Dat meen je nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Dikke kans trouwens ook dat ik erg veel van het tweede jaar mee ga maken; ik heb donderdag gehoord dat mijn contract na juni niet wordt verlengd... wegens veelvuldig ziekteverzuim.
En al snap ik nóg zo goed hoe het werkt, toch vind ik het walgelijk
Oh myquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Dikke kans trouwens ook dat ik erg veel van het tweede jaar mee ga maken; ik heb donderdag gehoord dat mijn contract na juni niet wordt verlengd... wegens veelvuldig ziekteverzuim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, wij ook,. dat mutsje viel me nog op!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef becky27 het volgende:
Die dreumestijd he![]()
![]()
We waren gisteren in de Efteling, Isabel vond het zo tof. Vooral Carnaval Festival, ging ze helemaal uit d'r panty.
Pas maar op, voor je het weet krijg je dit:quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
En bring it on, die ontwikkelingen, ik heb er zin in!Vond de eerste verjaardag wel een beetje een slik-momentje, maar verheug me ook vreselijk op de eerste woordjes en stapjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dat fietsje is niet stabiel, de voorkant kan kantelen (en die vlekken zijn permanente beschadigingen van een verbouwing op oud zeil, niet dat jullie denken dat het hier smerig is))
Psst KZ, de pyjama past nog net![]()
LB wat financieel waardeloos zeg. Meer tijd met E'tje is natuurlijk wel.
Dat denken ze hier inderdaad ook, heel irritant. Iedereen die ik als backup in zou kunnen zetten werkt gewoon, dat gaat er niet in op de een of andere manier. Maar ik kan grotendeels thuis werken, dat scheelt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ze lijken te denken dat ik een gastouder achter de hand heb voor als E ziek is
[ Bericht 2% gewijzigd door _Ophelia_ op 16-04-2014 20:57:26 ]
Hadden jullie ons gezien??? Cool!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Welkome nieuwe aprildreumesjes!
[..]
Hee, wij ook,. dat mutsje viel me nog op!
We hebben ergens vlak naast elkaar even stilgestaan. Ik heb namelijk de steken van het mutsje nog staan bekijken, haaknerd dat ik benquote:
Wat een rotstreek zeg! Sterktequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, gister zei hij opeens "Poep! Luier!" En ging zo op het kussen liggen waar ik hem wel eens verschoon beneden. Ik stond echt![]()
![]()
Het klopte nog ook
.
[ Bericht 24% gewijzigd door Phaidra op 16-04-2014 10:38:36 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Geweldig is dat he! Ik heb nu ook hele gesprekken met E, ze verteld wat we hebben gedaan of wat ze wil gaan doen (of wat niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat goed Phaidra!
Otje vertelde gisteren bij de lunch wat we 's morgens gedaan hadden. Pappa, auto, buiten. Mamma, Otje, dag dag (met zwaaien). Dat was ook even![]()
(ze vertelt wel vaker wat maar dit waren ineens best veel woorden op een rij)
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Is het ook.
Kijk, hier liep ik vanmorgen mee in het bos:
[ link | afbeelding ]
Nog welkom trouwens, alle nieuwe aanwas! Gezellig!
Ja hequote:Op woensdag 16 april 2014 13:26 schreef pessie het volgende:
Wat een leuk meisje Sonen ze is al zo groot
Echt een meisje!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn dreumes deed vanmiddag zelf haar sjaal om dr nek
Hij vond het niet eens echt lekker.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier ook. Alles wat om haar nek kan gaat erom.
[..]
Keukenrol?![]()
Was het lekker Luuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een kouw:quote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Tinuviel het volgende:
Skoap wat een leukerd. Ik vind hem wat ouder ogen.
Fieder wat leuk zo met die kappersmantel. En hij kijkt heel nieuwsgierig de wereld in.
Phaidra klinkt superleuk. Wat is kouw? De mines is ook into vogels. Dat klinkt ongeveer zo: "kijk vogel(s), vogel boven".
Meer dan een nachtje tot nu toe hier ook niet zonder kinderen. Dan mis ik ze al heel erg.
L vond de dierentuin erg leuk. Met name de leeuwen, olifanten, apen, giraffen, krokodillen en penguins. We zingen nu vaker het liedje van de krokodil, die in je bil bijt. Dat vind hij geweldig, dan zegt hij als het liedje voorbij is: "liedje krokodil".
En we hebben gekeken naar de zeeleeuwen voeding. Dat was ook reuzeleuk!
En kleuren is hij ook heel erg mee bezig: dan zegt hij "blauwe jas" en vandaag "blauwe tram".
Ja, ik vond het na een tijdje wat gek om al die verschillende soorten 'vogel' te blijven noemen. Een uil, duif, pauw en roodborstje zijn zo verschillend, maken ook andere geluiden en zo, dus kon het voor mijn gevoel niet meer verkopenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:12 schreef Fieder het volgende:
Tinu wat knap allemaal! Kleuren, jeetje!
Phaidra mijnes is ook into vogels, zo leuk vind ik dat. Maar jouwes kent gewoon de soorten??![]()
![]()
Twinkle laat even weten hoe het ging? Ben benieuwd of het werkt
Dat is een kauw.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit is een kouw:
[ afbeelding ]
Een soort kleine kraai.
Whoopsquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
Oh haaj! Ik kom toch voorzichtig hier om het hoekje gluren
Met nieuw account voor meer anonimiteitdus..
Usericonmanager doet niet, dus die volgt later!
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
Ola Ela!quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
Wie was je?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
Hij heeft laatst oorontsteking gehad, dubbele middenoor. Wist ik ook niets van, kwamen we per toeval achter bij de huisarts toen we er voor wat anders waren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:14 schreef Fieder het volgende:
LB snot is stomEn om je faal moest ik hard lachen, sorry
![]()
PoeSSSopstokje wat naar zeg! Hier ook wel fases dat het slapen niet zo best gaat maar niet zo extreem als jij omschrijft. Even wat dingetjes waar ik aan denk: bang in het donker, oortjes?
Mijn zoontje valt bij mij op schoot in slaap en dan leg ik hem weg, zou dat nog een tijdelijke optie zijn? Sterkte ermee en hopelijk is het snel over!
L is al 2 dagen zo wiebelig, valt en struikelt steeds. Net of zijn evenwicht niet in orde is. Zouden dat ook oortjes kunnen zijn? Normaal loopt hij heel goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |