Contact opnemen met de developers van die app, dat ze het fixen... Dat is het enige wat je kan doen. Hoe meer negatieve reacties, hoe eerder ze er wat aan gaan doen. Al is er niet bepaald een alternatief...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef Morgen- het volgende:
Ik wil graag updaten naar Lollipop als 'ie beschikbaar is, alleen volgens de reviews in Google Play werkt Lollipop niet goed samen met de Horizon Go app van UPC (Kan je live-tv mee kijken) en dat is toch wel een van de meest gebruikte apps op mijn M8
Die developers lopen maar te zeggen dat ze er nog steeds geen fix voor hebben, updates blijven uit. Ik verwacht iig geen update meer vóór februari.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:24 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Contact opnemen met de developers van die app, dat ze het fixen... Dat is het enige wat je kan doen. Hoe meer negatieve reacties, hoe eerder ze er wat aan gaan doen. Al is er niet bepaald een alternatief...
Werkt die app trouwens ook wanneer je niet via wifi op een UPC-verbinding zit?
Je vergeet nu wel het belangrijkste te vermelden, namelijk de overschakeling van Dalvik naar ART.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:44 schreef Xaobotnik het volgende:
De verschillen zijn niet zo heel groot tov de skin die over KitKat heen zit. Material design heeft HTC, zoals verwacht niet zoveel mee gedaan. Alleen wat praktische zaken zijn overgenomen. Maar qua uiterlijk en uitstraling blijft het grootste deel hetzelfde. Wederom 4 icoontjes naast elkaar in de apptray, de oude icoontjes, etc. etc. En in grote lijnen blijft Sense natuurlijk ook hetzelfde.
Wel notificaties op het lockscreen, en de toggles in het pulldownmenu als ik het goed gezien heb.
Even tussendoor. Dat Go live waarover jij spreekt,is dat in de playstore of kun je dat alleen downloaden als je de UPC site bezoekt? Ik heb nl.ook Android (weet niet welke) en heb ook UPC alleen heb mij daar nog niet zo bezig mee gehouden omdat allemaal te installeren op mijn mobiel.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef Morgen- het volgende:
Ik wil graag updaten naar Lollipop als 'ie beschikbaar is, alleen volgens de reviews in Google Play werkt Lollipop niet goed samen met de Horizon Go app van UPC (Kan je live-tv mee kijken) en dat is toch wel een van de meest gebruikte apps op mijn M8
Is gewoon in de Play Store te vinden: https://play.google.com/s(...)i.orionandroid&hl=enquote:Op maandag 19 januari 2015 13:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Even tussendoor. Dat Go live waarover jij spreekt,is dat in de playstore of kun je dat alleen downloaden als je de UPC site bezoekt? Ik heb nl.ook Android (weet niet welke) en heb ook UPC alleen heb mij daar nog niet zo bezig mee gehouden omdat allemaal te installeren op mijn mobiel.
Meh. Ik gebruik ART nu een paar maanden en ik merk geen enkele vooruitgang in prestatie of batterijduur.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je vergeet nu wel het belangrijkste te vermelden, namelijk de overschakeling van Dalvik naar ART.
Dat is een significante verandering.
Hijs niet goed gemaakt, glas zit er los in.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:35 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ah, geen rare reparatiepogingen dus. Maar je board is nog wel hetzelfde? Dat is wel opvallend. Maar goed, ik kan je aanraden om het eea effe te testen. GPS aanzetten volgende keer als je gaat tijden, een tijdje effe HD-streamen, etc. Je toestel dus flink laten werken, en dat voor een langere tijd. Wordt vaak verkloot bij HTC's. Dan weet je iig dat het goed gedaan is en sluimerd een zwakheid niet door de tijd heen door.
Je hebt mijn vraag duidelijk beantwoord. Bij Ziggo is het zo dat je perse op een privé aansluiting van Ziggo moet internetten. Ik weet niet of Ziggo Mobiel ook evt. werkt, maar je KPN of Vodafone-3G/4G geeft dus geen toegang. Ook als je via Wifi Hotspots van Ziggo verbinding maakt, werkt het niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:28 schreef Morgen- het volgende:
Edit: Ik krijg het gevoel dat ik de vraag niet goed begrijp. Bedoel je * niet via wifi maar wel op een netwerk van UPC * ?
Ik bedoelde meer de GUI. Die wordt amper veranderd, als ik kijk naar de Maleisische rom (daar kwam vandaag de Lolipop-update uit).quote:Op maandag 19 januari 2015 13:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je vergeet nu wel het belangrijkste te vermelden, namelijk de overschakeling van Dalvik naar ART.
Dat is een significante verandering.
Tsja, lullig om toch weer deze bevestiging te zien. Meteen een mailtje sturen naar zowel HTC met de melding (want het duurt niet lang voordat ze de conclusie trekken dat het misschien aan jezelf ligt) en als naar Vodafone met de klacht. De grote partijen laten dit soort praktijken te makkelijk gaan, terwijl juist zij het verschil kunnen maken.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:15 schreef blup het volgende:
[..]
Hijs niet goed gemaakt, glas zit er los in.
Mwah, was redelijk algemeen bekend toch?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:47 schreef blup het volgende:
Ziet er lullig uit maar je bakkebaard blijft vast zitten in dat kiertje.
Ik heb trouwens net eigenhandig een eastereggje gevonden
Instellingen -> Info -> Software informatie -> Meer -> blijven drukken op build-nummer.
Activeert ontwikkelaarsmodus
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:47 schreef blup het volgende:
Instellingen -> Info -> Software informatie -> Meer -> blijven drukken op build-nummer.
Sterker nog, het is gewoon functionaliteit die je nodig hebt om bepaalde dingen te doen, zoals het flashen van een custom rom.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah, was redelijk algemeen bekend toch?
Heel irritant, en wellicht pijnlijk?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:47 schreef blup het volgende:
Zonder ontwikkelaarsmodus kun je de bootloader (voor zover ik weet via de HTCdev website dan) niet unlockenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:47 schreef blup het volgende:
Nooit gedaan of mee bezig geweest.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:51 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Sterker nog, het is gewoon functionaliteit die je nodig hebt om bepaalde dingen te doen, zoals het flashen van een custom rom.
Dan heb je er dus niet veel aan. Je kan het overigens weer weghalen door de databestanden te legen van je instellingen.quote:
Standaard Android 4.4 met Sense 6.0? Eens, vooral onderaan het scherm vind ik de knoppen vrij ver van de rand staan en ruimteverspillend.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:04 schreef static het volgende:
Ik vind de icoontjes/widgets wat ver uitelkaar staan; die ruimte kan beter gebruikt worden. Is die kleiner te maken - zonder al te gecompliceerd te doen?
Echt wat minder, die onscreen knoppen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Standaard Android 4.4 met Sense 6.0? Eens, vooral onderaan het scherm vind ik de knoppen vrij ver van de rand staan en ruimteverspillend.
Wat vind je "al te gecompliceerd"? Ik heb met de Apex Launcher waar ik het hier eerder over had het uiterlijk van mijn telefoon omgegooid. Daarbij kun je ook afstand tussen icoontjes en widgets of hun formaat op je scherm aanpassen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:04 schreef static het volgende:
Ik vind de icoontjes/widgets wat ver uitelkaar staan; die ruimte kan beter gebruikt worden. Is die kleiner te maken - zonder al te gecompliceerd te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De on-screen knoppen kom je niet vanaf. Althans, ik denk dat het wel mogelijk moet zijn met een geroote telefoon en de juiste software maar a) ik wil niet rooten en b) daar heb ik absoluut niet de kennis voor. Alles behalve die knoppen kun je vrij eenvoudig aanpassen.
Oehquote:Op maandag 26 januari 2015 13:53 schreef -J-D- het volgende:
‘HTC One M8 krijgt vanaf morgen Android 5.0.1 Lollipop’
Aldus het artikel van gisteren
quote:Op maandag 26 januari 2015 13:53 schreef -J-D- het volgende:
‘HTC One M8 krijgt vanaf morgen Android 5.0.1 Lollipop’
Aldus het artikel van gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |