Aight cool. Ik ga morge even checken misschien meteen kopen die hap en dan nog een microfoontje erbijquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
voor hoever het ging in een mediamarkt erg goed.
kijk ook hier eens rond..quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Aight cool. Ik ga morge even checken misschien meteen kopen die hap en dan nog een microfoontje erbij
Nee voor dat geld haal ik hem wel hierquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kijk ook hier eens rond..
http://www.mp4nation.net/headphones/headphones
maar ik luister meestal jazz, latin, klassiek en rock. Daar klonk het goed mee. De rest weet ik niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:19 schreef MineraalWater het volgende:
Sennheiser heeft een lage Impedantie omdat ik niet een amp erbij wil kopen. Deze klonk ook iets beter als de AKG en zat beter.
Daar luister ik ook veel naar dus dat scheeltquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
maar ik luister meestal jazz, latin, klassiek en rock. Daar klonk het goed mee. De rest weet ik niet.
een goeie DAC kan ook erg veel schelen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:19 schreef MineraalWater het volgende:
Sennheiser heeft een lage Impedantie omdat ik niet een amp erbij wil kopen. Deze klonk ook iets beter als de AKG en zat beter.
Yup maar dat kost ook alweer gauw 100-150 euroquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
een goeie DAC kan ook erg veel schelen.
Ja ik ken het dat is waar de trein door gaat voor je Lely zelf ingaat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja die naam is niet ideaal, maar goed dr ligt nou eenmaal een stuk water dat zuigerplas heet
Ja dat klopt. Wel mooi stukje bos.quote:Op zondag 20 april 2014 00:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ik ken het dat is waar de trein door gaat voor je Lely zelf ingaat.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | }} }}} {{{{{{ OOOOOOO OOOOOOO OOOOOOO OOOOOOO OOOOOOO OOOOOOO OOOOOOO (..) OOOOOOO % OOOOOOO % OOOOOOO % OOOOOOOOOO% OOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOO |
meaning?quote:Op zondag 20 april 2014 20:34 schreef Ame_thyst het volgende:
You have sold an item on the Community Market
je moeder met een penis xxquote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef tuut-chips het volgende:
bobbernaut heeft een keer een jointje gerookt op een feestje waar hij niet eens was uitgenodigd en nu vindt hij zichzelf de shiiiiiiiit
godverdomme mooi! 5-1quote:Op maandag 21 april 2014 00:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE
quote:Op maandag 21 april 2014 00:23 schreef bobbernaut het volgende:
Pauperkiwi triest kk kind altijd haten hahahahahaha zielig persoon
YEEEAAAHH!quote:Op maandag 21 april 2014 11:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zo'n kaart verkocht op steam, 35 cent ftw
morgehquote:
moet je eens een strange killstreak tf2 wapen verkopen. Daar heb ik dayz van gekocht en nog geld over.quote:Op maandag 21 april 2014 11:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zo'n kaart verkocht op steam, 35 cent ftw
moet je geen keys kopen voor die meuk ? Tijdje terug nog een weekje TF gedaan maar kreeg nooit items die ik kan sellen.quote:Op maandag 21 april 2014 12:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
moet je eens een strange killstreak tf2 wapen verkopen. Daar heb ik dayz van gekocht en nog geld over.
soms krijg je een key. Meestal cosmetics. Die mann up tours zijn wel handig voor drops. Maar dan mort je wel kaartjes hebben. Ik hoop nog op een unusual. Die gaan voor 50-150 dollar.quote:Op maandag 21 april 2014 12:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
moet je geen keys kopen voor die meuk ? Tijdje terug nog een weekje TF gedaan maar kreeg nooit items die ik kan sellen.
gvd. waarom zijn die allemaal al wegquote:Op maandag 21 april 2014 16:45 schreef bobbernaut het volgende:
Te awesome dit.
https://www.kickstarter.c(...)-3d-printer?ref=live
$2,928,596
pledged of $50,000 goal
Ja iddquote:Op maandag 21 april 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
gvd. waarom zijn die allemaal al weg
Behalve die van 300 dollar en meer dan
JA!quote:Op maandag 21 april 2014 21:23 schreef d4v1d het volgende:
http://www.dx.com/p/vidon(...)-280219#.U1Vv9vl_ugQ
Kopen?
Zozo, welk vak sta jij in de Ikea??quote:
Mis ik de grap?quote:Op maandag 21 april 2014 21:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zozo, welk vak sta jij in de Ikea??
niertje op ebay. Of maagdelijkheid.quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je verkoopt je lichaam? Enige wat ik kan bedenken.
DAT JE ECHT EEN KAST BENT #STOER #KASTOEquote:
ook een keer gehad. Echt naar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:25 schreef MineraalWater het volgende:
Had gedroomd dat mijn voortanden eraf waren gevallen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sosua is ooouuuuuddddd
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:47 schreef MineraalWater het volgende:
Met een beetje geluk word alles vandaag verzonden
Ik ook, betekent blijkbaar iets van te veel stress ofzoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Op dinsdag 22 april 2014 13:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ja nogsteeds? Duurt wel lang zeg..quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Woop woop, pakketje zit 'em te chillen bij de aardige douanemeneren
Boh hoop maar dat het niet te veel word dan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja vanaf maandag vorige week al dus ik verwacht een briefje thuis
mijn dhl pakketje (met telefoon) was er in 1x doorheen gevlogen... en geen briefjesquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Woop woop, pakketje zit 'em te chillen bij de aardige douanemeneren
quote:Kingdance 25 april Area 1 - House / eclectic
La Fuente
Artistic Raw
Dirrty Berry
The Partysquad
Carita La Nina
MC Boogie
Kingdance 25 april Area 2 - Hardstyle / Rawhardstyle
Frequencerz (NL)
Thyron
Blockside
B-Stylez
Titan
MC Syco
quote:Kingdance 26 april Area 1 - House / eclectic
Vato Gonzalez ft. MC Tjen
Kenneth G
Sidney Samson
Sebastian Bronk
Lady Bee
Quintino
Jay Hardway
MC Boogie
Kingdance 26 april Area 2 - Hardstyle / Rawhardstyle
Code Black (AU)
Korsakoff
Thera (NL)
Chain Reaction
Jack of Sound
Proto Bytez
Zentiments
Kold Konexion
Audiotricz
MC Syco
quote:D4L Mainstage
Shermanology
Billy The Kit
Gregor Salto
Franky Rizardo
Ralvero
Bobby Burns
Jean
Mitchell Niemeyer
Erick E
Tommygoff
Hosted by MC Roga
Liberator Outdoor
Crypsis
Donkey Rollers LIVE
Noize Suppressor
Theracords Allstars (Blackburn – Thera – Prefix & Desity)
Focuz
Atmozfears
Solutio & The I's
Heatzone
Arkaine
Hosted by MC Renegade
Is ook gewoon letterlijk twintig meter bij mijn flat te gaan, dus gewoon knallenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:04 schreef bobbernaut het volgende:
Zie wel wat aardige artiesten in die lineups
Kan je van het terrein af en en weer op wanneer je wilt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is ook gewoon letterlijk twintig meter bij mijn flat te gaan, dus gewoon knallen
Yeah, zijn van die standaardtickets met een magneetstrip. Gewoon voor beide Kingsdaydagen en D4Lquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan je van het terrein af en en weer op wanneer je wilt?
Oooh kan je gewoon ff naar huis en daar eten enzo!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Yeah, zijn van die standaardtickets met een magneetstrip. Gewoon voor beide Kingsdaydagen en D4L
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |