergens anders last van. Overdag is het ook een vrolijk mannetje, niks aan de hand.
Het zijn echt de avonden dat het helemaal mis gaat. Ik krijg hem niet rustig, hij wil geen drinken, niet knuffelen, niets. Vaak laat ik hem dan maar, maar dan duurt het soms wel anderhalf uur voordat hij uiteindelijk slaapt.
Wát kan dit zijn? Een fase? Toch ergens last van? Paracetamol werkt als een slaapmiddel heb ik het idee, ook omdat hij er dan zo lang van slaapt. Van 19.30 tot 10/11 uur.
Normaliter slaapt hij van 19.30 tot 09.00 en 's middags van 13.00 tot 16.00. Flinke slaper dus.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje herkenbaar, mijnes doet dat ook wel eens, in fases. Ze heeft een enorm pittig karakter en is dan echt gewoon pissig als het niet gaat zoals zij het wil. Te vroeg naar bed was hysterie, nu gaat ze nog spelen met d'r knuffels. Ik moet haar dan ook niet proberen rustig te krijgen want dan is het mis. Zodra ik me er mee bemoei denkt ze dat ze eruit mag en dan kan ik weer van vooraf aan beginnen.
Hoe lang slaapt hij overdag? Minder lang laten slapen, misschien is hij nog niet moe genoeg. Ik heb iig geen slapers. Isabel slaapt van 20.00 tot 6.00/06.30 (tussen die tijd nog twee keer een fles van 240/8)en s middags 1.5 uur. Ze is 16 maanden. Of geeft hij wel aan dat hij moe is?
Het naar bed brengen ging 's middags een stuk makkelijker in die periode ja. Aan het einde van de dag had hij er meer moeite mee. Meer prikkels te verwerken gehad, wellicht ook het besef dat hij de nacht ingaat en dus een behoorlijke tijd 'alleen' is? Vervelend dat erbij blijven ook niet werkt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Kan dat, alleen verlatingsangst 's avonds? Ook daar heeft hij geen ''last'' van overdag of bij andere mensen.
Het is puur en alleen 's avonds, maar ik krijg hem ook niet rustig als ik bij hem blijf of hem knuffel.
Alsof er een knopje omgaat, niets is meer goed..
Veel of weinig prikkels maakt ook niets uit. Vanmiddag niet geslapen en op visite geweest, hij was wel moe maar het inslapen was wéér een strijd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het naar bed brengen ging 's middags een stuk makkelijker in die periode ja. Aan het einde van de dag had hij er meer moeite mee. Meer prikkels te verwerken gehad, wellicht ook het besef dat hij de nacht ingaat en dus een behoorlijke tijd 'alleen' is? Vervelend dat erbij blijven ook niet werkt.
Wij zijn inmiddels in de treuzelfase beland. Meneer heeft gewoon nog geen zin in bed en probeert op allerlei manieren te rekken. Maar als ik eenmaal buiten de kamer sta en zeg dat het nu echt tijd is om te slapen, is het ook klaar. Nog wel....
Hij heeft altijd al flink geslapen, ik heb zelf ook veel slaap nodigquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
Is dat enorm lange slapen niet ook een aanwijzing dat er iets "is" ? Vind het zo lang joh ! Vooral sochtends ?
Na het eten blijft hij eerst even uitbuiken in z'n eetstoel, minimaal een half uur.quote:
Ja de een na de ander, maar daar had hij vóór die tijd ook niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Geen doorkomende tandjes in aantocht? Mini hier heeft dan overdag weinig last maar 's avonds in slaap vallen kost haar dan gerust een uur.
Ook een goede ja! Hier precies zo!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Geen doorkomende tandjes in aantocht? Mini hier heeft dan overdag weinig last maar 's avonds in slaap vallen kost haar dan gerust een uur.
Het begon hier pas bij de kiezen echt onaangenaam te worden. Otje krijgt dan ook gewoon paracetamol overigens, dan slaapt ze misschien wel vier uur aan een stuk als ik geluk heb.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja de een na de ander, maar daar had hij vóór die tijd ook niet zo'n last van.
Ik heb serieus alle opties al bekeken, maar ik kan het niet vinden. Het enige wat helpt is die zetpil.
Hij heeft er al 4, en alleen met het eten was het een probleem, met het slapen niet. Daarom zoek ik het ook niet bij de kiezen/tanden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het begon hier pas bij de kiezen echt onaangenaam te worden. Otje krijgt dan ook gewoon paracetamol overigens, dan slaapt ze misschien wel vier uur aan een stuk als ik geluk heb.
Wat ik, iets algemener. ook wilde aangeven is dat het kan zijn dat hij wel ergens last van heeft maar dat het overdag minder stoort/ impact heeft. Maar je ging al naar de huisarts dus dat wordt dan vanzelf gevonden/ uitgesloten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij heeft er al 4, en alleen met het eten was het een probleem, met het slapen niet. Daarom zoek ik het ook niet bij de kiezen/tanden.
Laatste half uur speelgoed opruimen, tv uit, omkleden en tanden poetsen, boekje lezen en dan boven nog even knuffelen en dan op bed. Gaat 5 minuten goed, daarna begint het gillen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat ik, iets algemener. ook wilde aangeven is dat het kan zijn dat hij wel ergens last van heeft maar dat het overdag minder stoort/ impact heeft. Maar je ging al naar de huisarts dus dat wordt dan vanzelf gevonden/ uitgesloten.
Wat doet hij het laatste uur/ half uur voor bedtijd? Onrust daarin kan ook voor moeilijk inslapen zorgen.
Hmja, maar toch heb ik hier en daar soms wel wat schuurplekjes of losse velletjesquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef elamanilo het volgende:
Borstvoeding geven met tanden is toch geen probleem? Over het algemeen houden ze de kaken ver van elkaar af tijdens het drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is nu wel weg. Alleen daarna begon J met huiduitslag. Die zag er eerst uit alsof ze flink door de zon verbrand was op haar schouders en rug en nu heeft ze een flink eczeemuitbraak op haar armen en benen. Echt zooooo zielig. We hebben ook echt een paar flink onrustige nachten achter de rug (). Flink aan het smeren met cetamacrogol, dat geeft wel verlichting gelukkig. Als het dinsdag niet weg of flink minder is ga ik naar de ha want het is echt nasty.
Verder maken ze nu taaltechnisch ineens grote sprongen (vooral D). Ze zegt steeds meer na en ook in de context. En ze doen mee met klap eens in je handjes (handjes op het hoofdje). D speelt graag met stapelbekers en als je zegt "nieuwe hoed?" dan zet ze ze op haar hoofd. J is dol op de houten blokjes en het eerste wat ze 's ochtends doet is de blokkenemmer ondersteboven gooien.
[ Bericht 35% gewijzigd door kleinzusje op 19-04-2014 21:57:17 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Dank pessiequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:35 schreef pessie het volgende:
KZ je meisje! Tof zeg! Ik sta er dus steeds weer versteld van hoeveel haar ze heeft, ze heeft gewoon al 2 echte staartjesO+O+
Dank Kyaraquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:39 schreef Kyara het volgende:
Wat heb je toch een knap meisje KZ!
En die zonnebril![]()
Hee! F slaapt nu twee keer, maar pas net. Als we ergens anders waren leek hij niet moe te worden, dus gingen we hem thuis ook actief vermaken rond het middelste slaapje en dat werkte goed. Hij wordt meestal wakker tussen 7 en 7:30 en gaat rond acht uur slapen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zeg, hebben jullie dreumesen eigenlijk al moedervlekjes? E is nog helemaal spotlessmaar ik ben zo benieuwd of ze dezelfde moedervlek op dr linkerborst gaat krijgen als mijn moeder en ik ook hebben
En het is vast al 100x gevraagd, maar wanneer laten de meeste kinderen een slaapje vallen?
Ik ben zo blij dat het er geen drie meer zijn! Hij slaapt dan een tot anderhalf uur.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef As1981 het volgende:
Wat lekker zeg dat F nog twee keer slaapt. Slaapt hij dan lang of kort? Hij is altijd een goede slaper geweest he?
Bij ons rond de 12-13 maanden. Maar toen lukte het nog niet om op te blijven tot 12 uur. Eigenlijk meer een verlate ochtendslaap en een heeeeele lange middagquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zeg, hebben jullie dreumesen eigenlijk al moedervlekjes? E is nog helemaal spotlessmaar ik ben zo benieuwd of ze dezelfde moedervlek op dr linkerborst gaat krijgen als mijn moeder en ik ook hebben
En het is vast al 100x gevraagd, maar wanneer laten de meeste kinderen een slaapje vallen?
Jaaaaa wij bakten ook altijd paasbroodjes met rozijnen als oogjes! En die gingen dan op een palmpasentak en dan liep ik mee met de palmpasenoptochtquote:Op zondag 20 april 2014 10:58 schreef elamanilo het volgende:
Wij vieren vandaag deel 2 van pluisje haar feestje! Een handjevol vrienden komen langs en we eten taart en zulks
Morgen houden we met z'n drietjes een paasbrunch met lekkere broodjes en soep.
Vroeger thuis bakten we altijd zelf brood met pasen, dat wil ik volgend jaar met dochter ook gaan doen! We hadden vormen van een haas en een kip en een lammetje. En dan met rozijnen als oogjesM'n ouders hebben de vormen nog (ze bakken nog steeds brood met m'n zusje!).
Handig om de andere slaapritmes te lezen en vergelijken, dat zet het hier ook weer een beetje in perspectief en zo te zien doet ze het hier hartstikke gemiddeld!
Incantrix, ik moest stiekem een beetje lachen om je pikkediefje
Ja sorry, zo klinkt het wat enger misschien dan het was. Het was dit. Dat was gewoon heel zielig, maar niet eng of gevaarlijkquote:Op maandag 21 april 2014 10:28 schreef Fieder het volgende:
Mondziekte???
En jij weet wat je krijgt he Spees! Ik las iets over zondag gender-reveal party?
Wat heerlijk dat S zo lang is gaan slapen, dat geeft mij ook weer hoop
Ja, het komt eigenlijk heel erg dichtbij nuquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 02:18 schreef Gulara het volgende:
Hier ook nog twee slaapjes of één of geen. Ons ritme is dat we vooral geen dag hetzelfde doen.![]()
Maar het slapen gaat zo fijn. 's Avonds soms een paar keer wakker. Waarschijnlijk omdat papa en mama iets te luid tv kijken.![]()
Tussen 22-24 nog een fles. En een paar keer een speentje. En tussen 4-7 verhuist hij naar ons bed en dan slaapt degene die niet hoeft te werken nog met hem uit tot 6:30-8:30.
De middagslaap kan ie het makkelijkste missen. 's Ochtends wil hij na een uur of twee wel weer naar bed.
Ik heb em net in bed gelegd. En hij is nog lekker aan het keuvelen en z'n boekje aan het voorlezen aan z'n knuffels. Opeens huilen, dus ik ga naar em toe. Wijst ie naar een boekje op de commode. Dus die heb ik aan em gegeven. Blijkbaar wilde z'n knuffels nog een boekje met em lezen.![]()
![]()
Geen moedervlekken hier.
Welkom Ela!![]()
Hebben jullie trouwens ook zo'n slechte houding sinds je kinderen hebt? Ik merk dat m'n schouders vaak erg hoog zitten.
En er zijn een flink aantal moeders een tweede aan het bakken.En die mis ik! Kom eens vertellen hoe het gaat met jullie grote broers en zussen in spe. Wat vinden ze van de groeiende buik? Kunnen ze al 'baby' zeggen? Vertel, vertel!
Natuurlijk liegt hij niet!quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Zolena het volgende:
mijn dreumes heeft vandaag voor het eerst tegen mij gelogen!
![]()
Hij had een doosje rozijntjes. En ik vroeg mag ik er ook 1 .... 'op' zegt ie. Met nog halfvol doosje rozijntjes...![]()
Maar het was vast een toevalstreffer. Want mijn kind liegt natuurlijk niet.
Klinkt erg bekend. Ons traphekje is de woonkamerdeur. Maar met een grote broer zijn zowel hekjes alsook deuren niet altijd veilig dicht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef pessie het volgende:
Mijn kind zat vanmiddag trouwens opeens bovenaan de trapde jongste bedoel ik dan, de oudste is wel trapveilig... Morgen maar even naar ikea voor een hekje...
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Natuurlijk liegt hij niet!
Hij verteld alleen iets minder waarheid
Bohquote:Op woensdag 23 april 2014 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ze ligt er net weer in, we gaan het zien. Ik begin het onderhand wel een beetje beu te worden hoor, al dat snotZe wrijft alles natuurlijk door elkaar in dr slaap, dus ze blijft met dichtgeplakte groene ogen wakker worden. Dan een martelsessie om t schoon te krijgen, en dan kun je een uur later weer van voor af aan beginnen
![]()
En ondertussen ben ik zelf ook nog niks beter. Straks maar even naar de apotheek om te kijken of die nog iets fijns hebben voor ons.
[/klaag]
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:35 schreef danic het volgende:
Dat je dreumes een tweede kies krijgt en ligt te piepen in bed. Dat je het dan vervolgens wilt insmeren met een wattenstaafje met chamodent en je het wattenstaafje bebloed weer uit haar mond haalt....
Dat ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
In maat L wel ja!quote:Op donderdag 24 april 2014 20:28 schreef elamanilo het volgende:
Hee, die schoentjes hebben wij LBVan Kleinzusje overgenomen een poos geleden. Ze beginnen nu wat krap te worden, het is eigenlijk tijd voor een maatje groter. Maar ze zijn dus uitverkocht?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |