Lekker. Hoop dat Vodafone 'm snel uitlevert.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:53 schreef -J-D- het volgende:
‘HTC One M8 krijgt vanaf morgen Android 5.0.1 Lollipop’
Aldus het artikel van gisteren
Niet. Heb er ook geen last van. Zal vast vies zijn, maar het geluid is top.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe houden jullie de gaatjes van de speaker schoon?
Gaat volgens mij wel via de provider, maar heb geen idee in welke volgorde of hoe snel een provider is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:39 schreef inZanity het volgende:
Gaan die updates via de provider dan?
En is tele2 daat doorgaans een beetje snel in, weet iemand dat?
Volgens mij verzorgen de providers altijd zulke updates.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:25 schreef Xaobotnik het volgende:
Provider heeft er niets mee te maken tenzij je een branded telefoon hebt.
Nee, alleen branded telefoons.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij verzorgen de providers altijd zulke updates.
Ja, HTC rolt ze per imei nummer uit. Kan dus een dag hier en daar tussenzitten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:47 schreef inZanity het volgende:
Dus in principe komen ze allemaal tegelijk in Nederland, tenzij je een branded toestel hebt?
Als ie branded is staat ie vaak vol met malware van je provider. Allerlei apps die je er niet zomaar af kunt halen die gerelateerd zijn aan je provider. Vooral Vodafone en T-Mobile hebben hier een handje van. Heb je die malware niet, dan heb je naar alle waarschijnlijkheid geen branded toestelquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:
Hoe weet je wanneer je toestel branded is? Volgens mij is die van mij dat niet maar ik weet het eigenlijk niet zeker.
Volgens mij heb ik dat niet, maar dat weet ik niet zeker want het eerste wat ik altijd doe met een nieuwe telefoon is alle onzin die ik er niet op wil er af slopen en de onzin waarvoor dat niet kan uit app-overzichten halen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als ie branded is staat ie vaak vol met malware van je provider. Allerlei apps die je er niet zomaar af kunt halen die gerelateerd zijn aan je provider. Vooral Vodafone en T-Mobile hebben hier een handje van. Heb je die malware niet, dan heb je naar alle waarschijnlijkheid geen branded toestel
Kun je niet altijd zien, tenzij je de firmware inkijkt. Vroeger had je aangepaste dozen en en zelfs software. Ook zag je vaak een logo op het toestel zelf. Tegenwoordig heb je niet eens meer een simlock op niet-prepaid toestellen (hoewel je in het verleden ook branded toestellen had die niet locked waren). Maar het schijnt dus nog steeds voor te komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:
Hoe weet je wanneer je toestel branded is? Volgens mij is die van mij dat niet maar ik weet het eigenlijk niet zeker.
quote:
Gewoon Nederlands toestel bij Nederlandse provider?quote:
Ik heb ook 4G maar ga geen 780 mb verspillen aan een update, die kan ik niet missen aan het eind van de maandquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:31 schreef Ireyon het volgende:
Hier ook. Gewoon lekker via 4g binnenharken want Vodafone
Wat mis je precies?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Binnen!
Al mis ik wel de oude internet Explorer inclusief de Labs-functie. Kan ik op een bepaalde manier downgraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |