Sterker nog, het is gewoon functionaliteit die je nodig hebt om bepaalde dingen te doen, zoals het flashen van een custom rom.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah, was redelijk algemeen bekend toch?
Heel irritant, en wellicht pijnlijk?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:47 schreef blup het volgende:
Ziet er lullig uit maar je bakkebaard blijft vast zitten in dat kiertje.
Zonder ontwikkelaarsmodus kun je de bootloader (voor zover ik weet via de HTCdev website dan) niet unlockenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:47 schreef blup het volgende:
Ziet er lullig uit maar je bakkebaard blijft vast zitten in dat kiertje.
Ik heb trouwens net eigenhandig een eastereggje gevonden
Instellingen -> Info -> Software informatie -> Meer -> blijven drukken op build-nummer.
Activeert ontwikkelaarsmodus
Nooit gedaan of mee bezig geweest.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:51 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Sterker nog, het is gewoon functionaliteit die je nodig hebt om bepaalde dingen te doen, zoals het flashen van een custom rom.
Dan heb je er dus niet veel aan. Je kan het overigens weer weghalen door de databestanden te legen van je instellingen.quote:
Standaard Android 4.4 met Sense 6.0? Eens, vooral onderaan het scherm vind ik de knoppen vrij ver van de rand staan en ruimteverspillend.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:04 schreef static het volgende:
Ik vind de icoontjes/widgets wat ver uitelkaar staan; die ruimte kan beter gebruikt worden. Is die kleiner te maken - zonder al te gecompliceerd te doen?
Echt wat minder, die onscreen knoppen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Standaard Android 4.4 met Sense 6.0? Eens, vooral onderaan het scherm vind ik de knoppen vrij ver van de rand staan en ruimteverspillend.
Wat vind je "al te gecompliceerd"? Ik heb met de Apex Launcher waar ik het hier eerder over had het uiterlijk van mijn telefoon omgegooid. Daarbij kun je ook afstand tussen icoontjes en widgets of hun formaat op je scherm aanpassen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:04 schreef static het volgende:
Ik vind de icoontjes/widgets wat ver uitelkaar staan; die ruimte kan beter gebruikt worden. Is die kleiner te maken - zonder al te gecompliceerd te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De on-screen knoppen kom je niet vanaf. Althans, ik denk dat het wel mogelijk moet zijn met een geroote telefoon en de juiste software maar a) ik wil niet rooten en b) daar heb ik absoluut niet de kennis voor. Alles behalve die knoppen kun je vrij eenvoudig aanpassen.
Oehquote:Op maandag 26 januari 2015 13:53 schreef -J-D- het volgende:
‘HTC One M8 krijgt vanaf morgen Android 5.0.1 Lollipop’
Aldus het artikel van gisteren
quote:Op maandag 26 januari 2015 13:53 schreef -J-D- het volgende:
Lekker. Hoop dat Vodafone 'm snel uitlevert.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:53 schreef -J-D- het volgende:
Niet. Heb er ook geen last van. Zal vast vies zijn, maar het geluid is top.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe houden jullie de gaatjes van de speaker schoon?
Gaat volgens mij wel via de provider, maar heb geen idee in welke volgorde of hoe snel een provider is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:39 schreef inZanity het volgende:
Gaan die updates via de provider dan?
En is tele2 daat doorgaans een beetje snel in, weet iemand dat?
Volgens mij verzorgen de providers altijd zulke updates.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:25 schreef Xaobotnik het volgende:
Provider heeft er niets mee te maken tenzij je een branded telefoon hebt.
Nee, alleen branded telefoons.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij verzorgen de providers altijd zulke updates.
Ja, HTC rolt ze per imei nummer uit. Kan dus een dag hier en daar tussenzitten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:47 schreef inZanity het volgende:
Dus in principe komen ze allemaal tegelijk in Nederland, tenzij je een branded toestel hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |