Assassin's Creed Black Flag, of Trials Fusion. Maar ACBF komt volgens mij over een poosje met een complete versie incl. DLC.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:09 schreef R- het volgende:
Wil naast Fifa nog een andere game halen deze week.
Ik zit nog te twijfelen. Outlast lijkt me erg vet maar is is duur voor maar 5 uur gameplay. Was 2 maanden ook gratis![]()
Dan blijven er Lego Marvel en Tomb Raider over.
Ik heb AC1 en 2 uitgespeeld. 1 was meh maar 2 vond ik wel heel erg vet. Na Brotherhood heb ik geen AC meer aangeraakt. Ik vind het veel te eentonig.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Assassin's Creed Black Flag, of Trials Fusion. Maar ACBF komt volgens mij over een poosje met een complete versie incl. DLC.
Black Flag schijnt wel weer vrij goed te zijn, al blijft AC2 waarschijnlijk de beste.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:24 schreef R- het volgende:
[..]
Ik heb AC1 en 2 uitgespeeld. 1 was meh maar 2 vond ik wel heel erg vet. Na Brotherhood heb ik geen AC meer aangeraakt. Ik vind het veel te eentonig.
Tomb Raider natuurlijk, dat is naast Flower de beste game die beschikbaar is voor next gen.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:09 schreef R- het volgende:
Wil naast Fifa nog een andere game halen deze week.
Ik zit nog te twijfelen. Outlast lijkt me erg vet maar is is duur voor maar 5 uur gameplay. Was 2 maanden ook gratis![]()
Dan blijven er Lego Marvel en Tomb Raider over.
JE WEET!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ed
zijn bijschriften
PU is mijn bijbel.
Al jarenlang trouw lid!
Pro tip!quote:Op woensdag 16 april 2014 20:56 schreef Rossdale het volgende:
Protip voor de liefhebbers van trials: in de Amerikaanse PSN store is een demo van Trials Fusion beschikbaar!
Geen idee waarom dat niet gewoon wereldwijd is maargoed.
Sowieso is de USA-store wat voller en overzichtelijker. En ook goedkoper. Ik zie dat Child of Light daar maar 15 dollar gaat kosten, en hier 20 euro volgens mij...quote:Op woensdag 16 april 2014 20:56 schreef Rossdale het volgende:
Protip voor de liefhebbers van trials: in de Amerikaanse PSN store is een demo van Trials Fusion beschikbaar!
Geen idee waarom dat niet gewoon wereldwijd is maargoed.
Ik heb ook gewacht en geen spijt van. Imho de beste Assassins Creed uit de reeks!quote:Op woensdag 16 april 2014 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
Black Flag is de 1e game die ik ga spelen op de PS4, heb hem extra laten liggen maar die lijkt me super tof
Ik had ze van de week allebei te koop voor ¤25,-quote:Op woensdag 16 april 2014 19:51 schreef R- het volgende:
Nou kijken of ik van de week Tomb Raider en Killzone kan scoren voor 50euro.
Beterquote:Sony heeft in een nieuwe Playstation Blog SHAREfactory uit de doeken gedaan. SHAREFactory is een applicatie waarmee je video's kunt bewerken, zodat je makkelijker je eigen gameplayvideo's kunt maken. SHAREFactory komt beschikbaar in software-update 1.70, die eind april verwacht wordt.
Met de nieuwe applicatie kunnen gebruikers de gameplay die ze hebben opgenomen bewerken met allerlei effecten, filters en soepele overgangen tussen verschillende scènes. Ook is het mogelijk om met de PlayStation Camera commentaar op te nemen en toe te voegen of je kunt eigen muziek als achtergrondgeluid instellen.
De bewerkte video's kun je daarna op Facebook uploaden of opslaan op een externe usb-schijf. De 1.70-update maakt het ook mogelijk om HDCP uit te zetten, waarmee het mogelijk is om direct via de HDMI-output beelden op te nemen.
Ik voelde mij een beetje bekocht. Samen met AC3 vind ik het de matigste. Verhaallijn drijft voor mij ook te ver weg van het Assasins\ Templar verhaal, vond in de eerdere delen het zweempje geloof wel lekker en dat verdwijnt langzaam. Daarbij, al lijk ik de enige te zijn, vind ik dat varen ook geen echt leuke toevoeging en mis ik de overweldigende steden.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:38 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb ook gewacht en geen spijt van. Imho de beste Assassins Creed uit de reeks!
Dit.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik voelde mij een beetje bekocht. Samen met AC3 vind ik het de matigste. Verhaallijn drijft voor mij ook te ver weg van het Assasins\ Templar verhaal, vond in de eerdere delen het zweempje geloof wel lekker en dat verdwijnt langzaam. Daarbij, al lijk ik de enige te zijn, vind ik dat varen ook geen echt leuke toevoeging en mis ik de overweldigende steden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |