In belgie is er dan ook geen grote Nederlandse bevolkingsgroep en is er geen Krim, nietwaar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:39 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Piet leg me eens uit waar een soevereine staat het recht vandaan haalt om zich te bemoeien met de staatsvorm van een andere soevereine staat...dat doen wij toch ook niet met Belgi?
Denk aan de belangen van de burgers in Oost-Europa die bij de EU horen dan, hoe die zich voelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Normale mensen geven om het belang van de burgers.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie hier ook niemand moeite doen het beter te omschrijven, afgezien van vingers te wijzen naar de EU danwel NAVO. Maak ons eens wat wijzer dan, in plaats van RT na te typen. Die website kan ik ook wel bezoeken als ik dat wil lezen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Russisch sprekende worden onderdrukt door Russisch als taal af te schaffen, democratisch gekozen president wordt vervangen door een regime met neo-nazi's en Russisch TV zenders verboden. En de belangrijkste: de bevolking hoort gewoon zelf te kunnen kiezen waarbij ze kunnen horen. Opsplitsing is de enige oplossing gezien de ene helft bij de EU wil en de andere helft bij de Euraziatische Unie, daar zal anders altijd conflict over blijven.
Dat zeg ik, RT kan ik ook wel elders volgen in plaats van uit jouw copy-paste proza.quote:
Wat moeten die voelen dan? Lekker boeiend voor hun.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk aan de belangen van de burgers in Oost-Europa die bij de EU horen dan, hoe die zich voelen.
Als je poogt de situatie van een andere kant te belichten dan wordt je hier uitgescholden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie hier ook niemand moeite doen het beter te omschrijven, afgezien van vingers te wijzen naar de EU danwel NAVO. Maak ons eens wat wijzer dan, in plaats van RT na te typen. Die website kan ik ook wel bezoeken als ik dat wil lezen.
Vertel me eens wat er niet klopt aan mijn post in plaats van deze onzin.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg ik, RT kan ik ook wel elders volgen in plaats van uit jouw copy-paste proza.
Ik dacht dat normale mensen om elkaar gaven, of nu ineens niet meer?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat moeten die voelen dan? Lekker boeiend voor hun.
Ik scheld niemand uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je poogt de situatie van een andere kant te belichten dan wordt je hier uitgescholden.
Wat veranderd er precies in hun leven? Niks, voor hun maakt het niks uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht dat normale mensen om elkaar gaven, of nu ineens niet meer?
En dus maar hopen op wapengekletter. Die onvolwassen trek vertoon je altijd als er ergens weer een precaire situatie ontstaat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk aan de belangen van de burgers in Oost-Europa die bij de EU horen dan, hoe die zich voelen.
Je denkt werkelijk dat de annexatie van een Oost-Europees land geen impact heeft voor andere landen in de regio?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat veranderd er precies in hun leven? Niks, voor hun maakt het niks uit.
Vertel me die eens. En ga vooral door met het negeren van mijn argumenten en het afdoen als RT copy paste.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt werkelijk dat de annexatie van een Oost-Europees land geen impact heeft voor andere landen in de regio?
Ik hoop nergens op, maar een militaire macht aan de grens zou meer afschrikken dan sancties alleen, me dunkt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dus maar hopen op wapengekletter. Die onvolwassen trek vertoon je altijd als er ergens weer een precaire situatie ontstaat.
Elk ander buurland van Rusland heeft hetzelfde te vrezen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vertel me die eens. En ga vooral door met het negeren van mijn argumenten en het afdoen als RT copy paste.
Gevoel van veiligheid, onbetrouwbare buurman, grotere politieke spanningen, handelsverdragen onder druk, etc.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vertel me die eens. En ga vooral door met het negeren van mijn argumenten en het afdoen als RT copy paste.
Nee, dat is niet zo die EU landen hebben niks te vrezen. Denk je nou echt dat Poetin die binnen gaat vallen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:47 schreef waht het volgende:
[..]
Elk ander buurland van Rusland heeft hetzelfde te vrezen.
Dat wil je niet snappen, maar dat verandert niets aan het sentiment in die landen.
Mogelijk een plotselinge verspreiding van grote hoeveelheden Russische paspoorten in grensgebieden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gevoel van veiligheid, onbetrouwbare buurman, grotere politieke spanningen, handelsverdragen onder druk, etc.
Poetin gaat nooit die landen aanvallen dus niks veiligheid, de NAVO is net zo goed onbetrouwbaar. Vertel me eens welke handelsverdragen onder drukt staan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gevoel van veiligheid, onbetrouwbare buurman, grotere politieke spanningen, handelsverdragen onder druk, etc.
Verkeerde voorstelling van zaken. Je moet het zo zien. Friesland stapt uit Nederland, en daarna zoeken de Nederlandstalige gebieden in Friesland, zoals de Waddeneilanden, Het Bilt en de Stellingwerven weer toenadering naar Nederland om fan de Fryske ´taal´- onderdrukking uit te komen. En dan zijn er nog steden die half Fries, half Nederlands zijn, zoals Sneek.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat is erg in het voordeel voor Oekrane inderdaad. Alsof Duitsland zich ineens inzet voor een Federaal Friesland in Nederland, en 50.000 troepen aan onze grens zet. Lekker dan.
Grappigquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mogelijk een plotselinge verspreiding van grote hoeveelheden Russische paspoorten in grensgebieden.
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mogelijk een plotselinge verspreiding van grote hoeveelheden Russische paspoorten in grensgebieden.
Je kan me beter vragen welke handelsverdragen niet onder druk staan op dit moment.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Poetin gaat nooit die landen aanvallen dus niks veiligheid, de NAVO is net zo goed onbetrouwbaar. Vertel me eens welke handelsverdragen onder drukt staan?
http://rt.com/news/ukraine-presidential-candidates-attacked-516/quote:Ukraine presidential candidates attacked in Kiev
Radicals have attacked two Ukrainian presidential candidates. One of them, Oleg Tsarev, was “brutally beaten,” claimed the candidate’s press office. The radicals poured green antiseptic solution and flour on another candidate, Mikhail Dobkin.
Oleg Tsarev was attacked after being trapped inside the ICTV media building following his appearance on the ‘Svoboda Slova’ chat show, according to the statement released by Tsarev’s office.
“It was with great difficulty that government’s security forces were able to recapture Oleg Tsarev from the angry mob. He was severely beaten and is in serious condition,” the press office said.
..
Following the attack, Tsarev said that he would not withdraw his candidacy from the presidential election under any circumstances, his press office stated.
“Peaceful dialogue between the authorities and all of the people in the country, the search for compromise and understanding are the only ways to solve the political crisis,” Interfax quoted the politician as saying in the lobby of the General Prosecutor's Office Tuesday night.
Meanwhile, Konstantin Dolgov, the Russian Foreign Ministry’s commissioner for human rights, has noted a “shy silence” from Western countries towards the attack on Tsarev.
“The Maidan tank democracy is in full swing, the extremists remained unpunished,” Dolgov tweeted. “Typical double standards.”
According to Dolgov, Kiev coup-appointed government used ‘tank’ force against people of south-eastern Ukrainian cities whose rights should be protected by this vey government.
“Is it an inclusive political dialogue and a constitutional reform?” he asked on Twitter.
Around the same time, unidentified individuals blocked and damaged the vehicle carrying another presidential candidate, Mikhail Dobkin, while attacking and injuring his aides on their way to that same talk show.
Dobkin admitted to the attack during a live phone interview later on the show. Other media reported that the radicals poured green antiseptic solution and flour on Dobkin.
The two candidates were scheduled to join a third presidential candidate, Yulia Tymoshenko, on the talk show.
Both Dobkin and Tsarev submitted their candidacies for the presidential election as self-nominees. Ukraine’s presidential elections are scheduled to be held on May 25, with twenty three registered candidates taking part in the campaign.
Je zou ook gewoon antwoord kunnen geven,quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan me beter vragen welke handelsverdragen niet onder druk staan op dit moment.
Of meld RT dat saillante detail niet?
Je hebt niks meegekregen van de sancties die op tafel liggen? Bankboycots, wapenembargo's, stopzetten handel in olie/gas, etc. etc.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon antwoord kunnen geven,
Dreiging, zoek het op.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo die EU landen hebben niks te vrezen. Denk je nou echt dat Poetin die binnen gaat vallen?
That is besides the point... Het gaat om artikel 2(7) van het Handvest VN, anders niks...quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In belgie is er dan ook geen grote Nederlandse bevolkingsgroep en is er geen Krim, nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |