SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
[ Bericht 2% gewijzigd door SgtPorkbeans op 15-04-2014 19:07:48 ]Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Help mij een goede horrofilm uitkiezenquote:
Tip: mail je bios, pick een random film en zeg dat je die hebt gezien, maar er een groep tieners zaten met mobieltjes en geklets en dat je in de pauze naar huis bent gegaan om dat je je kapot irriteerde. Krijg je 95% van de gevallen 2 gratis kaartjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat is wel geniaal, daar heb ik nog niet over na gedacht
Ik zal het even aan madame voorleggen
Er bestaan geen goede horrorfilms meer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Help mij een goede horrofilm uitkiezen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Tip: mail je bios, pick een random film en zeg dat je die hebt gezien, maar er een groep tieners zaten met mobieltjes en geklets en dat je in de pauze naar huis bent gegaan om dat je je kapot irriteerde. Krijg je 95% van de gevallen 2 gratis kaartjes.
Zo doe ik dat ook.
Krent ftw.
Dat doe je ook voor de tijd. Zij weet van niks, en als je dan een grote bak popcorn koopt, ben je bijna niks kwijt, maar lijk je wel een big spenderquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar geld besparen op een date vind ik eigenlijk niet kunnen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat doe je ook voor de tijd. Zij weet van niks, en als je dan een grote bak popcorn koopt, ben je bijna niks kwijt, maar lijk je wel een big spender![]()
Tip: pin gewoon 100 euro. En dan betaal je daar mee, dan ziet ze al die knaken, en dan woah so much sex wew
haha ik hoef niet gelijk sex op de 1e date, daar komt nog bij, daarbij komt nog dat ik vind dat ze daar goed over na moet denken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat doe je ook voor de tijd. Zij weet van niks, en als je dan een grote bak popcorn koopt, ben je bijna niks kwijt, maar lijk je wel een big spender![]()
Tip: pin gewoon 100 euro. En dan betaal je daar mee, dan ziet ze al die knaken, en dan woah so much sex wew
Een echte gentlemanquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
haha ik hoef niet gelijk sex op de 1e date, daar komt nog bij, daarbij komt nog dat ik vind dat ze daar goed over na moet denken.
Ja, een zeldzaamheid tegenwoordigquote:
Herkenbaar. Nou, dan zijn we iig met z'n 2quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, een zeldzaamheid tegenwoordig
Als ik hoor wat zij allemaal heeft meegemaakt qua jongens enzo
Ik schaam me gewoon voor mijn generatie
Waarschijnlijk deze zaterdag of volgende weekquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar. Nou, dan zijn we iig met z'n 2![]()
Een gierige gentleman is er ook 1 denk ik altijd maar.
Wanneer is de date?
Mr Kitkatquote:
Duitslandquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tevens hier een klassieker van onze oosterburenLt Surge
Ello!quote:
Ok, keep me posted!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deze zaterdag of volgende week
Komt goedquote:
Doe dat, kun je ondertussen deze topper draaien (naast je drol):quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Komt goed
Even snel naar de wc om te turboFOK! ken enzo
Hmm eens even wat leuks in de OP zetten danquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef gianni61 het volgende:
plaatje kan weer uit de OP, grtd is weer open
quote:
Of deze klassieker, al vind ik hem zelf niet zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doe dat, kun je ondertussen deze topper draaien (naast je drol):
Die is inderdaad een beetje mehquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Of deze klassieker, al vind ik hem zelf niet zo
Dat kan kloppen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan het kloppen dat ik de OP nu al niet meer kan editen
Dat is snelquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan het kloppen dat ik de OP nu al niet meer kan editen
Het was Amaquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ben mijn theedoek kwijt. Nu kan ik de pan niet afdrogen.
Iemand een verdachte vrouw zien lopen?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het was Ama
Die moest nog afwassen
Verkleed als Sinterklaas ook nog.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het was Ama
Die moest nog afwassen
Of het was de theedoek illuminatiquote:
Papzakquote:
Ik haat niet op je goede smaak voor eten, ik haat alleen op je omvangquote:
Welke omvang?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik haat niet op je goede smaak voor eten, ik haat alleen op je omvang
Dat je dik bentquote:
quote:
En mijn gf heeft er ook een tijdje van een woning mogen genieten in Emmen, dus Ama heeft gelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Pork en ik wonen in Emmen, dat maakt Emmen tof
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En mijn gf heeft er ook een tijdje van een woning mogen genieten in Emmen, dus Ama heeft gelijk.
Maar ik woon in de gemeente Emmenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Pork en ik wonen in Emmen, dat maakt Emmen tof
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Kak, 8 nieuwe characters in Plants vs Zombies. Ik heb eergister al mijn coins opgemaakt.
Boeiendquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik woon in de gemeente Emmen
Wat wil je weten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iemand hier verstand van jailbreaken? of mag ik het daar niet over hebben
Hoezoquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Beter komen mijn huisgenoten straks thuis
Nou ik wil mijn iPhone 4 7.0.6 jailbreaken. Ik heb voorheen het als een geprobeerd, maar het wil gewoon niet, als ik hem in de modus druk, gaat ie op zwart en start de iPhone niet met jailbreakenquote:
Haten op idevicesquote:
Op PC? of bedoel je jailbreak?quote:
Dat is ongeveer 30 km jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Pork: http://www.nu.nl/buitenla(...)nds-grensgebied.html dat is dichtbij
Weet ik nog niet, ik zie overal dat er Evasi0n wordt gebruikt.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik zie overal dat er Evasi0n wordt gebruikt.
Hm ik zoek wel even verderquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, als je dit stap voor stap volgt, moet het lukken.
Whut. Whyquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hm ik zoek wel even verder![]()
Maar toch bedankt ^^
Ik vind het filmpje niet echt duidelijk ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hm ik zoek wel even verder![]()
Maar toch bedankt ^^
quote:
Wat? Waar? Nu? Grolsch? Al deze vragen...quote:
Ik ga niet vertellen wat we gaan doen, maar je moet wel een zwembroek meenemen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat? Waar? Nu? Grolsch? Al deze vragen...
Noh zeg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind het filmpje niet echt duidelijk ofzo.
Ik heb ook geen geluid bij dit filmpje
Emmen mi boi, niet om de hoek.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga niet vertellen wat we gaan doen, maar je moet wel een zwembroek meenemen.
Waar: Emmen City
Grolsch![]()
grgr
*boks*quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:43 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die nog nooit met Smegmanus bier hebben gedronken
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe enkel aan LARP'en met mede FOK!kers.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:43 schreef Monopoly het volgende:
Dan schenk ik zelf wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat je ID maar even zien jongeman
hier word niet geschonken aan mensen onder de 18
ik rij alleen maar in landbouwvoertuigenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb net een stukje in de auto van mijn vadertjelief (automaat) en van mijn moedertjelief (handbak) gereden
Ze hebben zo allebei z'n charmes
Zo'n automaat is wel relaxt tho
Swek welquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik rij alleen maar in landbouwvoertuigen
automaat is voor luie mensen, en je verleert het rijden met een schakelbakquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb net een stukje in de auto van mijn vadertjelief (automaat) en van mijn moedertjelief (handbak) gereden
Ze hebben zo allebei z'n charmes
Zo'n automaat is wel relaxt tho
Mijn vader is geen luilakquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
automaat is voor luie mensen, en je verleert het rijden met een schakelbak
Klopt, maar ze worden opgebouwd door een externe partij of de klant bouwt hem zelf opquote:
ah okeequote:Op dinsdag 15 april 2014 20:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, maar ze worden opgebouwd door een externe partij of de klant bouwt hem zelf op
hehehe dat snapte ik ondertussen alquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke ''blokhutten'' moet je aan denken
Ah mooizoquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe dat snapte ik ondertussen al
Jaa, ik had elke keer als ik moest stoppen de neiging om de koppeling in te trappenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb laatst voor stage ook voor het eerst in een automaat gereden, was wel ff wennen
Toen de eerste keer ging remmen vloog ik bijna door de voorruit heen bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaa, ik had elke keer als ik moest stoppen de neiging om de koppeling in te trappen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Toen de eerste keer ging remmen vloog ik bijna door de voorruit heen bij wijze van spreken![]()
Eenschquote:
Volkswagen Polo, nieuw modelquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Had ik geen last van gelukkig
Wat voor auto is het?
voor wat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
zo handig dat mijn ps3 als oplader kan functioneren
Zonde, was leuke afleveringquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, Opgelicht en nu Opsporing Verzocht
Huh bij mij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zonde, was leuke aflevering
P.s; ik was afgelopen vrijdag bij jou.
Ja, dus je hoeft niet te bellen als je die persoon ziet die op mij lijkt. Ik kan dat namelijk niet zijn.quote:
Snap er niks vanquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dus je hoeft niet te bellen als je die persoon ziet die op mij lijkt. Ik kan dat namelijk niet zijn.
Klopt. Maar ik wist niet welke emoji ik anders moest gebruiken.quote:
Ga je 't nog uitleggen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wist niet welke emoji ik anders moest gebruiken.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo, tweewekelijks stageverslag afgetikt
Ok. Jij kijkt Opsporing Verzocht. Wellicht ben ik daar te zien. Maar dat kan niet. Ik was bij jou. Alibi.quote:
Ohquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok. Jij kijkt Opsporing Verzocht. Wellicht ben ik daar te zien. Maar dat kan niet. Ik was bij jou. Alibi.
Zo.
Heb ik ook gezien hoor meneer kapsones.quote:
Goed zo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien hoor meneer kapsones.
hoi Nikonloverquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je dinnetje vertelde net uitgebreid over jullie vieze praktijkjes!
Soms moet je met de tijd meegaan en gewoon genieten..quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee man 1.5 en 1.6 waren baas. CSS is ook goed en cs go is kut
Al sinds september vorig jaar ofzoquote:
Daar is niets vies aan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh 7 maand, dat valt nog mee ik was niet zoveel op fok.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al sinds september vorig jaar ofzoMaar sinds 2 weken samen met mij in een appartementje
Kom je keertje blowen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh 7 maand, dat valt nog mee ik was niet zoveel op fok.
Oh chill,
Is dat al over 6 dagen? Is het maandag geen pasen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als zorg toeslag daar onder valt: ja!
Treinenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Het veiligheidssysteem in de trein kan je ook BD drukken (buiten dienst, blauw). Dan kan je zo hard als je wilt.
Doe ik meestal inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Het veiligheidssysteem in de trein kan je ook BD drukken (buiten dienst, blauw). Dan kan je zo hard als je wilt.
In groningen stad?quote:
Jawel dus ben ik nog 6 dagen blut. Wo, Do, Vrij, Zat, Zo en Maquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is dat al over 6 dagen? Is het maandag geen pasen?
Ja. Laat maar. Ik ben achterlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel dus ben ik nog 6 dagen blut. Wo, Do, Vrij, Zat, Zo en Ma
Jup, vlakbij het stadspark. Laat maar horen danquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In groningen stad?
Ik heb familie in delfzijl wonen alleen weet niet wanneer ik in de buurt ben
Gewoon in elke zin het woord tieten vermelden. Daar zoekt hij op.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat was de vraag? Ik zat me te bedenken of de toeslagen nu niet eerder komen ivm pasen etc
quote:
Geen leugensquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon in elke zin het woord tieten vermelden. Daar zoekt hij op.
Dit dus. Of later.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat was de vraag? Ik zat me te bedenken of de toeslagen nu niet eerder komen ivm pasen etc
Ah shit dat deed ik dus foutquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon in elke zin het woord tieten vermelden. Daar zoekt hij op.
Is goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jup, vlakbij het stadspark. Laat maar horen dan
Alsof ik goed ben in dingen regelenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja regel het maar met Moira, je bent altijd welkom!
Deze man heeft gewoon personeel die die shit regelt en in de agenda zitquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kut Jezusquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Monopoly het volgende:
Ja en ze betalen pas echt de 22e uit
Pasen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Personeelquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Deze man heeft gewoon personeel die die shit regelt en in de agenda zit
lolquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Monopoly het volgende:
Pasen
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Monopoly het volgende:
Pasen
Ben je rijke tata ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben vrij met Pasen, maar ben met Hemelvaart, Pinksteren, Sinterklaas en Kerst de lul dit jaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol
achja mensen willen gewoon thuiszijn met pasen denk
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof ik goed ben in dingen regelenIk ben altijd stoned
*jaloers*quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef d4v1d het volgende:
Zonder grappen. Over 2 weken bij mn salaris uitbetaling ben ik wel konjo rijk
oh je bedoelde dat mono mij heeft om z'n shit te regelen.quote:
ik werk niet. altijd vrijquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben vrij met Pasen, maar ben met Hemelvaart, Pinksteren, Sinterklaas en Kerst de lul dit jaar
#thuiswonenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef d4v1d het volgende:
Zonder grappen. Over 2 weken bij mn salaris uitbetaling ben ik wel konjo rijk
Dat woord zocht ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh je bedoelde dat mono mij heeft om z'n shit te regelen.
nu voel ik me een secretaresse
124u gewerkt ongeveer + nog medewerkersvoordeel uitkering (10% korting op boodschappen met max van 75 euro per periode)quote:
Dat tikt wel lekker aan jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
124u gewerkt ongeveer + nog medewerkersvoordeel uitkering (10% korting op boodschappen met max van 75 euro per periode)
Autistquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga eens uitzoeken wanneer ik in aamerking kom voor Wajong.
Ik ken wat gasten, heel vaag.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik geld nodig heb ga ik wel dealen ofzo
Koop die logitech washable dingquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Zucht ik wil teveel kopen, ik moet even een boel een maand uitstellen. Dan krijg ik toch vakantiegeldSowieso een ander toetsenbord volgende week
Ga je ook bij Mono grinden?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Mono, ik ga een grinder voor jullie kopen
Mono lust ineens geen joint meerquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Mono, ik ga een grinder voor jullie kopen(Moira. wist dat al)
Ik wil er echt niet veel geld aan uitgeven, zo goedkoop als deze niet meer want deze is bagger. Heb hem anderhalf maand maar hij valt vanaf het begin al elke keer uit en letters enz blijven hangenquote:
ik ga niks in mn reet stompenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ken wat gasten, heel vaag.
Mischien kan je tripje mexico doen?
Daar 500 van overhoudenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Monopoly het volgende:
Niet 3,4k op je salaristrook hebben staan deze maand
Nou dan is die van jouwquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono lust ineens geen joint meer
Niet-rokers
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga zo maar eens snurken vriendjes
Ik ga nog even wachten op de lapoquote:
Droom ze over dat mokkel Gquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga zo maar eens snurken vriendjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |