Ja, die een beetje op Joran lijktquote:Op woensdag 23 april 2014 20:13 schreef alors het volgende:
Jelle Klaasen was toch die gast die achter een meisje van 13 aanzat? Oh google zegt een 15-jarige met een verstandelijke beperking :"{)
Die is viesssquote:Op woensdag 23 april 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die een beetje op Joran lijkt
Klopt.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:13 schreef alors het volgende:
Jelle Klaasen was toch die gast die achter een meisje van 13 aanzat? Oh google zegt een 15-jarige met een verstandelijke beperking :"{)
Shoot toch ook wel, en Shido was obvious.quote:
Alors kijkt geen hockey.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shoot toch ook wel, en Shido was obvious.
Jep. Weinig paarden(sport)vragen alleenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alors kijkt geen hockey.
Ze is een echte voetbalchick (en blijkbaar ook paardenmeiske).
Snap werkelijk waar niet wat iemand met paardensport kan hebben.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Jep. Weinig paarden(sport)vragen alleen
Kees lijkt me een autistquote:Op woensdag 23 april 2014 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog een keer bij die presentator in het vliegtuig gezeten, toen iedereen was uitgestapt werd hij boos op z'n gezin ofzo
dusquote:Op donderdag 24 april 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
TV / Per Seconde Wijzer #3
Hier verder
Helaas.quote:
Goeie grap!quote:
Heb je Alba getekend?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb je mijn schitterende tekening van gisteren al gezien
Zeer stijlvol gedaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kijk maar eens een paar pagina's terug in dit topic
Tegenwoordige tijd is niet mijn favoriete categorie.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:58 schreef Mansjester het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat johannes eerder de antwoorden in het topic post dan dat die vent op tv de antwoorden geeft
Iedereens favoriet is Sport volgens mijquote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordige tijd is niet mijn favoriete categorie.
Bij Triviant heb je ook zo'n Sport en Ontspanning categorie, als het even kan ga ik daar ook voor.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereens favoriet is Sport volgens mij
Dan wacht ik op jouw categorie, geschiedenisquote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordige tijd is niet mijn favoriete categorie.
Daar ga ik het liefste voor blauw, want geografie is meer mijn categorie. Daarna roze, want de muziekvragen ben ik ook vaak erg goed in.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Triviant heb je ook zo'n Sport en Ontspanning categorie, als het even kan ga ik daar ook voor.
Volgens mij is groen mijn minste categorie. Ik weet niet meer zo goed wat bruin is.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ga ik het liefste voor blauw, want geografie is meer mijn categorie. Daarna roze, want de muziekvragen ben ik ook vaak erg goed in.
Maar alleen bruin is bij mij echt matig.
Dit is simpel trouwens
Oudheid en kunst et alquote:Op donderdag 24 april 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is groen mijn minste categorie. Ik weet niet meer zo goed wat bruin is.
Take a chance on me niet herkennenquote:
Oh, dat lukt mij meestal wel. Kan er ook mee te maken hebben dat degenen waar ik mee speelde er nog minder verstand van hebben.quote:
Was gewoon makkelijkquote:
Als je nog één opmerking maakt over het IQ van Mansjester ga je klapjes krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Jersey Boys reclame had je ook wel kunnen herkennen, Mansjester![]()
dit dus. Ken ze alleen maar via reclame/tvquote:Op donderdag 24 april 2014 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken dat liedje verder ook welquote:Op donderdag 24 april 2014 20:05 schreef superniger het volgende:
[..]
dit dus. Ken ze alleen maar via reclame/tv
Ik kijk/ luister echt nooit naar reclame'squote:Op donderdag 24 april 2014 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wat beter in groen, omdat ik ook wel eea van Natuurkunde weet. Maar als het echt over natuur-achtige dingen gaat ben ik er minder in.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat lukt mij meestal wel. Kan er ook mee te maken hebben dat degenen waar ik mee speelde er nog minder verstand van hebben.
Iemand die ik ken heeft alleen maar 8'en en 9's bij (universitaire) Natuurkunde. Daar kan ik toch niet tegen op.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wat beter in groen, omdat ik ook wel eea van Natuurkunde weet. Maar als het echt over natuur-achtige dingen gaat ben ik er minder in.
Aardig liedje ja.quote:
Daar speel jij Triviant mee?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft alleen maar 8'en en 9's bij (universitaire) Natuurkunde. Daar kan ik toch niet tegen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |