Niet de straten van Kiev maar wel de politie en overheidsgebouwen. Zoek maar op de Right Sector.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat jij zo zat te zaniken ben ik even in de archieven doken. Ik kon echter niets vinden over gewapende milities die de straten van Kiev onveilig maakten. Wel voldoende over demonstranten die slaags raakten met de oproerpolitie.
Jij hanteert een vreemde definitie van democratie. Is het democratisch om de wapens op te pakken, overheidsgebouwen te bezetten en vervolgens onafhankelijkheid af te dwingen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De verkiezingen gaan over de president niet over afscheiden. Een referendum is democratie. Jij hebt een vreemde definitie van terroristen.
twitter:EndTimeTuber twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 17:02:28NOT CONFIRMED!!! #Ukraine Fighter jet shot down near Ukraine’s city of Kramatorsk, witnesses say http://t.co/MYPLIoPEAl reageer retweet
Ja leuk. nee. Je pikt nu twee verschillende zaken eruit, slim trucje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat een onzin. De tweede optie geeft alleen meer autonomie, dus zeker niet 1 kant,
Het is niet nagenoeg hetzelfde...
Ja, ze eisen een referendum geen onafhankelijkheid. En ze strijden tegen een ongekozen regime.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hanteert een vreemde definitie van democratie. Is het democratisch om de wapens op te pakken, overheidsgebouwen te bezetten en vervolgens onafhankelijkheid af te dwingen?
Ja man, want Iran heeft geen kernwapens..quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Betrouwbare bronDie beweerde ook dat Iran kernwapens heeft en er Russisch tanks in Oekraïne zouden zijn.
Ze hebben liever een corrupte Kremlin-sockpuppet, want dan voelen ze zich onafhankelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, ze eisen een referendum geen onafhankelijkheid. En ze strijden tegen een ongekozen regime.
Militanten? In grote getale? En afkomstig uit andere landen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niet de straten van Kiev maar wel de politie en overheidsgebouwen. Zoek maar op de Right Sector.
Met SP is het lastig discussiëren...of hij zuigt om te zieken, maar dat denk ik niet, ik denk dat hij het oprecht meent, maar dan heeft hij last om zaken vanuit verschillende perspectieven te zien...quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja leuk. nee. Je pikt nu twee verschillende zaken eruit, slim trucje.![]()
De tweede optie in het referendum is niet hetzelfde als de eerste nee. En het tweede punt is ook niet bijna hetzelfde zoals de situatie was voor de annexatie van de krim. Dat was een verdrag die daarna nog vele malen aangepast is.
Het referendum biedt dus helemaal niet een optie naast annexatie door Rusland. En het biedt niet de situatie zoals die toen was, dus geen normaal referendum. Dat in jouw ogen de uitslag al vaststaat doet er niet doe. Dan kan je net zo goed geen referendum houden of op peilingen afgaan of de gutfeeling van een leider. Of de Noord-Korea Methode.
Het is wel bijna hetzelfde, ze blijven onderdeel van Oekraïne maar krijgen wel meer autonomie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja leuk. nee. Je pikt nu twee verschillende zaken eruit, slim trucje.![]()
De tweede optie in het referendum is niet hetzelfde als de eerste nee. En het tweede punt is ook niet bijna hetzelfde zoals de situatie was voor de annexatie van de krim. Dat was een verdrag die daarna nog vele malen aangepast is.
Het referendum biedt dus helemaal niet een optie naast annexatie door Rusland. En het biedt niet de situatie zoals die toen was, dus geen normaal referendum. Dat in jouw ogen de uitslag al vaststaat doet er niet doe. Dan kan je net zo goed geen referendum houden of op peilingen afgaan of de gutfeeling van een leider. Of de Noord-Korea Methode.
Geef maar eens bewijs, ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja man, want Iran heeft geen kernwapens..
Ik hoor weinig over een referendum. Die gewapende figuren geven gewoon dat ze zich bij Rusland willen aansluiten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, ze eisen een referendum geen onafhankelijkheid. En ze strijden tegen een ongekozen regime.
Ze kunnen dan zelf kiezen wat ze willen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hebben liever een corrupte Kremlin-sockpuppet, want dan voelen ze zich onafhankelijk.
Of het is een professional. In topics over de Libische revolutie had je daar ook een paar van.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:07 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Met SP is het lastig discussiëren...of hij zuigt om te zieken, maar dat denk ik niet, ik denk dat hij het oprecht meent
De nieuwe "regering" va Oekraine is per definitie onwettig, de burgers hebben alle recht te protesteren tegen deze lui die met een geweldadige staatsgreep aan de macht zijn gekomen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Militanten? In grote getale? En afkomstig uit andere landen?
Wel jammer dat de demonstraties op een gegeven zijn gekaapt door extremisten. Hoewel Janoekovitsj dat deels ook aan zichzelf had te danken.
Maar goed, ik zal bekennen dat ik enigszins bevooroordeeld ben. Ik steun eerder het pro-Europese westen dan het Russische oosten.
Jij keurt daarentegen het afzetten van Janoekovitsj af, maar hebt vervolgens geen problemen met gewapend verzet en geweld tegen de nieuwe Oekraïense regering.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze kunnen dan zelf kiezen wat ze willen.
Je hebt hier een punt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:09 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
De nieuwe "regering" va Oekraine is per definitie onwettig, de burgers hebben alle recht te protesteren tegen deze lui die met een geweldadige staatsgreep aan de macht zijn gekomen.
Jij hebt het atoomprogramma van Iran niet meegekregen ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geef maar eens bewijs, ben heel benieuwd.
Ja, 10.000 tot 15.000 noem ik grote getale. Er zullen vast wel wat mensen uit andere landen bijzitten maar niet veel net als er bij de pro-Russen er ook niet veel mensen uit Rusland bijzitten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Militanten? In grote getale? En afkomstig uit andere landen?
Jij keurt daarentegen het afzetten van Janoekovitsj af, maar hebt vervolgens geen problemen met gewapend verzet en geweld tegen de nieuwe Oekraïense regering.
Door middel van een referendum net als bij de Krim.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoor weinig over een referendum. Die gewapende figuren geven gewoon dat ze zich bij Rusland willen aansluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |