Instellingen -> scherm en slepen -> gebaren voor motion launch -> gebaren voor motion launch uitvinken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:59 schreef -J-D- het volgende:
Iemand een idee hoe je het ontwaken door twee keer te tikken kan uitschakelen?
Maar geef toe hij is prachtig. Mooiste phone te krijgen (heb hem zelf niet maar close).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb sinds gisteren een One M8, kom van een S2 af, maar ik moet zeggen dat het formaat behoorlijk wennen is. Hoelang heeft dat bij jullie geduurd? Bedienen in 1 hand gaat een stuk lastiger.
Een weekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb sinds gisteren een One M8, kom van een S2 af, maar ik moet zeggen dat het formaat behoorlijk wennen is. Hoelang heeft dat bij jullie geduurd? Bedienen in 1 hand gaat een stuk lastiger.
Geprobeerd, maar het werkt niet. Kan geen fatsoenlijke foto meer maken en daar ben ik not amused mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Basxt het volgende:
Iemand al zn camera schoon gemaakt zodat het filter er af is?
Zijn er daarnaast nog mensen hier die merken dat de beide camera's (front en back) fish-eye achtige foto's maken aan de bovenkant van het scherm? Hij lijkt een deel uit te rekken boven aan de foto.
hoezo dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan geen fatsoenlijke foto meer maken en daar ben ik not amused mee.
Hierom:quote:
Geprobeerd, werkt dus niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:42 schreef Ireyon het volgende:
http://www.androidbeat.co(...)-scratch-htc-one-m8/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |