#neverforgetquote:
Zo gaat het bij mij wekelijks in college.quote:
Superheldenkunde?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#neverforget
Al was ik toen alleen buiten de SC actief
[..]
Zo gaat het bij mij wekelijks in college.
aha ik snap mquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben de bemiddelaar; ik kom daar waar men mij nodig heeft
Vrouwen zijn broodnodig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:14 schreef Karlijn1 het volgende:
Haha mij waarschijnlijk wel want ik ben een vrouw en tja vrouwen
Goed punt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:16 schreef Karlijn1 het volgende:
mannen zijn nodiger, wie koopt betaald anders het eten?
Hoiquote:
Wat voor vakken heb je zoalquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:21 schreef Karlijn1 het volgende:
[..]
Nee totaal niet maar wel te veel moeite haha
gewoon nederlands engels wiskunde biologie en ik heb op mijn school nog praktijkvakken dier techniek enzoquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat voor vakken heb je zoalik ben niet echt bekend met vmbo
Al die praktijkvakken heb ik nooit gehad op de havo, alleen techniek in het eerste jaar havo/vwo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:24 schreef Karlijn1 het volgende:
[..]
gewoon nederlands engels wiskunde biologie en ik heb op mijn school nog praktijkvakken dier techniek enzo
haha engels is juist vreselijk me slechtste vak :pquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al die praktijkvakken heb ik nooit gehad op de havo, alleen techniek in het eerste jaar havo/vwo.
Engels = Easy.
Nederlands = Simpel
Wiskunde =![]()
Biologie =
oke nederlands ook wel zoals je ziet.. hahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:28 schreef Karlijn1 het volgende:
[..]
haha engels is juist vreselijk me slechtste vak :p
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:28 schreef Karlijn1 het volgende:
[..]
haha engels is juist vreselijk me slechtste vak :p
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:28 schreef Karlijn1 het volgende:
[..]
oke nederlands ook wel zoals je ziet.. haha
nahh ook niet echt haha ben beter in kijken hoe andere mensen goed aan het werk zijn :pquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]![]()
Tja, jij bent vast beter in wiskunde/biologie
Afgeleid zijn dusquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:35 schreef Karlijn1 het volgende:
[..]
nahh ook niet echt haha ben beter in kijken hoe andere mensen goed aan het werk zijn :p
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Wat voor vakken heb je zoalik ben niet echt bekend met vmbo
Grieksquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zie er niet echt tegenop. (Enkel Grieks en Nederlands)
Ach, als je zakt gewoon zoals die probleemwijkers worden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sta een mooie 5.4 gemiddeld, maakt de druk hoger
Kom jij dan filmen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, als je zakt gewoon zoals die probleemwijkers worden.)))
Geen luistertoetsen, geen schrijfopdrachten, geen mondeling... Dat talen verplicht zijn is al erg genoegquote:
Terechte klacht. Ik hou niet van andere mannen.quote:
2011 sowieso ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het echt zo gezellig hier vroeger?
Het zijn pas de eerste dagenquote:
Ik krijg niet echt het idee dat ik veel moet doen. Kan natuurlijk aan mijn school liggen, maar aan de examentrainingen die ik met sommige vakken al weken heb, heb ik al enorm veel.quote:Op zondag 20 april 2014 13:41 schreef dolf1010 het volgende:
nog 3 weken en ik moet nog beginnen met leren....zucht.
Echt geen zin in![]()
Tjah Ik heb maar 2 examentrainingen gehad.quote:Op zondag 20 april 2014 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt het idee dat ik veel moet doen. Kan natuurlijk aan mijn school liggen, maar aan de examentrainingen die ik met sommige vakken al weken heb, heb ik al enorm veel.
Voordeel van een exact profiel denk ik
Je moet ook niet te vroeg beginnen met leren... Straks zit je er al doorheen nog voordat je begonnen bent.quote:Op zondag 20 april 2014 13:41 schreef dolf1010 het volgende:
nog 3 weken en ik moet nog beginnen met leren....zucht.
Echt geen zin in![]()
Formules van M&O in je GR zettenquote:Op zondag 20 april 2014 13:47 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Tjah Ik heb maar 2 examentrainingen gehad.
Mijn eindcijfers zijn nou ook weer niet geweldig, ookal ik in principe alleen maar 6'jes hoef te halen om te slagen.
Vooral M&O moet ik veel leren, gelukkig mag je alles in je GR zettenvolgend jaar niet meer
quote:Op zondag 20 april 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Formules van M&O in je GR zetten
Ik weet nog dat ik dat ook deed maar toen alsnog hard faalde op een examenvraag over efficiency- en prijsresultaat
Hier ookquote:Op zondag 20 april 2014 20:32 schreef Reemi het volgende:
Succes mensenMijn examenstress is alweer van een jaar geleden, gaat snel.
Ohquote:Op zondag 20 april 2014 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]Die formules stonden gewoon op het formuleblad, man.
Als je zelf nakijkt kom je altijd slechter uit dan wanneer de docent dit doet, althans dat is mijn ervaring. Je moet ook rekening houden met doorrekenfouten enzo.quote:Op zondag 20 april 2014 20:19 schreef dolf1010 het volgende:
Vandaag even een examen M&O gemaakt, en ik realiseer me nu pas hoe hard ik faal.
Nouja, er viel hier weinig na te kijken aangezien ik de helft gewoon compleet fout had.quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je zelf nakijkt kom je altijd slechter uit dan wanneer de docent dit doet, althans dat is mijn ervaring. Je moet ook rekening houden met doorrekenfouten enzo.
Wat voor SE cijfer heb je?quote:Op maandag 21 april 2014 15:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Nouja, er viel hier weinig na te kijken aangezien ik de helft gewoon compleet fout had.![]()
Echt van die sommen waarvan ik dacht dat ik ze snapte maar waarvan dan blijkt dat er nog belasting bij moest ofzo...
6,1quote:
Hmm oke. Meestal is het SE cijfer wel redelijk representatief, maar nog maar even wat oude examens oefenen danquote:Op maandag 21 april 2014 15:54 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
6,1
ookal het altijd een 6,5 was. 2 weken geleden bij de laatste tentamenweek een 4,7 gehaald waardoor mijn eindcijfer van een 6,5 naar 6,1 ging.
't probleem is eigenlijk dat ik nooit huiswerk maakte of echt fanatiek leerde omdat het meestal toch wel rond de 6 / 6,5 uitkwam. Ik vraag me nu dus af hoe ik dat altijd heb kunnen halen.
Ook derde Informatica, stage vorig halfjaar gedaan. Nu nog halfjaartje onderwijs en volgend jaar minor en afstuderen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Derde jaar informatica, nu stage en in september beginnen met afstuderen.
Jij?
quote:Op maandag 21 april 2014 21:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ook derde Informatica, stage vorig halfjaar gedaan. Nu nog halfjaartje onderwijs en volgend jaar minor en afstuderen.
Ze willen niet met ons pratenquote:
Wat een saaie generatie maak ik deel van uitquote:Op donderdag 24 april 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
De huidige jeugd houdt gewoon niet van FOK!
Je hebt nochtans genoeg tijd om mee te posten in GRTDquote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
Ik zou wel mee willen posten en ik weet ook precies hoe ik de SC draaiende kan houden (zie EXA'11), maar helaas, 2de jaars uni op dit moment.
Naja, het feit dat Paxcon en ik elkaar IRL kennen en ik wil niet het risico oplopen dat Paxcon mij IRL straft om wat en hoe ik hier post.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt nochtans genoeg tijd om mee te posten in GRTD
Paxcon zal zeer verguld zijn met je bijdragen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naja, het feit dat Paxcon en ik elkaar IRL kennen en ik wil niet het risico oplopen dat Paxcon mij IRL straft om wat en hoe ik hier post.
Nounou, je schat Paxcon wel heel erg hoog in. Ik weet niet hoe jij hem ziet, maar voor mij is het een lieve, schattige jongen die mij af en toe helpt met de aantekeningen van de oersaaie colleges en mij af en toe begroet als we elkaar weer eens tegenkomen, maar daarnaast is het.. oeh. Daar wil ik liever niet over praten. Trauma's enzo snap je.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paxcon zal zeer verguld zijn met je bijdragen.
Nou...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef Grifte het volgende:
Rustig hier
Ik heb geen vermoeden dat dit met de recente aanstelling van de nieuwe moderator te maken heeft.
Ik wil mijn broertje veel succes wensen, ondanks zijn Latijn en wiskunde.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef Grifte het volgende:
Rustig hier
Ik heb geen vermoeden dat dit met de recente aanstelling van de nieuwe moderator te maken heeft.
Pics van je broertjequote:Op donderdag 24 april 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil mijn broertje veel succes wensen, ondanks zijn Latijn en wiskunde.
Groetjes
mij
Studie ontwijkend gedrag in werkwoordvormquote:
Gaat het dan om film, foto of tv studio's?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pics van je broertje
Ik vraag dit uiteraard namens Etsu, hij zal me eeuwig dankbaar zijn
[..]
Studio ontwijkend gedrag in werkwoordvorm
Etsu heeft hem laatst nog gequote.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pics van je broertje
Ik vraag dit uiteraard namens Etsu, hij zal me eeuwig dankbaar zijn
[..]
Studie ontwijkend gedrag in werkwoordvorm
Studiotjequote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat het dan om film, foto of tv studio's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |