SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed raken.
Het schijnt iets te maken te hebben met die vermiste meisjes in Panamaquote:
ik geloof dat 9 van de 10 posts van jou daarover gaatquote:
Dit als TT graagquote:Op maandag 14 april 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het schijnt iets te maken te hebben met die vermiste meisjes in Panama
Nee, ik zei alleen dat notes verwijderen niet echt slim is, en ik had gelijk.quote:Op maandag 14 april 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik geloof dat 9 van de 10 posts van jou daarover gaat
toen we notes konden zien was je er ook als de kippen bij om voor iedereen die het gebruikte een ban te betogen
ik heb je wel door
neuken?quote:Op maandag 14 april 2014 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
*fliiiiiiiip
[..]
Is jouw macht nietszeggend?
Haten op BLquote:
Het is wachten op Peter r de Vries die de morele held uit gaat hangen met z`n broek op half 7 en z`n stijve pik in z`n hand in Panama.quote:
Wat?quote:Op maandag 14 april 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik geloof dat 9 van de 10 posts van jou daarover gaat
toen we notes konden zien was je er ook als de kippen bij om voor iedereen die het gebruikte een ban te betogen
ik heb je wel door
Vraag ik iets?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is te verwarrend Bl. Die wedervragen, ik handle ze niet
Hoe notes kijken watquote:
ja kon toen opeens om 1 uur snachts van iedereenquote:
ik ging 10 minuten daarvoor naar bed toenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja kon toen opeens om 1 uur snachts van iedereen
kon ook toevoegen bij anderen
verwijderen
wat een tijd
Binnenkort een selfie dusquote:
Oh raarquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja kon toen opeens om 1 uur snachts van iedereen
kon ook toevoegen bij anderen
verwijderen
wat een tijd
Ja daar kreeg ik ban voor.quote:
Is ook niet zo bijzonderquote:
vooral doorprocederenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar kreeg ik ban voor.
Onterecht.
Nog steeds bezig die zaak
Wat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar kreeg ik ban voor.
Onterecht.
Nog steeds bezig die zaak
Ik ga naar Europese Gerechtshofquote:
Brabant van Guus Meeuwis.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Al een uur nummer van jan smit aan het luisteren.
Ik word altijd emotioneel als mensen hun stad toezingen.
Ik ging de notes van Kano verwijderen omdat ik mijn note naar hem als enige te zien wilde hebbenquote:
Ja, als ik oor*nare ziekte* wil dan vraag ik het wel hoor.quote:
Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als ik oor*nare ziekte* wil dan vraag ik het wel hoor.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ging de notes van Kano verwijderen omdat ik mijn note naar hem als enige te zien wilde hebben
Maar dat werd niet zo gewaardeerd
EN IK LOOP HIER ALLEEN DOOR EEN TE STILLE STADquote:
Nee. Maar ze kunnen moeilijk zichzelf als schuldige aanwijzen dus ja, dan maar zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]maar ook echt ban omdat je notes verwijderd?
Zijn notes dan toch zoveel waard?
Ik heb ook een note verwijderdquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Maar ze kunnen moeilijk zichzelf als schuldige aanwijzen dus ja, dan maar zo
Ja, maar jij bent het lievelingetje van de modsquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook een note verwijderd
De Lama's.quote:
Neuhquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent het lievelingetje van de mods
VMS kreeg een weekban omdat ie al zijn notes had verwijderd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]maar ook echt ban omdat je notes verwijderd?
Zijn notes dan toch zoveel waard?
Oh..quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
VMS kreeg een weekban omdat ie al zijn notes had verwijderd.
Ja ik had ook week, maar na 5 dagen unbannedquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
VMS kreeg een weekban omdat ie al zijn notes had verwijderd.
Huh ook voor notes verwijderen ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik had ook week, maar na 5 dagen unbanned
JA.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN IK LOOP HIER ALLEEN DOOR EEN TE STILLE STAD
IK HEB EIGENLIJK NOOIT LAST VAN HEIMWEE GEHAD
WANT DE MENSEN, ZE PRATEN, LALALALA
EN DAN DENK IK AAN BRABANT, WANT DAAR BRANDT NOG LICHT
jaquote:
Beetje raarquote:
bewijsmateriaal wissenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beetje raarzal vast een reden voor zijn
Tuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Fopje, mag ik morgen je auto lenen?
Kom je naar mij toe?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Fopje, mag ik morgen je auto lenen?
Breng hem maar naar Rotterdamquote:
Woon je in Zeeland?quote:
Nee, je mag hem wel zelf komen halenquote:
Dan nietquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting
Is goedquote:
Ze is ons altijd zatquote:
Honda Civic uit 2000quote:
Jij post hier wel vakerquote:
Ik lurkquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Ama, Flips, FL, Snow, Sgt, Surge, Kitkat. Allemaal weg
Waarom lurkenquote:
Heb jij LH de laatste dagen zien posten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom lurkenquote:
Ik snap het verband tussen opgeknoopt haar en homofilie niet helemaal maar ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn haar waaide vandaag constant in mijn ogen. Toen ik thuis kwam knoopte ik mijn haar voor een uurtje op.
Ik heb mij zelden zo homofiel gevoeld.
Tot zover deze anekdote welke jullie gezeur in het juiste perspectief zet.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb jij LH de laatste dagen zien posten?
Eerst noem je me hoer en nu dit. Wat een indirecte steek weer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Tactisch sterk geantwoord.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn haar waaide vandaag constant in mijn ogen. Toen ik thuis kwam knoopte ik mijn haar voor een uurtje op.
kut hippiequote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Vind mn pa's auto fijner rijdenquote:
Ouiquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag niets interessants om te posten
[..]
Joeeee.
[..]
Zit je mobiel?
Kut Roquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eerst noem je me hoer en nu dit. Wat een indirecte steek weer.
[..]
Tactisch sterk geantwoord. [ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]Dit doet wat met mij.
Oh okequote:
Altijd begint men over die video's als ik van me afbijt, zal nog eens Miguel voor jullie zingen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kut Ro
Ik ga wel naar je videos kijken![]()
Maar hij is leukquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Altijd begint men over die video's als ik van me afbijt, zal nog eens Miguel voor jullie zingen.
Trustenquote:
Slaap lekkerquote:
Mede door jou ben ik getraumatiseerd, dat nummer heb ik al in maanden niet meer beluisterd. Sterker nog - ik gaf het 5 itunessterren, maar daar zijn er nu nog slechts 4 van over.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar hij is leuk
Elke keer als ik naar dat nummer luister moet ik lachen
aawquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Spijt mequote:Op dinsdag 15 april 2014 00:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mede door jou ben ik getraumatiseerd, dat nummer heb ik al in maanden niet meer beluisterd. Sterker nog - ik gaf het 5 itunessterren, maar daar zijn er nu nog slechts 4 van over.
quote:
Quequote:
Geen ideequote:Op dinsdag 15 april 2014 00:36 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/3
79283]LittleBrownie[/url] het volgende:
[..]
Que
Lekker aardig doenquote:
somssquote:
Je kan beter niet je volledige naam op een openbaar forum gooien. Heb het even gecensureerd voor je.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kan beter niet je volledige naam op een openbaar forum gooien. Heb het even gecensureerd voor je.
Tegen mij alleen hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms niet aardig/lief?Dat had ik niet verwacht
Je weet wat ze zeggen van meisjes die niet lief doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen mij alleen hoor.
Maar stiekem vindt ze me wel lief
Wel jammer dat het allemaal stiekem moet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen mij alleen hoor.
Maar stiekem vindt ze me wel lief
Rawrquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:48 schreef Rodawa het volgende:raw
[..]
Je weet wat ze zeggen van meisjes die niet lief doen.
Sjokkerd!quote:
quote:
Ja gaat wel goed eigenlijk laatste tijdquote:
Ja, wel redelijk. Ben met mijn bacheloressay (miniscriptie) bezig nu, dus da's even iets minder achterover leunen. Maar niet té druk natuurlijk anders bracht ik niet zo veel tijd hier doorquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ja gaat wel goed eigenlijk laatste tijd![]()
Met jou?Nog zoz druk met je studie?
Toch zie ik je nou niet zovaak meer hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk. Ben met mijn bacheloressay (miniscriptie) bezig nu, dus da's even iets minder achterover leunen. Maar niet té druk natuurlijk anders bracht ik niet zo veel tijd hier door
En mooi dat het goed gaat
Niet te geloven. Hé Typ, ik ga zondag naar dat stadionnetje van je.quote:
Tsjok.quote:
Ja, ik was een beetje klaar met GRTD en ONZSC is meestal maar eng.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch zie ik je nou niet zovaak meer hoor
In die gekke Rechten-SC zeker
Ah echt? Vet man! Met de combi vanuit Zwolle?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet te geloven. Hé Typ, ik ga zondag naar dat stadionnetje van je.
Niksquote:
Je bent zelf eng.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Tsjok.
[..]
Ja, ik was een beetje klaar met GRTD en ONZSC is meestal maar eng.
Kloptquote:
quote:
Ja!quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah echt? Vet man! Met de combi vanuit Zwolle?
Messi, Messi PEC komt eraan, PEC komt eraanquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Tsjok.
[..]
Waarom? Nou ja, ik snap ergens ook wel dat je niet naar PEC - Ajax gaat voor de beker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:55 schreef Typisch het volgende:
Mijn pa had ook kaarten gekregen van de KNVB, maar ik heb ze maar aan kennissen gegeven die voor Ajax zijn.
Klote regeltjes allemaal, maar sfeertje in zo'n bus zal vast opperbest zijn. Heen sowieso.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja!Die combi is dan iets minder vet maar autotickets mogen niet met twee man, haha
Zin in
We krijgen die kaarten elk jaar en een ander kan ik er een stuk blijer mee maken. Bij PEC tegen een andere tegenstander was ik wel gewoon zelf gegaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Nou ja, ik snap ergens ook wel dat je niet naar PEC - Ajax gaat voor de beker.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klote regeltjes allemaal, maar sfeertje in zo'n bus zal vast opperbest zijn. Heen sowieso.
En terug vast ook wel, Europees is toch al in de pocket.
Ja, begrijpelijk. Beetje voor Ajax juichenquote:We krijgen die kaarten elk jaar en een ander kan ik er een stuk blijer mee maken. Bij PEC tegen een andere tegenstander was ik wel gewoon zelf gegaan.
sorry ik zag ons overeenkomende reactiequote:
Hihi.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Tsjok.
[..]
Sowieso maak je dit maar 1 keer mee natuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.Niemand die echt op iets rekent. Al zou een stunt wel echt het mooiste voetbalmoment uit mijn leven zijn
![]()
[..]
Ja, begrijpelijk. Beetje voor Ajax juichen
Huh? Hoezo? Ik verwacht de bekerfinale toch wel een jaarlijks evenement te worden voor PEC hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso maak je dit maar 1 keer mee natuurlijk
Jaarlijks Europees ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh? Hoezo? Ik verwacht de bekerfinale toch wel een jaarlijks evenement te worden voor PEC hoor.
Beetje de schade aan de coëfficiënt repareren die Vitesse, Feyenoord en Utrecht hebben aangerichtquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.Niemand die echt op iets rekent. Al zou een stunt wel echt het mooiste voetbalmoment uit mijn leven zijn
![]()
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
![]()
Dat was ik sowieso niet van plan, nee.quote:[..]
Ja, begrijpelijk. Beetje voor Ajax juichen
Feyenoord moet gewoon echt die eerste voorronde CL winnen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje de schade aan de coëfficiënt repareren die Vitesse, Feyenoord en Utrecht hebben aangericht
Nou ja, stelt niet zo veel voor als het landskampioenschap, maar ik denk dat Koeman hem maar al te graag had gepaktquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja.
Wacht daar met Feyenoord ook nog steeds op.2002 was ik te jong en die beker stelt voor ons dan weer niet zoveel voor.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso niet van plan, nee.
Ik word liever tweede dan de beker winnen. Ik denk Koeman ook, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, stelt niet zo veel voor als het landskampioenschap, maar ik denk dat Koeman hem maar al te graag had gepakt
Komt er weer een groot podium als jullie tweede worden?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik word liever tweede dan de beker winnen. Ik denk Koeman ook, eigenlijk.
Als we nog jaren willen uitgelachen worden wel jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt er weer een groot podium als jullie tweede worden?
Als je na deze post of de vorige niet gestopt bent, waarom zou je dat dan bij 70K doen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:03 schreef Flippiee het volgende:
Nog 148 posts tot de 70 kZal ik dan stoppen met FOK! ?
3de plek speel toch ook eerst nog kwalificatie ronde?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:04 schreef Tchock het volgende:
Is het voor Feyenoord niet veel beter om derde te worden? Zonder grappen, in de Europa League kun je toch veel meer potten breken dan in de Champions League? Beetje slechte loting en je ligt er weer direct uit.
Dat is ook het enige "heikelpunt". Alleen 70 k is wel een mooi aantal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je na deze post of de vorige niet gestopt bent, waarom zou je dat dan bij 70K doen?
er is nooit een podium geweest grappenmakerquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt er weer een groot podium als jullie tweede worden?
Eén play-offronde ja. Zelfde plek als de bekerwinnaar instroomt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3de plek speel toch ook eerst nog kwalificatie ronde?
bij verlies in de vCL komen we in de laatste voorronde van deELquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:04 schreef Tchock het volgende:
Is het voor Feyenoord niet veel beter om derde te worden? Zonder grappen, in de Europa League kun je toch veel meer potten breken dan in de Champions League? Beetje slechte loting en je ligt er weer direct uit.
Ja, maar dat is dus zelfde als 2de worden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eén play-offronde ja. Zelfde plek als de bekerwinnaar instroomt.
Oh ja, tuurlijk. Dat was Kuban dit jaar. Ik haal het steeds door elkaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij verlies in de vCL komen we in de laatste voorronde van deEL
Echt, als Pelle toen er al bij zatquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Dat was Kuban dit jaar. Ik haal het steeds door elkaar
Nee, dit jaar zaten we gelijk in de vEL.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Dat was Kuban dit jaar. Ik haal het steeds door elkaar
Ja, en Nederland wordt wereldkampioenquote:
Wtfquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dit jaar zaten we gelijk in de vEL.
Ja, gaat Pelle weg?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en Nederland wordt wereldkampioen
Die blijf echt niet nog een jaar inderdaadquote:
Hoe lang is zijn contract nog? Drie jaar of zo? Dan zie ik hem niet heel snel vertrekken, nee. Het is niet alsof Feyenoord er per se vanaf moet. Denk je dat een buitenlandse club de hoofdprijs gaat betalen?quote:
Een club in het midden-oosten of Rusland legt d'r wel 10+ Miljoen voor neer hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe lang is zijn contract nog? Drie jaar of zo? Dan zie ik hem niet heel snel vertrekken, nee. Het is niet alsof Feyenoord er per se vanaf moet. Denk je dat een buitenlandse club de hoofdprijs gaat betalen?
Nu geld waard dus. Hij schijnt zelf ook oor te hebben naar een lucratief contract. Nu is hij nog topfit en ligt hij goed in de markt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe lang is zijn contract nog? Drie jaar of zo? Dan zie ik hem niet heel snel vertrekken, nee. Het is niet alsof Feyenoord er per se vanaf moet. Denk je dat een buitenlandse club de hoofdprijs gaat betalen?
En dan vervallen je posts ineens en heb je ze nooit gezet?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:03 schreef Flippiee het volgende:
Nog 148 posts tot de 70 kZal ik dan stoppen met FOK! ?
Laten we hopen van niet. Het mag een klootzak zijn met vlagen, maar ik vind het een geweldige voetballer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een club in het midden-oosten of Rusland legt d'r wel 10+ Miljoen voor neer hoor
Volgens mij was het voor vier jaar de laatste keer. Dus zal nu nog wel drie jaar zijn. Ik denk dat behalve dat hij zelf wel wil vertrekken, het voor Feyenoord ook beter is als hij vertrekt. En misschien niet de hoofdprijs ivm, maar voor Feyenoord wel voldoende.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet maar Pelle wil gaan cashenquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Het mag een klootzak zijn met vlagen, maar ik vind het een geweldige voetballer.
Wowowow. Zo aanvallend. Ik geef stiekem gewoon een beetje om mijn postcountquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu geld waard dus. Hij schijnt zelf ook oor te hebben naar een lucratief contract. Nu is hij nog topfit en ligt hij goed in de markt.
En wat is de hoofdprijs?
[..]
En dan vervallen je posts ineens en heb je ze nooit gezet?
Hier heb je een liedje om die rare gedachtegang te vergeten. Ik neem Limahl zijn vocals wel voor mij.
Ik ben gebrainwasht door links gelul over de oneerlijkheid in de wereldquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wowowow. Zo aanvallend. Ik geef stiekem gewoon een beetje om mijn postcount
En dit nummer bewaar ik voor later, in de hoop dat ik het vergeet en er niet naar luister.
Het is dat ik geen politieke kleur wil bekennen maar anders had ik deze brainwash teruggedraaid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gebrainwasht door links gelul over de oneerlijkheid in de wereld
Het spijt me.
Overigens ben ik de postcount schaamte allang voorbij.
je bekend dus wel enige politieke voorkeur, namelijk niet linksquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dat ik geen politieke kleur wil bekennen maar anders had ik deze brainwash teruggedraaid.
Wat een wijsheid van je
Scherp van je, typjequote:Op dinsdag 15 april 2014 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
je bekend dus wel enige politieke voorkeur, namelijk niet links
Niet echt. Meer de bittere realiteit van 2 maanden extreem veel postenquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dat ik geen politieke kleur wil bekennen maar anders had ik deze brainwash teruggedraaid.
Wat een wijsheid van je
wowquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
je bekend dus wel enige politieke voorkeur, namelijk niet links
Wie post er dan ook extreem veel?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Meer de bittere realiteit van 2 maanden extreem veel posten![]()
En gun mij morgen alsjeblieft die omgekeerde brainwash. Ik zie je wel op CS. Wat een rampeplan dit.
[..]
wow
Linkse rakkerrrrquote:
Om 17:00 moet ik alles juist weer kwijtraken omtrent dit onderwerp. Ik stem voor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie post er dan ook extreem veel?
Zie je om 5 uur dan.Mits je goed genoeg gestudeerd hebt.
[..]
Linkse rakkerrrr
He wat. Juist alles kwijtraken en voor stemmen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 17:00 moet ik alles juist weer kwijtraken omtrent dit onderwerp. Ik stem voor.
Oh en 70000 zei je?
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:42 schreef Tchock het volgende:
Nou lieve mensen, slaap lekker. Ik ga nog even in bed Pulp Fiction kijken en dan ook slapen. Adios!
slaapzacht tchockquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:42 schreef Tchock het volgende:
Nou lieve mensen, slaap lekker. Ik ga nog even in bed Pulp Fiction kijken en dan ook slapen. Adios!
quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
He wat. Juist alles kwijtraken en voor stemmen?
En wel langer lid, maar de +- eerste 3 jaar vrij weinig gepost.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie je om 5 uur dan.Mits je goed genoeg gestudeerd hebt.
Duidelijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
En wel langer lid, maar de +- eerste 3 jaar vrij weinig gepost.
Je bent slechts minder ergquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duidelijk
In dat geval valt het wel mee dan.
Dag gemiddelde heb je het ondanks je hoge postcount wel beter.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent slechts minder erg
Overigens kunnen we niet aan Typisch zijn gemiddelde tippen maar hij is dan ook wel zowel redactie als moderator.
Zolang je je posts maar nuttig besteedt. Afgeven op een stel debielen die je bij voorbaat niet mag is nooit handig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag gemiddelde heb je het ondanks je hoge postcount wel beter.
Zware taak is dat dan om ook je postcount laag te houden
Dat is zo lastig op domme imbecielen en op een forum.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je je posts maar nuttig besteedt. Afgeven op een stel debielen die je bij voorbaat niet mag is nooit handig.
Ik denk dat dit nep is.quote:
Gelukkig heb je het zeer bekwaam opgelostquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zo lastig op domme imbecielen en op een forum.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
he doe niet zo flauw ik ben niet geen imbecielquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zo lastig op domme imbecielen en op een forum.
Baas boven baas hé.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent slechts minder erg
Overigens kunnen we niet aan Typisch zijn gemiddelde tippen maar hij is dan ook wel zowel redactie als moderator.
Beetje hulp dit dat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nep is.
[..]
Gelukkig heb je het zeer bekwaam opgelost
Debiel danquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he doe niet zo flauw ik ben niet geen imbeciel
ik ben heel lief als je me leert kennen dus je kan je nummer dm'enquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje hulp dit dat.
[..]
Debiel dan
Echt geen pretje hoor. WP zal hiermee instemmen.quote:
Beetje wel. Anders had je mijn grappen wel doorzien toen je boos op mij werdquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he doe niet zo flauw ik ben niet geen imbeciel
quote:De bedoeling van deze site is om duidelijkheid te verschaffen omtrent het bestaan van God en om aan te tonen dat het vele malen rationeler is om in het bestaan van Hem te geloven, dan om dit niet te doen. Dit doen we door aan de redelijkheid en het gezond verstand van de bezoeker te appelleren.
nja kan soms gewoon wat minder hebben en die opmerkingen zijn gewoon schijtirritant imoquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt geen pretje hoor. WP zal hiermee instemmen.
[..]
Beetje wel. Anders had je mijn grappen wel doorzien toen je boos op mij werd
Gelukkig zijn wij inmiddels uitgegroeid tot LARPende broeders.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:13 schreef Moira. het volgende:
Whehe
Ik typ op Facebook voor de lol eens 'geloof' in, om te kijken of er leuke gekkie pages zijn.
Tref meteen deze:
https://www.facebook.com/groups/272431046117504/?fref=ts
[..]![]()
![]()
![]()
dat is jammerquote:Je moet je aanmelden om verder te gaan.
Ik wil dit graag te weten komen. Zie je DM!quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben heel lief als je me leert kennen dus je kan je nummer dm'en
Sorryquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:12 schreef Typisch het volgende:
ik vind flip haar nieuwe UI maar vervelend
ik moet nu steeds haar username eerst lezen
Ik heb liever niet dat je mij irritant noemt. Dit ligt zeer gevoeligquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja kan soms gewoon wat minder hebben en die opmerkingen zijn gewoon schijtirritant imo
gelukkig nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je mij irritant noemt. Dit ligt zeer gevoelig![]()
Maar daarom doe ik het ook niet meer toch.
Nee, maar wel eindeloos vermaakquote:Op dinsdag 15 april 2014 02:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee?
Is dat een levensbehoefte dan?
ja en gekut met jan en alleman die je vrienden willen worden, spelletjes willen spelen enzovoortsquote:
Gekkies die hun gekheid goed proberen te praten door gekkie dingen te zeggenquote:Belief in God, according to atheists, is irrational, illogical, and dumb. Belief that the universe created itself is, they say, intelligent, rational, and based in science. This is simply false. Nothing can create itself. Everything has a cause--including the universe. That cause, argues Peter Kreeft, professor of philosophy at Boston College, is God, the "unmoved mover." Belief in God, as Kreeft shows, is more rational than belief in nothing. Logic, science, and reason, support God. Atheism, as you'll see, is far more steeped in blind faith than is belief.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig niet
nu zijn we strijdende helden in de bossen en in de velden
gisteravond zo te zienquote:
quote:
denk hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gaat ze hier nu ook al kapen en overal #FREEINSOMNIA_ postengodverdomme zeg.
Weer zelfde gezeik als vorige keerquote:
Bekvechten tegen elkaar. Zeiken in de sc. Gewoon een klein kleuterklasje.quote:
Same ol'..quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Bekvechten tegen elkaar. Zeiken in de sc. Gewoon een klein kleuterklasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |