SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
[ Bericht 2% gewijzigd door SgtPorkbeans op 15-04-2014 19:07:48 ]Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Help mij een goede horrofilm uitkiezenquote:
Tip: mail je bios, pick een random film en zeg dat je die hebt gezien, maar er een groep tieners zaten met mobieltjes en geklets en dat je in de pauze naar huis bent gegaan om dat je je kapot irriteerde. Krijg je 95% van de gevallen 2 gratis kaartjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat is wel geniaal, daar heb ik nog niet over na gedacht
Ik zal het even aan madame voorleggen
Er bestaan geen goede horrorfilms meer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Help mij een goede horrofilm uitkiezen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Tip: mail je bios, pick een random film en zeg dat je die hebt gezien, maar er een groep tieners zaten met mobieltjes en geklets en dat je in de pauze naar huis bent gegaan om dat je je kapot irriteerde. Krijg je 95% van de gevallen 2 gratis kaartjes.
Zo doe ik dat ook.
Krent ftw.
Dat doe je ook voor de tijd. Zij weet van niks, en als je dan een grote bak popcorn koopt, ben je bijna niks kwijt, maar lijk je wel een big spenderquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar geld besparen op een date vind ik eigenlijk niet kunnen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat doe je ook voor de tijd. Zij weet van niks, en als je dan een grote bak popcorn koopt, ben je bijna niks kwijt, maar lijk je wel een big spender![]()
Tip: pin gewoon 100 euro. En dan betaal je daar mee, dan ziet ze al die knaken, en dan woah so much sex wew
haha ik hoef niet gelijk sex op de 1e date, daar komt nog bij, daarbij komt nog dat ik vind dat ze daar goed over na moet denken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat doe je ook voor de tijd. Zij weet van niks, en als je dan een grote bak popcorn koopt, ben je bijna niks kwijt, maar lijk je wel een big spender![]()
Tip: pin gewoon 100 euro. En dan betaal je daar mee, dan ziet ze al die knaken, en dan woah so much sex wew
Een echte gentlemanquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
haha ik hoef niet gelijk sex op de 1e date, daar komt nog bij, daarbij komt nog dat ik vind dat ze daar goed over na moet denken.
Ja, een zeldzaamheid tegenwoordigquote:
Herkenbaar. Nou, dan zijn we iig met z'n 2quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, een zeldzaamheid tegenwoordig
Als ik hoor wat zij allemaal heeft meegemaakt qua jongens enzo
Ik schaam me gewoon voor mijn generatie
Waarschijnlijk deze zaterdag of volgende weekquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar. Nou, dan zijn we iig met z'n 2![]()
Een gierige gentleman is er ook 1 denk ik altijd maar.
Wanneer is de date?
Mr Kitkatquote:
Duitslandquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tevens hier een klassieker van onze oosterburenLt Surge
Ello!quote:
Ok, keep me posted!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deze zaterdag of volgende week
Komt goedquote:
Doe dat, kun je ondertussen deze topper draaien (naast je drol):quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Komt goed
Even snel naar de wc om te turboFOK! ken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |